Min kæreste skal være far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

babymus77

Puhaaaa tager hatten af for dig!!!! Du er sejjeg ved hvad det vil sige at være i forh hvor kæresten har en eks der ikke slipper , og hvad ballade vil sige!! Har prøvet det!!! Ønsker det ikke for min værste fjendeKÆMPE kram til dig!!!!! Jeg var smuttet!!! Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

først et kram

dernest håber jeg ikke du tager dette for hårdt, men hvorfor i alverden stoler du på noget som helst den mand siger til dig ??

undskyld, det er super flot at du har tilgivet ham, men det var da en rigtig hård en at sluge oveni det her

tænk hvis hun vælger at beholde det, så skal han vel med til fødseln (uden dig), begynde at have samvær hjemme ved hende i et godt stykke tid i starten (uden dig), gå til møder i instuditioner osv. (uden dig).. de skal til at være fælles om et lille barn, hvis han da er mand nok til ansvaret... og alt dette vil du formentlig ikke få lov til at være en del af i LANG tid.. kan du klare at han skal alle de ting med hende ? når du nu havde forestillet dig at disse ting var noget i skulle sammen omkring JERES barn ?

dette kan jo også komme til at betyde at det økonomiske aspekt i det hele kan ændre på nogen af jeres fremtidsplaner om f.eks. børn.. er du klar til at forskyde det for at han kan være der 100% for sit barn, som han har fået med en kvinde som han var dig utro med ?

synes virkelig det er sejt af dig hvis du går igennem det her for en fyr som har lavet sidespring... og bedraget dig.. og utrolig stort af dig, håber ved gud at han værdtsætter det du går igennem for hans skyld

håber inderligt at i finder en god måde at finde ud af det her på.. ked af det lille hate på din mand, men synes ikke han kan være sig selv bekendt, du lyder til at fortjene bedre

Jeg må også ærligt indrømme, at tilliden til ham ikke er på det højeste, naturligvis. Men jeg stoler nok på ham til at vide, at han ALDRIG er mig utro igen. Jeg har en kæreste, der er opløst af gråd og anger, ligger bare på sofaen kan ikke noget. Det er bevis nok for mig!

Hvis kvinden vælger at beholde barnet må vi jo prøve at få det bedste ud af det hele. Det nytter ikke noget at være bitter. Og samtidig holder jeg på, at hvis hun vælger barnet til, må min kæreste være mand nok til at vedkende sig barnet. Er han gammel nok til at have sex, må han også tage konsekvenserne af det.

Jeg vil stå bag ham, men vælger han at fucke det hele op igen, så er det lige ud! Sidste chance har han fået nu.

Økonomisk set skal vi nok klare det. Vi har begge to gode jobs, bor i en stor andelslejlighed og en god opsparing. 

Anmeld

3. oktober 2012

isabellasmor

Jeg var smuttet.. Hold da op, det må da være den værste besked man kunne få overhovedet!  

Ved ikke om jeg synes det er sejt du kan tilgive ham 1. Utroskab. Og 2. At vente barn med kvinden han var utro med.. 

For, kan SLET ikke sætte mig ind i hvordan man kan tilgive det?? (nok mest punkt 2.) 

Jeg håber i klare den, men sagt udfra hvordan jeg tror jeg ville føle, så pas på at din kærlighed ikke bliver til had. Både til din mand og hans barn..... 

Så ville jeg hellere skilles som venner... (selvom det ville jeg IKKE kunne hvis det var min kæreste   ) 

Pøj pøj med det 

Anmeld

3. oktober 2012

sne190810

Undskyld mig, men ØV hvor er hun også bare lorte tarvelig at lave sådan et nummer !!

Hvorfor har man lyst til at få et barn med et one night stand som har kæreste, ikke vil have noget med en at gøre og som faktisk talt ikke vil have barnet?

Naivt hvis det er fordi hun tror hun på den måde hun kan være sammen med din kæreste på, og på længere sigt måske få ham i sit net igen.

JESUS, nogle kvinder alså,- OG MÆND

... Skulle lige ud med det

Anmeld

3. oktober 2012

Carina:-)

sne190810 skriver:

Undskyld mig, men ØV hvor er hun også bare lorte tarvelig at lave sådan et nummer !!

Hvorfor har man lyst til at få et barn med et one night stand som har kæreste, ikke vil have noget med en at gøre og som faktisk talt ikke vil have barnet?

Naivt hvis det er fordi hun tror hun på den måde hun kan være sammen med din kæreste på, og på længere sigt måske få ham i sit net igen.

JESUS, nogle kvinder alså,- OG MÆND

... Skulle lige ud med det

Nu har vi jo kun sagen fra en side.

Måske har kvinden aldrig nævnt de p-piller?

Self. Siger manden hun har,for tænk hvis han skulle indrømme at han både knalder andre kvinder,men og så glemmer lystigt at p-piller ikke beskytter imod kønssygdomme!!

Men ligegyldigt hvad ,så kan det her nummer aldrig blive kvindens problem

Vil han ikke have børn med andre end kæresten kunne han jo overveje at lade være med at knalde andre,eller ihvertfald brugebeskytttelse. 

Anmeld

3. oktober 2012

MediaAnarchy

Wow. Han må være en rigtig dejlig mand, siden det er muligt at tilgive ham for sådan en omgang.

Og så vil jeg bre lige at jeg synes det  er en rigtig god holdning du har taget dig!

Dem der stiller spørgsmålstegn ved om du kan overskue at han nu er far til et andet barn, og skal ses med den nye og dennes mor uden dig osv. Har måske ikke overvejet alternativet, for er det så bedre at dit barn vokser op med en far der ikke er i nogle af hjemmene, og som jeres barn så også kun skal ses med på halv tid.

Hvis du er kommet til den konklusion at du med tiden kan tilgive og stole på din mand, trods utroskab og andet barn, og I kan få et kærligt og vellykket ægteskab med tiden, tror jeg da helt klart det er både til jeres og jeres barnd fordel at i bor og lever sammen, barn med anden kvinde eller ej.

Anmeld

3. oktober 2012

Carina:-)

Og ts

Har du overvejet risikoen for kønssygdomme som kan gives. Videretil dig?

Har du tænkt at du aldrig nogensinde må lade det her gå ud overbarnet.

Jeg har ondt af dig, men har mere ondt af det lille barn som skal vokse op som resultatet af en affære.

Kan du ærligt sige,at du vil holde af dt barn,og aldrig lade det mærke at du hellere så at det ikke eksisterede?

Kan du give et knus,og behandle det på lige fod som dine egne?

Jeg synes du skal overveje de ting,før du beslutter dig .for er der en der er uskyldig i alt det,så er det det lille barn.

Anmeld

3. oktober 2012

mpr

Undskyld mig at sige det men synes din kæreste er en komplet idiot.. Om en pige så siger hun er på p-piller så skal man stadig bruge kondom så man ikke kommer i sådan noget her.. Og synes det er flot af dig at tilgive et utroskab.. Ville jeg aldrig selv kunne og hvis jeg så kunne så ville jeg ikke kunne blive i forholdet hvis den person som manden så havde været utro med blev gravid.. Ville komme til at hade barnet, ikke bevist men ubevist, for hver gang jeg så så det barn så ville jeg blive husket på det utroskab... Håber virkelig for jer at hun vælger at få en abort for har svært ved at tro man bare kan acceptere det og leve med det uden at blive meget psykisk påvirket.

Du får lige en med herfra håber alt får en løsning!

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Undskyld mig at sige det men synes din kæreste er en komplet idiot.. Om en pige så siger hun er på p-piller så skal man stadig bruge kondom så man ikke kommer i sådan noget her.. Og synes det er flot af dig at tilgive et utroskab.. Ville jeg aldrig selv kunne og hvis jeg så kunne så ville jeg ikke kunne blive i forholdet hvis den person som manden så havde været utro med blev gravid.. Ville komme til at hade barnet, ikke bevist men ubevist, for hver gang jeg så så det barn så ville jeg blive husket på det utroskab... Håber virkelig for jer at hun vælger at få en abort for har svært ved at tro man bare kan acceptere det og leve med det uden at blive meget psykisk påvirket.

Du får lige en med herfra håber alt får en løsning!

Så tror jeg vist også at vi fik det slået på plads. Sket er sket og nu må vi prøve at komme videre indenfor omstændighederne.
Jeg stoler heller ikke 100% på min kæreste, men jeg ved at han angrer og er rigtig påvirket af det, og truslen om at jeg går for evigt hænger også i luften. Der er bare ikke plads til ét eneste fejltrin mere. Han har fået en allersidste chance.

Jeg ved ikke om jeg vil komme til at hade barnet. Det vil kun tiden vise, men jeg tror ærlig talt ikke at jeg vil kunne hade et lille uskyldigt barn. Det er jo ikke barnet, der er skyld i alt dette postyr. Det er dets forældre.

Selvfølgelig vil jeg blive psykisk påvirket, det er vi vist allesammen.

Jeg håber også at kvinden vælger abort. Ingen tvivl om dette, selvom jeg aldrig havde troet at jeg skulle ønske dette for nogen.

Men vi må tage det, som det kommer. Vi kan jo ikke rigtig gøre andet 

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Og ts

Har du overvejet risikoen for kønssygdomme som kan gives. Videretil dig?

Har du tænkt at du aldrig nogensinde må lade det her gå ud overbarnet.

Jeg har ondt af dig, men har mere ondt af det lille barn som skal vokse op som resultatet af en affære.

Kan du ærligt sige,at du vil holde af dt barn,og aldrig lade det mærke at du hellere så at det ikke eksisterede?

Kan du give et knus,og behandle det på lige fod som dine egne?

Jeg synes du skal overveje de ting,før du beslutter dig .for er der en der er uskyldig i alt det,så er det det lille barn.

Jeg havde ikke lige overvejet det med kønssygdomme, så han skal i hvert fald tjekkes. Det er sikkert!

Jeg tror (kan ikke rigtig sige andet), at jeg godt kan holde af et barn, der ikke er mit eget. At jeg godt kan trøste og give knus. At jeg godt kan behandle det på lige fod med mine egne.

Jeg vælger at blive hos min kæreste, for at vise at selvom han har kvajet sig godt og grundigt, elsker jeg ham stadig og jeg vil godt tage konsekvenserne af hans handlinger sammen med ham. Barnet skal aldrig mærke at far har kvajet sig, og nu straffer jeg barnet for det. ALDRIG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.