juleaften:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.810 visninger
48 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nu nærmer julen sig jo så småt. Og mange begynder i disse tider at arrangere hvor juleaften skal holdes, og hvordan og hvorledes.

Hvor skal I holde jul, jer der er alene med de dejlige børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

lukasmor

LouiseVous skriver:

Nu nærmer julen sig jo så småt. Og mange begynder i disse tider at arrangere hvor juleaften skal holdes, og hvordan og hvorledes.

Åhh tak fordi du laver sådan et indlæg!
Det er alt for tidligt at tænke på jul men jeg ELSKER jul og har sådan glædet mig til der var en der var modig nok til at snakke jul i okt. måned haha..

Vi skal holde jul med MIN familie i år. Sidste år holdte vi jul hos svigermekanikken. Jeg glæder mig så meget da min søn er knap 2 til jul og får en del mere ud af det i år

Har i planlagt julen??

Anmeld

7. oktober 2012

Valle81

Jeg elsker julen og kunne godt starte nu med at jule

I år skal vi holde jul hjemme gør os selv. Vi er lige flyttet i hus og med vores 3 børn samt min mands søn så er det vist også det nemmeste

I vores familie er der ikke sådan nogle faste aftaler med jul og hvem man holder sammen med osv. Det aftales år fra år og vi har i år banet dørene så dem der vil komme her må komme

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lukasmor skriver:

Det er alt for tidligt at tænke på jul men jeg ELSKER jul og har sådan glædet mig til der var en der var modig nok til at snakke jul i okt. måned haha..

Vi skal holde jul med MIN familie i år. Sidste år holdte vi jul hos svigermekanikken. Jeg glæder mig så meget da min søn er knap 2 til jul og får en del mere ud af det i år

Har i planlagt julen??

Smiler, jeg tør alt

Lyder sørme hygge, og ja- så bliver det da bestemt sjovere i år end sidste år. Skøn alder at have til jul

Vi holder vidst jul den 23. dec i år- jubiiii Endelig..
Min mor skal arb den 24. og så tager min far og de små søskende indtil han søster (min faster og onkel). Jeg gider bare ikke deres børn, min fætter og kusine.
Så jeg håber lidt på at der kommer noget med hjælp til enlige forældre igen i år, inde i Viborg. Så jeg kan komme derind og hjælpe med at holde det, som frivillig-hjælper. .

Anmeld

7. oktober 2012

Laulund87

Lukasmor skriver:

Har i planlagt julen??

Er din søn delebarn?

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Valle81 skriver:

Jeg elsker julen og kunne godt starte nu med at jule

I år skal vi holde jul hjemme gør os selv. Vi er lige flyttet i hus og med vores 3 børn samt min mands søn så er det vist også det nemmeste

I vores familie er der ikke sådan nogle faste aftaler med jul og hvem man holder sammen med osv. Det aftales år fra år og vi har i år banet dørene så dem der vil komme her må komme

lyder hyggeligt

Hvorfor ikke også udnytte den første jule i et nyt hus

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

LouiseVous skriver:

Smiler, jeg tør alt

Lyder sørme hygge, og ja- så bliver det da bestemt sjovere i år end sidste år. Skøn alder at have til jul

Vi holder vidst jul den 23. dec i år- jubiiii Endelig..
Min mor skal arb den 24. og så tager min far og de små søskende indtil han søster (min faster og onkel). Jeg gider bare ikke deres børn, min fætter og kusine.
Så jeg håber lidt på at der kommer noget med hjælp til enlige forældre igen i år, inde i Viborg. Så jeg kan komme derind og hjælpe med at holde det, som frivillig-hjælper. .

Lyder som en super idé som frivillig hjælper Stort!
Ja det bliver så hyggeligt!
Åhh så du snyder lidt.. Vi andre må vente en heeeel dag!

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

Laulund87 skriver:

Er din søn delebarn?

Nej hans far og jeg er stadig sammen

Anmeld

7. oktober 2012

CS

LouiseVous skriver:

Nougatmusen og jeg skal hjem til mormor + hendes kæreste og holde juleferie. Der kommer resten af min familie, min onkel, bedsteforældre, søster hendes kæreste og barn. Glæder mig simpelthen sådan til juuuul, ja glæder mig til at julehygge hele december I lååååve it

Hvad skal i lave??

Anmeld

7. oktober 2012

Laulund87

Lukasmor skriver:

Nej hans far og jeg er stadig sammen

Arhh okay det er bare fordi tråden ligger under Enlig mor/far

Ikke fordi jeg tror det gør noget du har skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.