michelledam skriver:
tusinde tak for dit svar. det er utrolig lettende at høre fra en der står i samme situation. altså du fik nr 3 barn efter uheldet? forstår jeg det korrekt?
Jeg er jo også utrolig bange for at isabella vil lide meget under det hvis der kom en mere.
vi har vores familie der hjælper os utrolig meget. men oftes er vi meget stædige og ikke tager imod hjælp fordi vi selv vi klare det. fuldstændig tåbeligt ja men det er også utrolig svært at acceptere at man ikke er den mor som jeg gerne ville være.. de der ting som at svinge og løbe efter isabella og lege vildt som hun så gerne vil. det gør så ondt på mig at jeg ikke kan de ting. kæresten kan og gøre det også.
men vi er et super team min kæreste og jeg. jeg tager den psykiske del af slæbet og han tager det fysiske.
han har behov for at kunne sove og ikke skal op og over med isabella i vs så det gør jeg. for for mig gør det ikke noget at stå op og gå hjem og lægge mig igen hvis jeg har behov for det. hvor at nu bor i på 2. sal der tager kæresten alt op af trapperne. for bare det at slæbe mig selv op af trapperne kan være dræbende.
vi flytter heldigvis i stue lejlighed den 15. november yay.. 
hvor lang tid har du gået med dit piskesmæld? går du sygemeldt eller har du fået din pension?
Ja blev gravid med nr 3 ( de store er tvillinger ), 3 mdr efter uheldet. Behandlingen var planlagt længe ( og ventet ). De store var på daværende tidspunkt 7, 5 år. Så ingen tvivl om de betaler den aller største pris.
De kan jo huske hvordan tingene var før, og lillebror var bestemt ikke nem det første år. Samt den ene store er meget sensitiv, og kræver ekstra hensyn ellers bliver han påvirket.
Det overskud har jeg desværre ikke altid om eftermiddagen, er ofte alene da min mand er selvstændig.Derfor har vi lavet klare aftale om hans arbejdstider selv om han er selvstændig. Da jeg på dårlige dage har svært ved at være alene med alle 3 drenge.
Vi har slet ingen støtte i form af familie, så ingen hjælp og hente der.
Jeg elsker alle mine børn, men kunne have ønske mig det anderledes af hensyn til de store. Syntes det er utroligt svært psykisk, ikke at have overskud til dem som de fortjenter.
De sidste 4 år har været rigtige hårde for os som familie. Jeg håber og tror at det bliver bedre fremover. Vi har fået en forklaring på hvorfor den store reagere som han gør, og får ( forhåbenlig snart ) hjælp til dette. Jeg har fået en afklaring i forhold til min fremtid. Jeg har fået tilkendt FP fra d 1/11. Så der kommer ro på den front.
Håber alle faktore spiller ind og det langsomt går bedre.
Selvfølgelig kan det lade sig gøre med et barn mere, hvis I er gode til at støtte hinanden. Du skal ikke lade dig skræmme af min historie.
Men ja jeg ville nok have valgt anderledes hvis jeg kendte konsikvernserne.
Anmeld