Højgravid og kæresten elsker ikke mere - hvornår brud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Tenna Cecilie

Det med at tage ham med til fødslen er lidt en ting for sig selv. hvis du stoler på ham og han vil være der for dig så kan han sagtens være en del af det. men hvis der er spændinger mellem jer, så er det nok bedre at lade være! han skal kunne sætte alle sine egne behov ud af spil dér og være der for dog 100p - kan han det? eller har du måske en mor der vil kunne? Jeg havde både min mand og min mor med til fødslen og det fortryder jeg bestemt ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Tenna Cecilie

Anonym skriver:

Tak fordi du vil dele 

Jeg er efterhånden nået dertil, hvor et brud er nemmere i stedet for denne venten på, om han kan komme til at elske mig for den jeg er. Han sårer mig mere rnd nogen nogensinde har gjort, og er så ikke engang mand nok til at følge sine udtalelser til døren. I starten ønskede han end ikke parterapi, tage på date etc. 

Først efter pres fra familien har hsn indvilliget i terapi. Det er nok også på et forkert grundlag 

Jeg er så flov over ham og er så ked af, at jeg har valgt at stole på, elske og lave et lille barn med en person, hvis verden kun centrerer sig om ham. Man er jo en svækling hvis man 1 mdr inden kærestens termin skal "realisere sig selv" og finde ud af, på hvilken hylde man ser sig selv i fremtiden og om man ønsker den familie, man selv har startet.

Ingen tvivl om, at det er dybt egosistisk ja! desuden meget egoistisk at antage at hans liv fortsætter uberørt af det lille nye liv.

Man kan ikke tvinge kærlighed frem - så lad være med at vente på den - desværre! og bruddet er lettere inden terminen, tro mig! Alt er for uoverskueligt lige efter og du skal KUN omgive dig med mennesker der vil dig og den lille det bedste - og der udelukker han jo sig selv.

Anmeld

24. oktober 2012

Tenna Cecilie

Anonym skriver:

Jah det tror jeg også, det er.. Jeg har været nødt til at være væk denne weekend, og han har skrevet til mig i dag at han glæder sig til at hygge i aften. Da jeg så kommer hjem roder huset (jeg havde ryddet pænt op inden jeg tog afsted), og han ligger på sofaen med tømmermænd. Jeg tilbød at komme hjem i går aftes så vi kunne hygge lørdag aften og hele søndag og dermed arbejde på forholdet, men han afslog da han havde noget "vigtigt" at lave. I stedet har han så haft en ven på besøg til sen nat 

Dét er noget af det jeg vil nævne til parterapi. I forbindelse med at jeg vil gøre det forbi med ham. Jeg har bare fået nok nu! Tror også terapi er godt, skal trods alt have det til at fungere med ham. Og jeg er bare så hidsig.

Undskyld mig og alle mine indlæg, men for satan hvor han dog bare beder om et los ud ad døren. NU er det simpelthen gået for vidt - du er højgravid for pokker og han tager hverken andel eller ansvar.

Med chance for at lyde som en gammel kone, synes jeg, at han burde skamme sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.