helle85 skriver:
vi har lige fået en killing som vi ønsker skal værer indekat da vi har har haft 2 der er blevet kørt ned og det ønsker vi ikke igen.
men hvad gør i nå i lufter ud? og hvad om sommeren nå dører og vinduer stå åben hele tiden
har i net for vinduerne?
eller lukker i dem i et andet rum imens?
har i en katte gård/voliere? sæt evt billeder ind
jeg har 2 inde katte og kæresten har 1.. så ja tilsammen 3.. 
i min lejlighed jeg boede før ku jeg ikke lufte rigtigt uden uden at kattene var på vej ud af vinduet.. så ja der var varmt om sommeren 
nu vi flyttet ind i kærestens hus, der er sikring på vinduerne og ellers så sætter vi elastikker og andet på så vinduerne kan stå på klem og kattenen ikke komme ud.. det fungerer fint her.. 
har nogle rigtig gode venner der har bygget en ude voiljere(staves ?), de har sat kattelem i døren ud til den så kattene døgnet rundt kan gå der ud og være hvis de vil..
man skal bare huske med sådan en, at det kan være en god ide at lægge noget ned i jorden så andre dyr, fx ræve hunde osv ikke kan grave sig ind og tage ens kat, og så selvfølgelig bygge det stort nok til katten kan komme op i højde, og rundt på forskellige nivuer, så fungerer det bedst og katten bliver glad 
Anmeld