Lahn11 skriver:
først et kram 

dernest håber jeg ikke du tager dette for hårdt, men hvorfor i alverden stoler du på noget som helst den mand siger til dig ??
undskyld, det er super flot at du har tilgivet ham, men det var da en rigtig hård en at sluge oveni det her 
tænk hvis hun vælger at beholde det, så skal han vel med til fødseln (uden dig), begynde at have samvær hjemme ved hende i et godt stykke tid i starten (uden dig), gå til møder i instuditioner osv. (uden dig).. de skal til at være fælles om et lille barn, hvis han da er mand nok til ansvaret... og alt dette vil du formentlig ikke få lov til at være en del af i LANG tid.. kan du klare at han skal alle de ting med hende ? når du nu havde forestillet dig at disse ting var noget i skulle sammen omkring JERES barn ?
dette kan jo også komme til at betyde at det økonomiske aspekt i det hele kan ændre på nogen af jeres fremtidsplaner om f.eks. børn.. er du klar til at forskyde det for at han kan være der 100% for sit barn, som han har fået med en kvinde som han var dig utro med ?
synes virkelig det er sejt af dig hvis du går igennem det her for en fyr som har lavet sidespring... og bedraget dig.. og utrolig stort af dig, håber ved gud at han værdtsætter det du går igennem for hans skyld 
håber inderligt at i finder en god måde at finde ud af det her på.. ked af det lille hate på din mand, men synes ikke han kan være sig selv bekendt, du lyder til at fortjene bedre 
Jeg må også ærligt indrømme, at tilliden til ham ikke er på det højeste, naturligvis. Men jeg stoler nok på ham til at vide, at han ALDRIG er mig utro igen. Jeg har en kæreste, der er opløst af gråd og anger, ligger bare på sofaen kan ikke noget. Det er bevis nok for mig!
Hvis kvinden vælger at beholde barnet må vi jo prøve at få det bedste ud af det hele. Det nytter ikke noget at være bitter. Og samtidig holder jeg på, at hvis hun vælger barnet til, må min kæreste være mand nok til at vedkende sig barnet. Er han gammel nok til at have sex, må han også tage konsekvenserne af det.
Jeg vil stå bag ham, men vælger han at fucke det hele op igen, så er det lige ud! Sidste chance har han fået nu.
Økonomisk set skal vi nok klare det. Vi har begge to gode jobs, bor i en stor andelslejlighed og en god opsparing.