Tina Lund : Min dreng skal ikke ændre mit liv... bom bom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

Finemoar<3 skriver:

Og et par timer på en cafe ville ødelægge alt eller hvad???

Godt jeg ikke er Tina Lund, kvinden bliver jo max grillet af alle de PERFEKTE mødre herinde på baby.dk

endelig!!! jeg ledte efter en kommentar som din.. jeg er målløs over hvor dømmende folk er herinde. det er da hendes valg og lur mig om ikke der er et par, evt. kongelige som har skulle prioritere karierre først af og til.. Jeg har også fået min datter passet da hun var 5 uger gammel.. hun sov alligevel, så hvorfor ikke komme lidt ud? vi var jo sammen 24/7 ellers.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Mum33

Carina:-) skriver:

Det er i bund og grund mest synd for hende selv.

Hun mangler jo moderinstinkt.

Og fortsætter hun sådan,ja så er det nok ikke hendes barn/børn der besøger hende når hun bliver gammel.

Så ud fra en overfladisk artikel i EB, kan du lave så drastisk en konklusion  Giv da lige kvinden en pause. Hun er da helt sikker en lige så god mor som alle andre er.

Anmeld

3. oktober 2012

morethanperfect

Ohh God .. 

Lad dog kvinde mennesket være altså . 
Selvf. skal man da ha et liv udenfor hjemmet selvom man har fået børn .. Det har vi alle da brug for ! Alle har forskellige meninger om det her , ligesom man har om alt andet , men hvorfor er det altid de kendte der skal stå for skud bare fordi de siger sandheden .. 
Selvf. skal hun da passe hendes heste , hvem siger baby ikke står i barnevognen og får en lur i mens ?? Det kan være hun bare prioriterer anderledes end de fleste af os som jo nok ville sove .. 

Lad dog hende om det  

Anmeld

3. oktober 2012

Finemoar<3

Vidunderligeunger skriver:

endelig!!! jeg ledte efter en kommentar som din.. jeg er målløs over hvor dømmende folk er herinde. det er da hendes valg og lur mig om ikke der er et par, evt. kongelige som har skulle prioritere karierre først af og til.. Jeg har også fået min datter passet da hun var 5 uger gammel.. hun sov alligevel, så hvorfor ikke komme lidt ud? vi var jo sammen 24/7 ellers.. 

Jamen jeg er jo lige her

Herinde skal man virkelig passe på med at være ærlig - for får man nu passet sit barn når baby stadig er ganske lille, jamen så er man jo næsten uegnet som mor

Havde jeg min familie eller sødeste veninde Maiken tæt på mig, så havde jeg også fået passet musen, bare en time eller 3

Det er åbenbart ganske forbudt og absolut fy fy at have lidt alenetid høhø...

Anmeld

3. oktober 2012

Muhmi

Finemoar<3 skriver:

Jamen jeg er jo lige her

Herinde skal man virkelig passe på med at være ærlig - for får man nu passet sit barn når baby stadig er ganske lille, jamen så er man jo næsten uegnet som mor

Havde jeg min familie eller sødeste veninde Maiken tæt på mig, så havde jeg også fået passet musen, bare en time eller 3

Vil ikke mene at det er alenetid der er problemet her... Problemet er vel nok det at hun synes lige hun skal ud i spotlyset igen, så man ikke glemmer hende, istedet for at slappe af derhjemme, eller have en kæresteaften istedet for...

Jeg kan godt forstå at hun helt sikkert har helt andre interesser end jeg har, men at man føler et behov for at komme ud så man kan være en bedre mor derhjemme, synes jeg bare er en lidt underlig udtalelse.... Det mener jeg jo netop ikke at man bliver, hvis man ikke lærer sit barns lyde at kende, så lærer man jo heller ikke at reagere på dem...

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

Finemoar<3 skriver:

Jamen jeg er jo lige her

me!! jeg har ikke haft behovet denne gang, men sidste gang var jeg bare SÅ klar til at komme ud, bare fire timer, da hun var de her 5 uger.. eller var det 4... men derfor skal andre da have lov at holde deres under vingerne aaaalt den tid de orker..
vi prioriterer een gang i måneden at komme på kærestetur.. en aften hvor vi bare er kæresten og mig.. alene!
denne måned er det  oktoberfest og børnene skal OVERNATTE hos deres farmor.. den yngste er 7 mdr til den tid.. og det er første gang han skal sove helt uden mutti JEG glæder mig!! 

Anmeld

3. oktober 2012

Finemoar<3

Muhmi skriver:

Vil ikke mene at det er alenetid der er problemet her... Problemet er vel nok det at hun synes lige hun skal ud i spotlyset igen, så man ikke glemmer hende, istedet for at slappe af derhjemme, eller have en kæresteaften istedet for...

Jeg kan godt forstå at hun helt sikkert har helt andre interesser end jeg har, men at man føler et behov for at komme ud så man kan være en bedre mor derhjemme, synes jeg bare er en lidt underlig udtalelse.... Det mener jeg jo netop ikke at man bliver, hvis man ikke lærer sit barns lyde at kende, så lærer man jo heller ikke at reagere på dem...

Ærlig talt - hvordan lader du dine batterier op?

Jeg synes det er helt fint at hun tager ud, at pressen så følger efter hende, jamen sådan er det at være kendt

Men at være kendt og nybagt mor giver megen omtale, desværre mest negativt

Anmeld

3. oktober 2012

Muhmi

Finemoar<3 skriver:

Ærlig talt - hvordan lader du dine batterier op?

Jeg synes det er helt fint at hun tager ud, at pressen så følger efter hende, jamen sådan er det at være kendt

Men at være kendt og nybagt mor giver megen omtale, desværre mest negativt

Når jeg sover... Når jeg kigger mit barn i øjnene... Når min søn sover og jeg sidder her... Da Silas var 5 uger, brugte jeg min tid sammen med ham..... Men det betyder da ikke at han ikke kommer ud... Han sover hos hans farmor og bliver også passet af hende i nogle timer... Men ikke da han var så lille, det kunne jeg slet ikke nænne.. Min mor kom og "tog" Silas fra mig da han var 5 dage gammel fordi hun mente det ville være sundt for mig... Det var alt andet end sundt og jeg lavede ikke andet end at græde i tre kvarter til jeg ringede til hende og sagde at hun blev nød til at komme tilbage med ham.....

Det gør det helt klart, hun bliver jo dømt de ting hun siger, så må hun jo have sig en spindoctor hvis hun vil sige de rigtige ting til pressen...

Anmeld

3. oktober 2012

132319

Jeg bryder mig ikke ret meget om Tina Lund men lige her synes jeg faktisk at hun har fat i den lange ende.

Min søn ændrede mit liv i den forstand at jeg fik et ansvar og en kærlighed til et andet menneske, jeg ikke havde haft før MEN da jeg valgte at få ham var jeg meget fast besluttet på at det at jeg skulle være mor, ikke ændrede min tilværelse således at det gik udover mit sociale liv.

Jeg så/ser stadig veninder på samme måde som før og er ikke blevet den der kedelige mor der kun lever og ånder for sine børn.

Anmeld

3. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mit liv har ændret sig meget efter jeg er blevet mor og det er skønt

Personligt ville jeg ikke være væk fra min nyfødte, men de sover rigitg meget når de kun er 5 uger. Og det er da okay at far også får lov til at knytte bånd med sit barn uden at mor er der.

Jeg synes det er for groft at sige at hun mangler moderinstinkt. Det ved vi ikke noget om.

Hun er en offentlig person og skal derfor også sørge for at hun ikke bliver glemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.