Min kæreste skal være far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

ekebiv

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad i havde givet af råd hvis det havde været den gravide kvinde der havde skrevet et indlæg om hvordan hun er havnet i den situation at hun er blevet gravid efter en one night stand med en mand i et forhold?? Ved vi overhovdet at hun har været klar over at han var i et forhold??
Det er jo nok heller ikke ligefrem fordi hun synes det er kæmpe fantastisk!!

Til Ts:
Jeg syns det er kæmpe stort af dig at tilgive hans utroskab, og det er kæmpe stort at du vil acceptere dette barn. Der er jo heller ikke nogen der siger at du ikke må være en del af barnets liv, jeg mener- der har været nogle indlæg om at du skal være forberedt på at din mand skal tilbringe en masse tid med "den anden" ALENE, men hvorfor kan du ikke være med? hvis du har lyst selvfølgelig
Uanset hvad, så tvivler jeg stækt på at hun gør det her for at straffe ham/jer (som du skriver)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg synes godtnok det er sejt af dig hvis du kan tilgive og leve med det!

Personligt kunne jeg ikke!
Tænk på at skulle holde fødselsdag for barnet, sammen med en kvinde din kæreste/mand har været dig utro med! Det kunne jeg godtnok ikke, jeg ville ikke kunnet klare at se på hende. Ville heller ikke kunne klare at vide de to skulle være alene sammen det lange stykke tid inden barnet må komme hjem til jer. At han skal til samvær ALENE, hjemme hos en kvinde han har været utro med.

Jeg kunne fortsætte. Hvis det var mig var jeg godtnok skredet. Jeg kunne hverken klare det psykisk eller fysisk.
Men det er bare mig.

Jeg synes det er flot at du kan!
Tager hatten af for dig. Mennesker er forskellige, og forskellige mennesker kan klare forskellige ting.

Held og lykke.

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

ekebiv skriver:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad i havde givet af råd hvis det havde været den gravide kvinde der havde skrevet et indlæg om hvordan hun er havnet i den situation at hun er blevet gravid efter en one night stand med en mand i et forhold?? Ved vi overhovdet at hun har været klar over at han var i et forhold??
Det er jo nok heller ikke ligefrem fordi hun synes det er kæmpe fantastisk!!

Jeg har den mening, at det kan ikke 100% være hendes skyld.
For ja, situationen, kan jo have været, at han har påstået han har været single.

Men vil så sige, hvis jeg stod i den situation, at jeg fandt ud af jeg var gravid med et "one Night stand" og fandt ud af, at han var i et forhold. Så tror jeg faktisk jeg ville få en abort, ved godt det kan være hårdt, og ved også godt at mange er imod aborter. Men altså, vil man få en abort, eller vil man få barnet og ødelægge et forhold? Jeg ville vælge abort hvis det var mig. (Det er intet ondt, fortæller bare min mening).

Hvis det var kvinden som var gravid der havde lavet tråden. Så tror jeg faktisk de fleste havde rådet hende til en abort.

Anmeld

3. oktober 2012

maria_wlt

isabellasmor skriver:

Jeg var smuttet.. Hold da op, det må da være den værste besked man kunne få overhovedet!  

Ved ikke om jeg synes det er sejt du kan tilgive ham 1. Utroskab. Og 2. At vente barn med kvinden han var utro med.. 

For, kan SLET ikke sætte mig ind i hvordan man kan tilgive det?? (nok mest punkt 2.) 

Jeg håber i klare den, men sagt udfra hvordan jeg tror jeg ville føle, så pas på at din kærlighed ikke bliver til had. Både til din mand og hans barn..... 

Så ville jeg hellere skilles som venner... (selvom det ville jeg IKKE kunne hvis det var min kæreste   ) 

Pøj pøj med det 

Også min mening..

Kan godt se at man skriver at du er sej.. Jeg ved nu ikke rigtig.. Hvorfor tilgive sådan en SVINESTREG..? Forstår det SLET ikke.. Et forhold skal være 2 og ikke 3.. Hvis man virkelig ELSKER en anden person så knalder man ikke udenom og længere er den ikke

Det holder slet ikke det med at han ALDRIG gør det igen.. Hvordan kan man tro på det?

Ked af det men jeg tror slet ikke på at det nogensinde bliver rigtig tilgivet nu hvor er også kommer et barn som vil minde dig om det hver eneste dag.. 

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Kat

Åh nej dog.... Helt seriøst, så fortjener et klap på skulderen for at være så tilgivende! Jeg fatter slet ikke, du kan!

I mine øjne ville det barn være en evig reminiscens af fortiden. Jeg ville aldrig selv kunne tage det ind. Jeg synes virkelig, du handler meget næstekærligt. Sådan helt på dén der måde, man får punket ind i hovedet fra barnsben af. Jeg håber ikke, du taber dig selv i processen.

Jeg kommer til at tænke på min veninde. Hendes kæreste havde en lille affære på nogle uger, før han blev kæreste med min veninde og de flyttede sammen. Pludselig stod hende affæren og fortalte, at hun altså var blevet gravid, selvom hun havde fortalt ham, at hun ikke kunne få børn, så det skulle han ikke spekulere over. Det viser sig så, at hun var voldsomt forelsket i ham, og derfor besluttede sig for at beholde barnet, i håb om at få ham tilbage, samt for at være sikret, hun aldrig ville miste kontakten med ham. 

Jeg håber ikke, det er den slags kvindemenneske, I er rendt ind i.

Først og fremmest: Pas på dig selv. 

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Miss Kat skriver:

Åh nej dog.... Helt seriøst, så fortjener et klap på skulderen for at være så tilgivende! Jeg fatter slet ikke, du kan!

I mine øjne ville det barn være en evig reminiscens af fortiden. Jeg ville aldrig selv kunne tage det ind. Jeg synes virkelig, du handler meget næstekærligt. Sådan helt på dén der måde, man får punket ind i hovedet fra barnsben af. Jeg håber ikke, du taber dig selv i processen.

Jeg kommer til at tænke på min veninde. Hendes kæreste havde en lille affære på nogle uger, før han blev kæreste med min veninde og de flyttede sammen. Pludselig stod hende affæren og fortalte, at hun altså var blevet gravid, selvom hun havde fortalt ham, at hun ikke kunne få børn, så det skulle han ikke spekulere over. Det viser sig så, at hun var voldsomt forelsket i ham, og derfor besluttede sig for at beholde barnet, i håb om at få ham tilbage, samt for at være sikret, hun aldrig ville miste kontakten med ham. 

Jeg håber ikke, det er den slags kvindemenneske, I er rendt ind i.

Først og fremmest: Pas på dig selv. 

Anmeld

3. oktober 2012

Underskøn

First things first..

Gravid elskerinde eller ej, bare det der havde været en elskerinde, var jeg smuttet, han må jo mangle noget siden man laver sådan et nummer.
ISÆR når du selv skal opdage utroskaben, det jo ikke ligefrem fordi han kom og var ærlig og lagde kortene på bordet..
Sikker på det er angernde tåre, og ikke tåre fordi han er ked af det blev opdaget?

Når det er sagt, så kender jeg desværre til mere end èt tilfælde, hvor trunten annoncere en graviditet efter sådan en romance er afsluttet.
Tænk lige tanken til ende, han har afbrudt det fordi hende derhjemme har afsløret løgerne.. kan da være hun sidder og er skide indebrændt og lige vil ha skovlen under ham.. det er set før.
Var jeg dig havde jeg sagt til din kæreste at nu smutter i ned efter en test også op til hende, og selv få syn for sagen, før det havde jeg ikke troet hende over en dørtærskel..
Og når dét så er sagt, hvis hun så ér gravid, hvordan kan han så være 100% på det er hans?

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Underskøn skriver:

First things first..

Gravid elskerinde eller ej, bare det der havde været en elskerinde, var jeg smuttet, han må jo mangle noget siden man laver sådan et nummer.
ISÆR når du selv skal opdage utroskaben, det jo ikke ligefrem fordi han kom og var ærlig og lagde kortene på bordet..
Sikker på det er angernde tåre, og ikke tåre fordi han er ked af det blev opdaget?

Når det er sagt, så kender jeg desværre til mere end èt tilfælde, hvor trunten annoncere en graviditet efter sådan en romance er afsluttet.
Tænk lige tanken til ende, han har afbrudt det fordi hende derhjemme har afsløret løgerne.. kan da være hun sidder og er skide indebrændt og lige vil ha skovlen under ham.. det er set før.
Var jeg dig havde jeg sagt til din kæreste at nu smutter i ned efter en test også op til hende, og selv få syn for sagen, før det havde jeg ikke troet hende over en dørtærskel..
Og når dét så er sagt, hvis hun så ér gravid, hvordan kan han så være 100% på det er hans?

Enig med det sidste!

Få tjekket om det overhovedet er sandt hun er gravid.

Og så derefter få tjekket om han overhovedet er faren.

Tit ser man at sådan nogle knalder med flere end en.

Anmeld

3. oktober 2012

Mariajny

fy da føj!!!!!!! tager sku hatten af for dig...
håber i finder en løsning.
kæmpe herfra

Anmeld

3. oktober 2012

AnonymMor

hold da op.. Sikke noget  

Først så ja hatten af for at du kan magte en så tung opgave  tror ikke der er mange der kan deale med det.

Men du har tilgivet hans utroskab og så er der jo ikke mere i det. næste skridt er at finde ud af om den anden kvinde vil beholde det her barn eller ikke.. Hvis hun vælger abort er det jo "fint" og så er hun out of the question. og så er der forhåbentligt ikke mere i det...

Men vælger hun derimod at sætte det barn til verdenen er sitiuationen jo helt anderledes og der er mange ting der skal tage stilling til for både hende, dig og din mand.

Jeg synes det er vigtigt at du tænker det hele meget grundigt igennem og også tænker fremtid.. for det er jo ikke kun nogen gange du skal se den kvinde i øjene som din mand var utro med. det er resten af jeres liv du skal leve med at hun er en del af jeres hverdag forevigt. er du klar til at "dele" din mand med hende resten af dit liv ?

Din mand skal også tænke sig grundigt om.. vil han udsætte dig for dette ? er han stærk nok til at blive ved dig når barnet er født og der kommer faderfølelser og troen på en kernefamile ?

Men som sagt så er det flot hvis du kan acceptere det hele og kigge med på sidelinjen mens din mand bliver far, men håber du har tænkt dig rigtig godt om inden du tar "springet" og held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.