juleaften:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Gigl skriver:

Ønske-scenariet var dog at vi havde hus og masser af plads, men det skal nok komme til at fungere  

man kan ikk få alting på en gang.
Men kan sagtens følge dig, men tænk sig- I skal have juletræ og duften af ny stegt flæskesteg og..... ja altså duft af julen hjemme hos Jer juleaften, iiih så fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

DitteFisk

LouiseVous skriver:

man kan ikk få alting på en gang.
Men kan sagtens følge dig, men tænk sig- I skal have juletræ og duften af ny stegt flæskesteg og..... ja altså duft af julen hjemme hos Jer juleaften, iiih så fantastisk

Uden tvivl og chancen for at implimentere egne traditioner og skippe dem vi ikke ønsker. 
Vi har godt nok også haft juletræ de foregående år, men det har jo ikke været brugt rigtigt  

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Gigl skriver:

Uden tvivl og chancen for at implimentere egne traditioner og skippe dem vi ikke ønsker. 
Vi har godt nok også haft juletræ de foregående år, men det har jo ikke været brugt rigtigt  

Lige præcis- Der er ekstra gode fordele ved det

Anmeld

7. oktober 2012

Moar2011

LouiseVous skriver:

hygge hygge

Glæder mig også meget
Han r 20 mdr til jul så det jo helt nået andet i år

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Storms-Mor skriver:

Glæder mig også meget
Han r 20 mdr til jul så det jo helt nået andet i år

Ja, det gør det da helt sikkert
Astrid har været med til 3 juleaftener nu. Og jeg tror først det rigtig bliver sjovt i år. For nu vil hun rigtig gå op i hvad der er inden i papiret

Sidste år begyndte det så småt, men satdig først da alt gavepapir var pakket væk, og man satte sig stille og roligt bed med hende var hendes gaver intr. ... Hun er fra marts 2009

Anmeld

7. oktober 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

lækkert

Jeps! 

Anmeld

7. oktober 2012

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Jeg elsker julen og kunne godt starte nu med at jule

I år skal vi holde jul hjemme gør os selv. Vi er lige flyttet i hus og med vores 3 børn samt min mands søn så er det vist også det nemmeste

I vores familie er der ikke sådan nogle faste aftaler med jul og hvem man holder sammen med osv. Det aftales år fra år og vi har i år banet dørene så dem der vil komme her må komme

jeg er startet  

Anmeld

8. oktober 2012

Moar2011

LouiseVous skriver:

Ja, det gør det da helt sikkert
Astrid har været med til 3 juleaftener nu. Og jeg tror først det rigtig bliver sjovt i år. For nu vil hun rigtig gå op i hvad der er inden i papiret

Sidste år begyndte det så småt, men satdig først da alt gavepapir var pakket væk, og man satte sig stille og roligt bed med hende var hendes gaver intr. ... Hun er fra marts 2009

Ja tre års alderen r nok den bedste til at forstå
Ihh ha hvor jeg glæder - godt nok bor vi ved svigermor da vi r ved at renovere vores hus men sådan r det jo..

Anmeld

8. oktober 2012

lukasmor

LouiseVous skriver:

Jeg har ikk prøvet det før, fordi de første år ikke manglede hjælpere, og fordi de gamle ikke ville være med til at holde juleaften den 23. dec.

Men jeg er på ingen måde i tvivl om at man får den mest fantastiske og mindeværdig jul som frivillig sådan en aften.
Og da jeg aldrig selv har følt mig så 'fattig' og uden familie at holde jul med, vil jeg bare gør alt for at andre også skal opleve en 'rigtig' jul..

Julen er hygge, og jeg har også faste traditioner. Men jeg bliver hurtig træt af familie hyggen hvis det har varet for mange timer. .
Men tror det bunder i, at Vi - Astrid og jeg- har levet meget hjemme ved mine forældre+søskende det 14 mdr jeg udd mig i, for 1 år siden. Og det hænger bare stadig meget fast endnu:s Det bliver dog bedre og bedre med tiden, jo mere Vi er fra hinanden..

Jeg troede at du havde gjort det før.. Jamen stort at du gør det alligevel. At det er første gang, gør det ikke mindre betænksomt

Puha ja der er bare nogle familie-juleaftner der trækker sig til man sidder som et lille barn uden tålmodighed! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.