jer med indekatte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

helle85

Peanut skriver:

http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/scratching_posts

Massere af kattetræer osv til billige penge i forhold til DK. Især dem på tilbud.

Jeg handler altid her. Porto er ca 10 pund = 90 danske kr. uanset hvor mange kg du tager.

Har fx lige bestilt 50 kg kattegrus og 50 kg kattefoder = 90 danske kr i porto. Vildt billigt!

ja jeg har været inde og kigge lidt på den hjemme side og vi skal helt klart have noget der inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

helle85

Lullaby skriver:

Hun er vokset op i et bur udenfor. Altså når hun skulle være ude var hun i et udebur  Hun har intet problem med at være i snor. Hun går rundt og snuser til alt muligt og nyder at ligge i solen på fliserne. Jeg ved da godt, at det optimale havde været at hun var fri men det kan ikke lade sig gøre her desværre

ja det er da også fint hvis hun kan lide det, det er nok også nå de er små man skal vende dem til det

ja vi kunne godt have vores som ude/inde kat men da vi har haft 2 der er blevet kørt ned (ikke særlig sjovt at finde sin kat på den måde) så har vi besluttet at prøve at have en kat, som kun skal værer inde da vi alle sammen savner at have en kat (hver gang vi så en kat mente vores børn bare at vi skulle tage dem med hjem )

Anmeld

23. september 2012

helle85

Babymor2010 skriver:

Jeg har 2 indekatte - når der bliver luftet ud er vinduet på klem, så ikke de kan komme ud. På vores altan havde jeg tidligere et stort net hængende (vi bor på 2. sal). Nu har vi igennem de sidste måneder fået renoveret vores lejlighed, så nu har vi fået en aflukket altan, hvor vi selvfølgelig kan åbne vinduerne, men det er slet ikke nødvendigt. 

Jeg købte det net i Maxi Zoo i sin tid - det minder lidt om et stort fodboldnet 

ja jegh vil prøve at kigge på de der net på nettet nå børne sover i aften

Anmeld

23. september 2012

Peanut

SussieThyssen skriver:

Nej hvor er den bare flot

Mange tak 

Kattene nyder også at tilbringe tid i den om sommeren 

Anmeld

23. september 2012

Peanut

Lusi skriver:

Skal der ikke være top på også? vores to katte, var da kravlet over..

Det burde der nok være til nogle katte, men vores er ikke så kloge  De har ikke engang forsøgt at kravle op af hegnet 

Anmeld

23. september 2012

Peanut

Miss Kat skriver:

Hold da op, hvor er det fint... og det var godt nok billigt! 

Super lækkert, noget lignende skal mine katte altså også have på et tidspunkt. 

Jo mange tak, det er også rimelig simpelt 

Ville vildt gerne have hegnet hele haven ind til dem, men det er desværre alt for dyrt 

Anmeld

23. september 2012

Peanut

helle85 skriver:

den er da fin og det har da ikke været så dyrt at lave

Nej nemlig ikke 

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

helle85 skriver:

vi har lige fået en killing som vi ønsker skal værer indekat da vi har har haft 2 der er blevet kørt ned og det ønsker vi ikke igen.

men hvad gør i nå i lufter ud? og hvad om sommeren nå dører og vinduer stå åben hele tiden

har i net for vinduerne?

eller lukker i dem i et andet rum imens?

har i en katte gård/voliere? sæt evt billeder ind

jeg har 2 inde katte og kæresten har 1.. så ja tilsammen 3..

i min lejlighed jeg boede før ku jeg ikke lufte rigtigt uden uden at kattene var på vej ud af vinduet.. så ja der var varmt om sommeren

nu vi flyttet ind i kærestens hus, der er sikring på vinduerne og ellers så sætter vi elastikker og andet på så vinduerne kan stå på klem og kattenen ikke komme ud.. det fungerer fint her..

har nogle rigtig gode venner der har bygget en ude voiljere(staves ?), de har sat kattelem i døren ud til den så kattene døgnet rundt kan gå der ud og være hvis de vil..

man skal bare huske med sådan en, at det kan være en god ide at lægge noget ned i jorden så andre dyr, fx ræve hunde osv ikke kan grave sig ind og tage ens kat, og så selvfølgelig bygge det stort nok til katten kan komme op i højde, og rundt på forskellige nivuer, så fungerer det bedst og katten bliver glad

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Peanut skriver:

Mange tak 

Kattene nyder også at tilbringe tid i den om sommeren 

Er den så helt overdækket i toppen også??
For det kan jeg nemlig ikke rigtigt se.

Hos os ville den være nødt til at være helt overdækket, det er nemlig den på vores altan, for ellers så ville især den mindste hurtigt være ude af den...han er nemlig nærmest ikke en kat men en lemur (læs klatreabe) Hehe!

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Er den så helt overdækket i toppen også??
For det kan jeg nemlig ikke rigtigt se.

Hos os ville den være nødt til at være helt overdækket, det er nemlig den på vores altan, for ellers så ville især den mindste hurtigt være ude af den...han er nemlig nærmest ikke en kat men en lemur (læs klatreabe) Hehe!

Åh ja, hvis der er en mulighed for at slippe ud, så skal de sq nok finde den og afprøve den! De er dælme nogle nysgerrige dyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.