Nessie skriver:
Man kan virkelig undre sig over, hvorfor det bare ikke lykkes.
Jeg har jo lige læst "spis dig gravid", og der står en hel masse om forhøjet insulintal, og jeg vil da helt klart prøve at skrue kraftigt ned for sukker indtaget, for det kan åbenbart også gøre det svært at blive gravid 
Jeg kan godt forstå I ikke vil opgive endnu. Har I valgt en klinik I vil gå på?
Håber at det vil lykkes for jer på en privatklinik i stedet for 

Jeg spurgte en af lægerne sidst, hvorfor det ikke lykkes. Han sagde, at 3 gange (i vores tilfælde nu 4 gange) reelt set ikke er særlig mange forsøg. Så de ved ikke, hvorfor det ikke lykkes for os
Vi burde have alle forudsætninger for, at behandling ville hjælpe os. Det er enormt frustrerende, at vi ikke ved, hvorfor det ikke vil lykkes!
Jeg har ikke læst "spis dig gravid", men jeg troede det var for kvinder, som har PCO? Det kunne godt være, at jeg skulle begynde at skrue helt ned for de søde sager...
Vi har fra starten vidst, at vi gerne ville i det private, hvis det offentlige ikke kunne hjælpe os. Men jeg kan også mærke, at behandlingerne begynder at tærre på mig. Så jeg er ikke sikker på, at vi vil kunne gennemgå mere end 3 forsøg ekstra.
Jeg har kigget lidt på privatklinikken Trianglen, som jeg har hørt en del godt om. Men vi har ikke besluttet os endnu. Heldigvis hører man om en del, som det lykkes for i det private, efter de har været i det offentlige.
Jeg håber også, at vi får en afsluttende samtale med Riget, hvor de eventuelt kan give os nogle råd.