juleaften:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

lukasmor

Laulund87 skriver:

Arhh okay det er bare fordi tråden ligger under Enlig mor/far

Ikke fordi jeg tror det gør noget du har skrevet

Ups! Havde jeg ikke set

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lukasmor skriver:

Lyder som en super idé som frivillig hjælper Stort!
Ja det bliver så hyggeligt!
Åhh så du snyder lidt.. Vi andre må vente en heeeel dag!

Jeg synes julen er hyggeligt..
Men jeg er opvokset med en mor der har arbejdet aftenvagt hver 2 . år hele barndommen, så har altid holdt jul den 23. de år.

Da så jeg læste om det juleaftens halløj for 2 år siden, har jeg plejet og bedt om at Vi hjemme holdt jul den 23. så Astrid vokset op med 'alm' jul, med familie hygge, men så jeg også sammen tidig kunne være frivillighjælper på sådan en betydningsfuld dag..

-Så nu skal jeg bare ha undersøgt hvor jeg kan sætte mig på som hjælper henne, hvis det sker igen i år. Ellers tager jeg en stille og rolig hjemme hygge dag med Astrid den 24. <3<3

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lukasmor skriver:

Ups! Havde jeg ikke set

Skidt med det, det er hygge at høre hvad 'alm' familier også skal

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

LouiseVous skriver:

Jeg synes julen er hyggeligt..
Men jeg er opvokset med en mor der har arbejdet aftenvagt hver 2 . år hele barndommen, så har altid holdt jul den 23. de år.

Da så jeg læste om det juleaftens halløj for 2 år siden, har jeg plejet og bedt om at Vi hjemme holdt jul den 23. så Astrid vokset op med 'alm' jul, med familie hygge, men så jeg også sammen tidig kunne være frivillighjælper på sådan en betydningsfuld dag..

-Så nu skal jeg bare ha undersøgt hvor jeg kan sætte mig på som hjælper henne, hvis det sker igen i år. Ellers tager jeg en stille og rolig hjemme hygge dag med Astrid den 24. <3<3

Synes det er super stort af dig! Du må da også få nogle skønne oplevelser ud af det?

Kan godt forstå du gerne vil bevarer familie-hygge-julen. Det er dét julen handler om for mig og min familie i hvert fald

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

CS skriver:

Nougatmusen og jeg skal hjem til mormor + hendes kæreste og holde juleferie. Der kommer resten af min familie, min onkel, bedsteforældre, søster hendes kæreste og barn. Glæder mig simpelthen sådan til juuuul, ja glæder mig til at julehygge hele december I lååååve it

Hvad skal i lave??

Lyder på ingen måde dårligt, men en omgang rigtig jule - råhygge...

Vi holder vidst jul den 23. dec i år- jubiiii Endelig..
Min mor skal arb den 24. og så tager min far og de små søskende indtil han søster (min faster og onkel). Jeg gider bare ikke deres børn, min fætter og kusine.

Så jeg håber lidt på at der kommer noget med hjælp til enlige forældre igen i år, inde i Viborg. Så jeg kan komme derind og hjælpe med at holde det, som frivillig-hjælper. .

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

LouiseVous skriver:

Skidt med det, det er hygge at høre hvad 'alm' familier også skal

Jeg blev jo revet med at julestemningen

Anmeld

7. oktober 2012

Maja88

vi skal holde jul hos min mor og far.. sammen med min farmor. min bror og koneog 3 børn. min brors svigerforældre.. så vi bliver en del... men gllder mig.. aidste år var prinsessen 9 måneder. så hun får mere ud af det i år

Anmeld

7. oktober 2012

SHERO

Her skal trolden og jeg over til min far og hans kæreste på sjælland, sammen med mine brødre, svigerinde og nevø og så min fars kærestes børn. Bliver super hyggeligt, men dog lidt mærkeligt for det er første år efter mine forældre gik fra hinanden hvor min mor skal holde jul uden nogen af os, så krydser fingre for hun bliver inviteret et eller andet sted hen, ellers tror jeg måske jeg vil have svært ved at nyde aftenen... Men glæææææder mig nu bare SÅ meget til december, elsker Århus i julen med alle lysene og stemningen og duften af brændte mandler...

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lukasmor skriver:

Synes det er super stort af dig! Du må da også få nogle skønne oplevelser ud af det?

Kan godt forstå du gerne vil bevarer familie-hygge-julen. Det er dét julen handler om for mig og min familie i hvert fald

Jeg har ikk prøvet det før, fordi de første år ikke manglede hjælpere, og fordi de gamle ikke ville være med til at holde juleaften den 23. dec.

Men jeg er på ingen måde i tvivl om at man får den mest fantastiske og mindeværdig jul som frivillig sådan en aften.
Og da jeg aldrig selv har følt mig så 'fattig' og uden familie at holde jul med, vil jeg bare gør alt for at andre også skal opleve en 'rigtig' jul..

Julen er hygge, og jeg har også faste traditioner. Men jeg bliver hurtig træt af familie hyggen hvis det har varet for mange timer. .
Men tror det bunder i, at Vi - Astrid og jeg- har levet meget hjemme ved mine forældre+søskende det 14 mdr jeg udd mig i, for 1 år siden. Og det hænger bare stadig meget fast endnu:s Det bliver dog bedre og bedre med tiden, jo mere Vi er fra hinanden..

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Maja88 skriver:

vi skal holde jul hos min mor og far.. sammen med min farmor. min bror og koneog 3 børn. min brors svigerforældre.. så vi bliver en del... men gllder mig.. aidste år var prinsessen 9 måneder. så hun får mere ud af det i år

hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.