jaa så landede man her.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

kesuh

Mettefpigen skriver:

Selvfølgelig :-) vi funker ikk sammen mere, men vi er stadig venner og har også tænkt os at blive ved med det.... Jaa som jeg sagde til ham... Når lukas har hvad han har brug for så er der ikk nogen grund til at søge det... Også håber jeg også på at han begynder at læse til januar.. Vores økonomi har heller ikk kørt helt glat så når han 'kun' skal tænke på sig selv, så kan det være at det blir nemmere for ham at læse...

Jaa der er sku mange ting man lige pludselig skal huske på... ;-) mange tak for hjælpen :-)

Han skal vel også tænke på jeres søn og ikke kun sig selv ?

Nu ved jeg ikke hvilken ordning i vælger, men held og lykke ihvertfald 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

LMX

kesuh skriver:

Tjah vi fik at vide, at når man kører 7/7 så skal jeg ikke betale. Plus når du er på SU er der visse undtagelser også.

Plus vi har begge skrevet under på at jeg ikke skal betale børnebidrag for en sikkerhedsskyld.

Tjah der ligger så meget i det med børnebidrag.

Anyway jeg vil ikke starte en debat om det her. Det hører ikke til i Mettes tråd.

Hvis man kører 7/7 er der sikkert andre regler. Hvilket jo også er helt fair.

Den med SU tviver jeg på, men indrømmer gerne at jeg ikke ved det med sikkerhed. (Tænker at det offentlige går ind og overtager udgiften, for pengene skal jo betales til den der forsørger)

Jeg er sikker på at TS godt kan bruge vores lille interne debat til noget

Fred være med det.

Anmeld

4. oktober 2012

Mettefpigen

kesuh skriver:

Han skal vel også tænke på jeres søn og ikke kun sig selv ?

Nu ved jeg ikke hvilken ordning i vælger, men held og lykke ihvertfald 

Jaaa det er jo så det ;-) han har aften/nat arbejde så hvornår han kan have ham det forbliver et? Indtil videre......, mange tak :-)

Anmeld

4. oktober 2012

kesuh

Hvis man kører 7/7 er der sikkert andre regler. Hvilket jo også er helt fair.

Den med SU tviver jeg på, men indrømmer gerne at jeg ikke ved det med sikkerhed. (Tænker at det offentlige går ind og overtager udgiften, for pengene skal jo betales til den der forsørger)

Jeg er sikker på at TS godt kan bruge vores lille interne debat til noget

Fred være med det.

Hehe så i orden  Der er nogle andre regler for når man er på su, det er noget med det kan blive nedsat osv osv.. Det er bare en jungle 

Anmeld

4. oktober 2012

kesuh

Jaaa det er jo så det ;-) han har aften/nat arbejde så hvornår han kan have ham det forbliver et? Indtil videre......, mange tak :-)

I skal ihvertfald have det på plads hvordan i gør, hvis i vælger at dele knægten lige over. Eller han er weekendfar eller 5/9 og hvad de nu ellers hedder.. Der er så mange løsninger og i skal bare sørge for det kommer til og passe nogenlunde og vælge den rigtige løsning der er bedst for barnet!. Kan barnet ikke klare 7/7 eller 5/9, så er der en anden løsning også..

Min eks og jeg deler vores søn lige og det kører glat.  Ikke alle børn der kan klare det, desværre.

Vi hjælper hinanden så godt vi kan, da vi begge læser. Hun har nogle timer på uni der kræver hun skal være der til kl 18 og jeg kan også være uheldig og have sådan noget.. Så vi støtter hinanden med det, hvis vi rammer ind i sådan en uge med de skæve tider.

Så din eks må prøve og time aften/natarbejde til den tid hvor han ikke har jeres søn

Anmeld

4. oktober 2012

Mettefpigen

kesuh skriver:

I skal ihvertfald have det på plads hvordan i gør, hvis i vælger at dele knægten lige over. Eller han er weekendfar eller 5/9 og hvad de nu ellers hedder.. Der er så mange løsninger og i skal bare sørge for det kommer til og passe nogenlunde og vælge den rigtige løsning der er bedst for barnet!. Kan barnet ikke klare 7/7 eller 5/9, så er der en anden løsning også..

Min eks og jeg deler vores søn lige og det kører glat.  Ikke alle børn der kan klare det, desværre.

Vi hjælper hinanden så godt vi kan, da vi begge læser. Hun har nogle timer på uni der kræver hun skal være der til kl 18 og jeg kan også være uheldig og have sådan noget.. Så vi støtter hinanden med det, hvis vi rammer ind i sådan en uge med de skæve tider.

Så din eks må prøve og time aften/natarbejde til den tid hvor han ikke har jeres søn

Jaa sådan har jeg det også.... Men han er ikk klar til at snakke om det.... For jeg vil gerne have på plads hvad han vil.. For når han arbejder sådan så er det ikk nemt at have et delebarn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.