jaa så landede man her.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Frøken J.

Mettefpigen skriver:

Åhh... Sidder her med en klump i maven!... Så gik vi fra hinanden... Men vi er stadig venner, for vi elsker stadig hinanden, og han er sku en god fyr, vi passer bare ikk sammen som par!
Vi bor sammen til vi har fundet noget hver for sig....

Så nu kommer spørgsmålene.... Hvad kan man søge som enlig, hvordan gør man, og hvad med boligsikring?... Er helt fortvivlet, har aldrig prøvet at søge sådan noget....

Åh nej, det er jeg bare så ked af! Har ingen erfaring, men synes du skal have et kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

LMX

Først et stort

Du kan søge: Boligsikring

Forhøjet børnetilskud (Udbetaling sammen med BP)

Friplads eller delvis friplads alt efter indkomst

Og så skal faderen betale bidrag hver mdr.

Ring evt på din kommune og få en snak med en sagsbehandler som kan hjælpe dig med at søge alle de ting du kan søge.

Anmeld

2. oktober 2012

Mettefpigen

Kofoed. skriver:

Okay. Godt i kan sætte en grænse.

Jaa det blev jeg nødt til.... Det hjælper ikk noget at prioteringerne ødelægger hinanden....

Anmeld

2. oktober 2012

Mettefpigen

LMX skriver:

Først et stort

Du kan søge: Boligsikring

Forhøjet børnetilskud (Udbetaling sammen med BP)

Friplads eller delvis friplads alt efter indkomst

Og så skal faderen betale bidrag hver mdr.

Ring evt på din kommune og få en snak med en sagsbehandler som kan hjælpe dig med at søge alle de ting du kan søge.

Tusind tak for svar

Anmeld

2. oktober 2012

MissMaria

Mettefpigen skriver:

Åhh... Sidder her med en klump i maven!... Så gik vi fra hinanden... Men vi er stadig venner, for vi elsker stadig hinanden, og han er sku en god fyr, vi passer bare ikk sammen som par!
Vi bor sammen til vi har fundet noget hver for sig....

Så nu kommer spørgsmålene.... Hvad kan man søge som enlig, hvordan gør man, og hvad med boligsikring?... Er helt fortvivlet, har aldrig prøvet at søge sådan noget....

Det jeg ked af at høre

Anmeld

2. oktober 2012

Mettefpigen

Frøken J. skriver:

Åh nej, det er jeg bare så ked af! Har ingen erfaring, men synes du skal have et kram

Taak :-) ajj havde slet ikk set at du var gravid igen :-)

Anmeld

2. oktober 2012

Mettefpigen

MissMaria skriver:

DDe

Det jeg ked af at høre

Det skal du ikk være.... Det er for det bedste.... :-)

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Mettefpigen skriver:

Taak :-) ajj havde slet ikk set at du var gravid igen :-)

Er også kun vendt tilbage til baby for 30 minutter siden, så Jeg håber du klarer den - Det er jeg ikke i tvivl om du nok skal gøre!

Anmeld

2. oktober 2012

Kofoed.

Mettefpigen skriver:

De

Jaa det blev jeg nødt til.... Det hjælper ikk noget at prioteringerne ødelægger hinanden....

Det jo det.

Anmeld

2. oktober 2012

Mettefpigen

Frøken J. skriver:

HHiHih

Er også kun vendt tilbage til baby for 30 minutter siden, så Jeg håber du klarer den - Det er jeg ikke i tvivl om du nok skal gøre!

Hihi så er det nok derfor ;-) til dig også.... Læste lige med din depression det er sku ikk sjovt.... Nej skal nok klare den, vi er stadig venner og er ikk ude på at ødelægge noget for hinanden.... Og har heldigvis en god familie og venner der vil hjælpe, så det skal nok gå.. Er sku kun nervøs for om min depression kommer tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.