jaa så landede man her.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Camilla <3

Kram. 

Vil bare lige sige, at hvis du bor alene med 1 barn, så kan du få boligsikring op til 85 kvm. Resten skal du selv betale. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Åhh... Sidder her med en klump i maven!... Så gik vi fra hinanden... Men vi er stadig venner, for vi elsker stadig hinanden, og han er sku en god fyr, vi passer bare ikk sammen som par!
Vi bor sammen til vi har fundet noget hver for sig....

Så nu kommer spørgsmålene.... Hvad kan man søge som enlig, hvordan gør man, og hvad med boligsikring?... Er helt fortvivlet, har aldrig prøvet at søge sådan noget....

Åh, det er jeg ked af at høre - håber I kommer til at fungere rigtig godt som gode venner og at samværet kommer til at køre 

Det lyder som om du har fået en masse gode svar, så jeg vil bare lige give et knus 

Du er naturligvis velkommen til at skrive - kender jo selv lidt til situationen 

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Ville ikke gå uden lige at give en

Anmeld

3. oktober 2012

Mettefpigen

Chancen skriver:

MangMangKram. 

Vil bare lige sige, at hvis du bor alene med 1 barn, så kan du få boligsikring op til 85 kvm. Resten skal du selv betale. 

Mange tak :-D

Anmeld

3. oktober 2012

Mettefpigen

Wimmie skriver:

RRa

Åh, det er jeg ked af at høre - håber I kommer til at fungere rigtig godt som gode venner og at samværet kommer til at køre 

Det lyder som om du har fået en masse gode svar, så jeg vil bare lige give et knus 

Du er naturligvis velkommen til at skrive - kender jo selv lidt til situationen 

Taak for knus :-) jaa det regner jeg også med, der er bare mange ting der skal ordnes.....

Anmeld

3. oktober 2012

Mettefpigen

Benjamins'mor skriver:

RVille ikke gå uden lige at give en

Tusind tak for knus :-)

Anmeld

4. oktober 2012

kesuh

Først et stort

Du kan søge: Boligsikring

Forhøjet børnetilskud (Udbetaling sammen med BP)

Friplads eller delvis friplads alt efter indkomst

Og så skal faderen betale bidrag hver mdr.

Ring evt på din kommune og få en snak med en sagsbehandler som kan hjælpe dig med at søge alle de ting du kan søge.

Aaah den sætning der med-> Og så skal faderen betale bidrag hver mdr.

Nej det skal han ikke, men han kan komme til det, hvis man syntes det er nødvendigt. Eller hvis man er enige om det.

Jeg betaler ikke børnebidrag og det er altså noget man selv kan aftale.. Det er ikke et MUST, hvis man kan finde ud af det selv.

Til Trådstarter,

Jeg håber i kan finde ud af det uden at komme til og træde hinanden over tæerne 

Anmeld

4. oktober 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Åhh... Sidder her med en klump i maven!... Så gik vi fra hinanden... Men vi er stadig venner, for vi elsker stadig hinanden, og han er sku en god fyr, vi passer bare ikk sammen som par!
Vi bor sammen til vi har fundet noget hver for sig....

Så nu kommer spørgsmålene.... Hvad kan man søge som enlig, hvordan gør man, og hvad med boligsikring?... Er helt fortvivlet, har aldrig prøvet at søge sådan noget....

Sender mange kram til dig søde Mette ... Det er træls når det sker, men som du siger når i ikke passer sammen, så er det jo for det bedste 

Anmeld

4. oktober 2012

baby012

Først det er ikke en sjov situation at stå i.. men helt ærligt, så er jeg lykkelig over at jeg ikke blev i forholdet til min datters bio. far... har nu en sød ny kæreste, som jeg venter nr. 2 med..

til det med hvad du kan søge, først og fremmest, så kan du intet søge så længe at du bor sammen med ham, for så er du ikke enlig...

når i er flyttet fra hinanden kan du søge:

Børnebidrag fra faren

Børnepenge, ordinært, og ekstra ordinært

friplads

boligsikring

hmm. det var vist det

håber du kommer godt igennem de første måneder som selvf. er træls..

- klem fra en der er kommet rigtig godt ud på den anden side

Anmeld

4. oktober 2012

Mettefpigen

kesuh skriver:

TTa

Aaah den sætning der med-> Og så skal faderen betale bidrag hver mdr.

Nej det skal han ikke, men han kan komme til det, hvis man syntes det er nødvendigt. Eller hvis man er enige om det.

Jeg betaler ikke børnebidrag og det er altså noget man selv kan aftale.. Det er ikke et MUST, hvis man kan finde ud af det selv.

Til Trådstarter,

Jeg håber i kan finde ud af det uden at komme til og træde hinanden over tæerne 

Tak :-) det er jeg sikker på vi kan :-) og mht til børnebidrag så har vi snakket det igennem, og jeg har ikk tænkt mig at søge det.... Vi er enige om at hjælpe hinanden her i starten og få det hele til at køre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.