Den var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

Putomanen

os2 skriver:

Kære dig - du ved jeg er ked af at høre det, men vil også bare her give dig et kram med på vejen - desværre er vi i samme båd.

Tusind tak, det er bestemt ikke vores dag i dag!

Jeg håber også, at du "plejer" sig selv lidt i dag! Livet er virkelig ikke retfærdigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

SussieThyssen

Putomanen skriver:

Min mens er også dukket op, og jeg har tidligere oplevet at teste positiv på nuværende tidspunkt (bio), så jeg har ikke nogen forhåbninger desværre.

Et stort trøsteknus herfra 

Anmeld

30. september 2012

metski83

Putomanen skriver:

Tak, det er bare så hårdt, at det ikke vil lykkes for os 

Det forstår jeg godt, det er en følelses mæssig rutschebane tur. Det er ikke rart. 

Hvad er næste plan ?

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi skal kæmpe så hårdt for det. Det er bestemt ikke fair 

Vi har 1 æg i fryseren, så vi skal igennem et fryseforsøg på Riget. Men det er vist kun omkring 60 % af æggene der overlever optøning, så jeg har ikke de store forhåbninger.

Bagefter prøver vi det private.

Det er så uretfærdigt!

Godt l har et fryseforsøg tilbage, det skal altså bare lykkedes!

Anmeld

30. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Ja, vi hygger med god mad og tv. Så er det rart, at vi ikke skal noget i dag, eller på arbejde!

Det er også bare godt med god mad, hygge og ingen job

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg har desværre også fået min mens. Den var allerede lidt på vej i går, emn jeg håbede lidt, at det bare var en smule blødning, som nogle oplever, selvom de er gravide. Men den negative test til morgen og min mens der er blevet kraftigere har desværre fjernet alle håb 

Jeg har testet med en strimmel test fra billig-teste.dk (eller noget i den retning).

øvvvvvv... hvor er det bare ikke fair!!!

Anmeld

1. oktober 2012

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Jeg tog en test i morges, hvor jeg skulle have været 4+2. Den var desværre negativ 

Nu står den på selvmedlidenhed, trøstespisning og drikning. Det var bestemt ikke det, vi havde håbet på og drømt om. 4. ICSI forsøg er indtil videre gået i vasken. 

Kæmpe krammer søde..

Anmeld

1. oktober 2012

Putomanen

metski83 skriver:

Det forstår jeg godt, det er en følelses mæssig rutschebane tur. Det er ikke rart. 

Hvad er næste plan ?

Ja, det må man sige, at det er.... 

Vi har 1 æg i fryseren, som vi skal forsøge med nsæte gang. Men det er vist kun omkring 60% af æggene som overlever optøning, så jeg har ikke de store forhåbninger. Derefter skal vi i det private, efter vi har sparret penge sammen.

Anmeld

1. oktober 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det er så uretfærdigt!

Godt l har et fryseforsøg tilbage, det skal altså bare lykkedes!

Ja, det ville være dejligt, hvis det lykkes, men jeg regner ikke med det.

Anmeld

1. oktober 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer søde..

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.