Lukasmor skriver:
Synes det er super stort af dig! Du må da også få nogle skønne oplevelser ud af det?
Kan godt forstå du gerne vil bevarer familie-hygge-julen. Det er dét julen handler om for mig og min familie i hvert fald 
Jeg har ikk prøvet det før, fordi de første år ikke manglede hjælpere, og fordi de gamle ikke ville være med til at holde juleaften den 23. dec.
Men jeg er på ingen måde i tvivl om at man får den mest fantastiske og mindeværdig jul som frivillig sådan en aften.
Og da jeg aldrig selv har følt mig så 'fattig' og uden familie at holde jul med, vil jeg bare gør alt for at andre også skal opleve en 'rigtig' jul..
Julen er hygge, og jeg har også faste traditioner. Men jeg bliver hurtig træt af familie hyggen hvis det har varet for mange timer. .
Men tror det bunder i, at Vi - Astrid og jeg- har levet meget hjemme ved mine forældre+søskende det 14 mdr jeg udd mig i, for 1 år siden. Og det hænger bare stadig meget fast endnu:s Det bliver dog bedre og bedre med tiden, jo mere Vi er fra hinanden..
Anmeld