Den var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.884 visninger
62 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Putomanen

Jeg tog en test i morges, hvor jeg skulle have været 4+2. Den var desværre negativ 

Nu står den på selvmedlidenhed, trøstespisning og drikning. Det var bestemt ikke det, vi havde håbet på og drømt om. 4. ICSI forsøg er indtil videre gået i vasken. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

UnderCover37

Det gør mig ondt 

Anmeld

30. september 2012

nielsen80

Åh nej søde,ved slet ikke hvad jeg skal sige.

Kæmpe kram...hvor er det bare uretfærdigt! Rigtig mange tanker herfra.

Anmeld

30. september 2012

Rockertand

Jeg tog en test i morges, hvor jeg skulle have været 4+2. Den var desværre negativ 

Nu står den på selvmedlidenhed, trøstespisning og drikning. Det var bestemt ikke det, vi havde håbet på og drømt om. 4. ICSI forsøg er indtil videre gået i vasken. 

ØV! 

Respekt for alt det, I går igennem, det er ikke småting.

Hvad er næste skridt for jer nu? 

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Åhh nej søde, det er jeg bare så ked af at høre

Hvor er det bare pisse uretfærdigt! Er der slet ingen chance for, at du "bare" danner hcg langsomt, når du ikke har fået mens?

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, der er jo ikke noget der kan trøste!

Jeg sender 10000000 virituelle

Anmeld

30. september 2012

Frk. Himmelblå

Putomanen skriver:

Tror, vi er mange, der  for jer!

Anmeld

30. september 2012

metski83

Putomanen skriver:

Det er jeg ked af at høre. 

Håber der stadig er håb når mens ikke er kommet 

Anmeld

30. september 2012

5timesacharm..right?

jeg føler med dig!

stort kram og masser af tanker til dig !

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Et stort kram herfra også!!

Min test var MEGET utydelig i starten - og blev ikke mere tydelig den da jeg var til BP. Ved godt det ikke nødvendigvis trøster - men så længde du ikke har negativ BP eller mens endnu, så er der håb!

Hvilken test har du brugt? Der er også stor forskel på hvilken test det er. HVis jeg ikke havde fået positiv på den fra netto, så ville jeg ikke ha' troet på den jeg dagen efter tog fra bilka for den var nærmest ikke eksisterende!

Anmeld

30. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Åh nej søde.. Det er jeg godt nok ked af høre

Du får lige en kæmpe herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.