Den var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Putomanen

Sujan skriver:

For helvede hvor er det uretfærdigt.. føler så meget med jer..

Man kan ikke skrive noget der kan opmuntre, men mange kram herfra.

Mange tak! Ja, det er virkelig uretfærdigt, og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det ikke vil lykkes for os!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg spurgte en af lægerne sidst, hvorfor det ikke lykkes. Han sagde, at 3 gange (i vores tilfælde nu 4 gange) reelt set ikke er særlig mange forsøg. Så de ved ikke, hvorfor det ikke lykkes for os  Vi burde have alle forudsætninger for, at behandling ville hjælpe os. Det er enormt frustrerende, at vi ikke ved, hvorfor det ikke vil lykkes!

Jeg har ikke læst "spis dig gravid", men jeg troede det var for kvinder, som har PCO? Det kunne godt være, at jeg skulle begynde at skrue helt ned for de søde sager...

Vi har fra starten vidst, at vi gerne ville i det private, hvis det offentlige ikke kunne hjælpe os. Men jeg kan også mærke, at behandlingerne begynder at tærre på mig. Så jeg er ikke sikker på, at vi vil kunne gennemgå mere end 3 forsøg ekstra.

Jeg har kigget lidt på privatklinikken Trianglen, som jeg har hørt en del godt om. Men vi har ikke besluttet os endnu. Heldigvis hører man om en del, som det lykkes for i det private, efter de har været i det offentlige.

Jeg håber også, at vi får en afsluttende samtale med Riget, hvor de eventuelt kan give os nogle råd.

Inden vi gik i behandling syntes jeg at 3 forsøg lød meget fint, men da vi så først kom i gang, så blev de jo lige pludselig hurtigt brugt, og nu synes jeg det er for lidt.

Vi fik også at vide på klinikken at det var ren biologi, og når først æggene var lagt tilbage, så kunne man ikke rigtig gøre noget end bare at håbe på det bedste. 

Nu her på privat klinikken har de heller ikke kunnet give forklaring på hvorfor jeg åbenbart har problemer med at holde på fostrene, for umiddelbart er min krop "god" til at blive gravid, og burde bare holde på dem til termin.

Jo, bogen henvender sig meget til PCO ramte, men kan sagtens bruges af alle der har problemer med at blive gravide. Jeg synes i hvert fald at det var lidt en øjenåbner på visse punkter.

Jeg håber I finder en rigtig god klinik der kan hjælpe jer med at få ønskebarnet.
Det er meget opslidende at være i behandling, og vi holder også lige en pause inden vi bruger det sidste forsøg. Manden har jo stress, og det påvirker hele familien, så der er ikke det store overskud, så vi venter lidt endnu 

Anmeld

2. oktober 2012

Moma

Putomanen skriver:

Jeg tog en test i morges, hvor jeg skulle have været 4+2. Den var desværre negativ 

Nu står den på selvmedlidenhed, trøstespisning og drikning. Det var bestemt ikke det, vi havde håbet på og drømt om. 4. ICSI forsøg er indtil videre gået i vasken. 

Øv øv det er jeg bare rigtigt ked af at høre! Hvor er det bare uretfærdigt! 

Stort kram herfra! 

Anmeld

2. oktober 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Inden vi gik i behandling syntes jeg at 3 forsøg lød meget fint, men da vi så først kom i gang, så blev de jo lige pludselig hurtigt brugt, og nu synes jeg det er for lidt.

Vi fik også at vide på klinikken at det var ren biologi, og når først æggene var lagt tilbage, så kunne man ikke rigtig gøre noget end bare at håbe på det bedste. 

Nu her på privat klinikken har de heller ikke kunnet give forklaring på hvorfor jeg åbenbart har problemer med at holde på fostrene, for umiddelbart er min krop "god" til at blive gravid, og burde bare holde på dem til termin.

Jo, bogen henvender sig meget til PCO ramte, men kan sagtens bruges af alle der har problemer med at blive gravide. Jeg synes i hvert fald at det var lidt en øjenåbner på visse punkter.

Jeg håber I finder en rigtig god klinik der kan hjælpe jer med at få ønskebarnet.
Det er meget opslidende at være i behandling, og vi holder også lige en pause inden vi bruger det sidste forsøg. Manden har jo stress, og det påvirker hele familien, så der er ikke det store overskud, så vi venter lidt endnu 

Man kan i hvert fald undre sig over hvorfor det er præcist 3 forsøg, vi bliver tilbudt i det offentlige. Der må være en del, som ikke bliver hjulpet af de 3 forsøg.

Det er frustrerende, at man ikke kan få svar på, hvorfor det ikke vil lykkes! Hvis de kunne finde problemet, ville det måske også være nemmere at blive gravid...

Jge må se, om jeg kan få fingre i bogen og læse den. Hvis den kan give os nogle fif til at det lykkes, så ville den være god vejr.

Jo tak, jeg håber også vi finder et godt sted.

Det lyder som en god ide med pausen. I har da holdt pause i et stykke tid nu ikke? Det er virkelig vigtigt, at vi har overskuddet til behandling, da det tærrer så meget på kræfterne. Behandling er stress er desværre en rigtig dårlig kombi.

Jeg håber, at jeres sidste forsøg er lykkens forsøg! Har I valgt at stoppe, hvis det sidste ikke lykkes?

Anmeld

2. oktober 2012

Putomanen

Moma skriver:

Øv øv det er jeg bare rigtigt ked af at høre! Hvor er det bare uretfærdigt! 

Stort kram herfra! 

Mange tak, det varmer meget 

Anmeld

2. oktober 2012

Jemion

2. oktober 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Man kan i hvert fald undre sig over hvorfor det er præcist 3 forsøg, vi bliver tilbudt i det offentlige. Der må være en del, som ikke bliver hjulpet af de 3 forsøg.

Det er frustrerende, at man ikke kan få svar på, hvorfor det ikke vil lykkes! Hvis de kunne finde problemet, ville det måske også være nemmere at blive gravid...

Jge må se, om jeg kan få fingre i bogen og læse den. Hvis den kan give os nogle fif til at det lykkes, så ville den være god vejr.

Jo tak, jeg håber også vi finder et godt sted.

Det lyder som en god ide med pausen. I har da holdt pause i et stykke tid nu ikke? Det er virkelig vigtigt, at vi har overskuddet til behandling, da det tærrer så meget på kræfterne. Behandling er stress er desværre en rigtig dårlig kombi.

Jeg håber, at jeres sidste forsøg er lykkens forsøg! Har I valgt at stoppe, hvis det sidste ikke lykkes?

Ja, det har vi også undret os over. 
I princippet kan man jo bruge de 3 forsøg på et år, men jeg tvivler på at der er ret mange der har psyke og penge til at fortsætte år efter år.

Tror ind i mellem at det er de små marginaler der gør at man ikke bliver gravid, det er bare frygtelig frustrerende når man gør alt så godt man kan, men hele tiden finder ud af at der alligevel var noget man kunne have gjort anderledes. Ikke at man måske ville have været blevet gravid, men tvivlen er der jo altid.

Jo, vi har holdt pause siden juni, og kommer tidligst i gang i november.
Det var det samme da vi fik Daniel, der holdt vi også pause på denne årstid, så hvis vi følger forløbet med ham, så er der håb forude . Inden vi fik ham var vi også ude i MA/SA i første forsøg, intet resultat i andet, lang pause, og så var der gevinst. Lidt uhyggeligt, egentlig .

Vi vil godt snart i gang igen, men jeg synes ikke manden er helt klar endnu. Det tager desværre længere tid end vi troede, at komme ovenpå igen.

Ja, vi stopper når det sidste forsøg er brugt. Vi synes det bliver for dyrt, det er hårdt for både krop og sind, vi er ved at blive for gamle, og Daniel bliver 3 år i næste uge, så han kan jo hurtigt nå at blive "gammel" inden han vil få en søskende. Så det er sidste chance nu, og det giver jo også lidt pres på kroppen 

Anmeld

3. oktober 2012

Putomanen

Jemion skriver:

Mange tak 

Anmeld

3. oktober 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Ja, det har vi også undret os over. 
I princippet kan man jo bruge de 3 forsøg på et år, men jeg tvivler på at der er ret mange der har psyke og penge til at fortsætte år efter år.

Tror ind i mellem at det er de små marginaler der gør at man ikke bliver gravid, det er bare frygtelig frustrerende når man gør alt så godt man kan, men hele tiden finder ud af at der alligevel var noget man kunne have gjort anderledes. Ikke at man måske ville have været blevet gravid, men tvivlen er der jo altid.

Jo, vi har holdt pause siden juni, og kommer tidligst i gang i november.
Det var det samme da vi fik Daniel, der holdt vi også pause på denne årstid, så hvis vi følger forløbet med ham, så er der håb forude . Inden vi fik ham var vi også ude i MA/SA i første forsøg, intet resultat i andet, lang pause, og så var der gevinst. Lidt uhyggeligt, egentlig .

Vi vil godt snart i gang igen, men jeg synes ikke manden er helt klar endnu. Det tager desværre længere tid end vi troede, at komme ovenpå igen.

Ja, vi stopper når det sidste forsøg er brugt. Vi synes det bliver for dyrt, det er hårdt for både krop og sind, vi er ved at blive for gamle, og Daniel bliver 3 år i næste uge, så han kan jo hurtigt nå at blive "gammel" inden han vil få en søskende. Så det er sidste chance nu, og det giver jo også lidt pres på kroppen 

I starten troede jeg at jeg sagtens kunne tage de 3 forsøg i rap i stiv arm, men det kunne jeg bestemt ikke...

Jeg går også altid og overvejer, om jeg selv har gjort noget for, at det ikke lykkes. Men jeg tror jeg må indse, at det er marginaler, som gør forskellen.

Jeg håber, at I følger samme system som med Daniel! Selvom det er frustrerende, at det skal lykkes i sidste forsøg, så er det jo det hele værd, når/hvis det lykkes.

Det må være frustrerende at manden ikke er klar endnu? Selvom det ikke er hans skyld, så må det være svært at være klar men at vente på andre?

Har I købt en pakke med 3 forsøg, eller har I betalt for hvert enkelt? Jeg tror også det er sundt at sætte et mål for, hvornår nok er nok. Men det må også være svært at acceptere, at kampen stopper der? Som du skriver, må det give en del pres.

Anmeld

5. oktober 2012

Lisbeth1985

Åhh sødeste! Det gør mig virkelig ondt!! Jeg ved, at intet jeg kan sige hjælper, men jeg er her med et lyttende øre, hvis du får brug for det!!

Mange tanker og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.