Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal

Nu er jeg ikke enlig mor, men enebarn til en enlig mor.
Vi havde prøvet at få det hele til at gå op. Ved at vi hvert andet år ville holde det hjemme, hvor så min mor, svigerforældre og svoger med familie skulle komme. Det andet år skulle så til Aarhus til mine søskende (halv, på far's side, som desværre er død for 10år siden).
Da min svoger lige er blevet skilt skulle det jo ligesom passe med at vi skulle være sammen med dem når han havde sine børn :-)
Så det blev så sidste år. Hvor der ikke rigtig var nogen der ville holde jul med os da vores søn kun var 7mdr. Men hvis vi skulle få det til at hænge sammen ja så var det sådan det skulle være.
Min mor har så brokket sig over at det første år vores søn forstår skal det holdes ved min stedmor og at jeg slet ikke tænker på hende.
Men jeg prøver jo virkelig bare at gøre alle glade.
Nå men nu er det sådan at jeg har fået nyt arbejde og jeg skal arbejde og den 24 og 25 begge dage 7- 14.
Jeg har en time til arbejde og det vil jeg også ca ha hvis jeg tager fra Aarhus af.
Ved bare ikke hvad vi skal gør.
Hvis nogen kan hjælpe må de gerne ???
Bonus info : Min mor har et andet sted at jul og hun er også inviteret med til mine søskende:-):-)
Anmeld