Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseVous skriver: kender det mareridt der lidt for godt.. Eller altså der er ikk noget med dele børn, eller forældre i. Men blot en familie i jylland med børnebørn og søskende og en familie på fyn med søskende og bedsteforældre. Så når det endelig har været mine forældres tur til at holde jul, har det altid været uden min mormor og morfar, da de mente det var synd at min moster sku sidde hjemme alene denne aften, bare fordi hun ikke ville komme til jylland pga hun så skulle ha hunden med, eller den skulle passes.. Når Vi så ikke har været på fyn, har vi holdt jul ved fx min fars forældre, og der har hans søster med sine børn og mand tit været samme tid. Men de børn er så røv forkælet, så man nærmest altid er blevet nedgjort når man stolt har fortalt om hvad man har fåetOgså det der grunder mit valg i at jeg gerne bliver siddende hjemme alene med datteren den 24. dec jo mindre jeg kan være frivillig hjælper! Men jeg håber da virkelig at du holder ved at du skal det der er planen nu, og ikke lader din mor give dig alt for dårlig samvittighed, så julen eller bliver den sædvanlige og traditions hyggelige stund som man har ventet på et helt år !
kender det mareridt der lidt for godt.. Eller altså der er ikk noget med dele børn, eller forældre i. Men blot en familie i jylland med børnebørn og søskende og en familie på fyn med søskende og bedsteforældre. Så når det endelig har været mine forældres tur til at holde jul, har det altid været uden min mormor og morfar, da de mente det var synd at min moster sku sidde hjemme alene denne aften, bare fordi hun ikke ville komme til jylland pga hun så skulle ha hunden med, eller den skulle passes.. Når Vi så ikke har været på fyn, har vi holdt jul ved fx min fars forældre, og der har hans søster med sine børn og mand tit været samme tid. Men de børn er så røv forkælet, så man nærmest altid er blevet nedgjort når man stolt har fortalt om hvad man har fåetOgså det der grunder mit valg i at jeg gerne bliver siddende hjemme alene med datteren den 24. dec jo mindre jeg kan være frivillig hjælper! Men jeg håber da virkelig at du holder ved at du skal det der er planen nu, og ikke lader din mor give dig alt for dårlig samvittighed, så julen eller bliver den sædvanlige og traditions hyggelige stund som man har ventet på et helt år !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Tak skal du have søde Det kan sagtens blive godt, vi er jo vant til at være os 3 sammen Så har vi også vores lille hund jo, som skal med rundt om træet
Tak skal du have søde Det kan sagtens blive godt, vi er jo vant til at være os 3 sammen Så har vi også vores lille hund jo, som skal med rundt om træet
Tauf skriver: Ja men nu er der jo så også lige kommet mit arbejde lidt i vejen. Jeg vil jo gerne være frisk når jeg skal køre kl 5.30 om morgen:-(. Ved ikke hvad vi gør:-(
Ja men nu er der jo så også lige kommet mit arbejde lidt i vejen. Jeg vil jo gerne være frisk når jeg skal køre kl 5.30 om morgen:-(. Ved ikke hvad vi gør:-(
LouiseVous skriver: rigtig familie råhygge
rigtig familie råhygge
Det bliver det helt sikkert også
Baagøe skriver: Det bliver det helt sikkert også
LouiseVous skriver: Nu nærmer julen sig jo så småt. Og mange begynder i disse tider at arrangere hvor juleaften skal holdes, og hvordan og hvorledes. Hvor skal I holde jul, jer der er alene med de dejlige børn ?
Nu nærmer julen sig jo så småt. Og mange begynder i disse tider at arrangere hvor juleaften skal holdes, og hvordan og hvorledes. Hvor skal I holde jul, jer der er alene med de dejlige børn ?
LouiseVous skriver: Orh hvor spændende.. Det kan da kun blive alt for råhygge !! Bare det var mig.. Glæder mig så meget til at det bliver min tur til det
Orh hvor spændende.. Det kan da kun blive alt for råhygge !! Bare det var mig.. Glæder mig så meget til at det bliver min tur til det
Ønske-scenariet var dog at vi havde hus og masser af plads, men det skal nok komme til at fungere
Bøllemyr skriver: Vi skal holde d. 23 med charlies bonus moster hjemme hos og den 24 holder vi juleaften sammen med charlies far.Vi kan fint sammen og er enige om at fejre de store begivenheder sammen, så længe begge parter trives med det Jeg glæder mig SÅ meget til jul
Vi skal holde d. 23 med charlies bonus moster hjemme hos og den 24 holder vi juleaften sammen med charlies far.Vi kan fint sammen og er enige om at fejre de store begivenheder sammen, så længe begge parter trives med det Jeg glæder mig SÅ meget til jul
Storms-Mor skriver: Vi skal holde jul med storms mormor morfar moster 2 onkler hans to older
Vi skal holde jul med storms mormor morfar moster 2 onkler hans to older
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128