jer med indekatte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

SussieThyssen

helle85 skriver:

på den måde nu er jeg med. det er også smart det kan værer jeg må sætte manden på arbejde så vi kan få sådan en til bagdøren

Selvfølgelig..hvis nu man skal bære en masse ind og ud hvor dørene nødvendigvis må stå åben, jamen så sætter vi lige misserne ud på badeværelset i den tid det tager, så vi ved hvor vi har dem.

Vi bor nemlig også ud til en totalt vanvittig befærdet vej, hvor jeg bare det første år, vi boede her måtte ud og samle 5 af naboernes påkørte misser op, enten døde eller halvlevende 

Og det vil vi bare ikke risikere med vores.

Iøvrigt har min mand bygget 2 små bure, som er flytbare og lige til at sætte ud på græsplænen, så hvis vi sidder i haven, kan de komme med os ud og nyde det gode vejr i selve græsset.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Peanut

helle85 skriver:

vi har et krædsebræt og lidt legetøj til den vi har lige fået den i torsdags men syntes ikke rigtig man kan få så meget hos vores dyrerhandler han har mest bolde der kan rasle og ellers ikke rigtig noget.

ind til vider har vi anskaffet os en pind med sådan en plys snor og selv lavet noget med en sok og en snor, jeg har sat fast på krædsebrættet og så har vi nogen bolde der kan rasle, og så har den fået en af datteren zuzupets. men ved dog godt det ikke er helt nok. har du nogen forslag til hvad man ellers kan finde på evt nogen sider hvor man kan købe et?

http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/scratching_posts

Massere af kattetræer osv til billige penge i forhold til DK. Især dem på tilbud.

Jeg handler altid her. Porto er ca 10 pund = 90 danske kr. uanset hvor mange kg du tager.

Har fx lige bestilt 50 kg kattegrus og 50 kg kattefoder = 90 danske kr i porto. Vildt billigt!

Anmeld

23. september 2012

Peanut

Miss Kat skriver:

Nej hvor smart med det der gitter til skråvinduer!! Det skal jeg dælme ha' fat i!

Tak for at dele linket! 

Velbekommen 

Synes generelt at Zooplus er en god hjemmeside 

Anmeld

23. september 2012

Peanut

helle85 skriver:

okay tak og tak for linkene dem vil jeg lige gå ind og kigge på må jeg se et billeded voliere da jeg overvejer sådan et? har i selv byggede det eller har i købt det? og hvad koster det ca at bygge sådan et?

Her er et da den lige var blevet færdig 

Nu har vi smidt nogle træstammer osv ind langs væggene så de kan komme op i højden også.

Rammerne er nogle vi fik af min chef, som han alligevel ville smide ud. Heldigvis passede de lige på fliseterassen  også købte vi lidt lægter, samt noget volieretråd til den. Så vi brugte nok max 600 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Peanut skriver:

Nu har vi smidt nogle træstammer osv ind langs væggene så de kan komme op i højden også.

Rammerne er nogle vi fik af min chef, som han alligevel ville smide ud. Heldigvis passede de lige på fliseterassen  også købte vi lidt lægter, samt noget volieretråd til den. Så vi brugte nok max 600 kr

Nej hvor er den bare flot

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Peanut skriver:

Hold da op, hvor er det fint... og det var godt nok billigt! 

Super lækkert, noget lignende skal mine katte altså også have på et tidspunkt. 

Anmeld

23. september 2012

Lusi

Peanut skriver:

Skal der ikke være top på også? vores to katte, var da kravlet over..

Anmeld

23. september 2012

Clisolka

helle85 skriver:

vi har lige fået en killing som vi ønsker skal værer indekat da vi har har haft 2 der er blevet kørt ned og det ønsker vi ikke igen.

men hvad gør i nå i lufter ud? og hvad om sommeren nå dører og vinduer stå åben hele tiden

har i net for vinduerne?

eller lukker i dem i et andet rum imens?

har i en katte gård/voliere? sæt evt billeder ind

Jeg har 2 indekatte - når der bliver luftet ud er vinduet på klem, så ikke de kan komme ud. På vores altan havde jeg tidligere et stort net hængende (vi bor på 2. sal). Nu har vi igennem de sidste måneder fået renoveret vores lejlighed, så nu har vi fået en aflukket altan, hvor vi selvfølgelig kan åbne vinduerne, men det er slet ikke nødvendigt. 

Jeg købte det net i Maxi Zoo i sin tid - det minder lidt om et stort fodboldnet 

Anmeld

23. september 2012

Lullaby

helle85 skriver:

det havde jeg også overvejet, så man også kan tage den med nå man gå tur, men jeg er lidt i tviv om jeg syntes det er synd da det jo ikke er kattens natur, at værer i snor (men på den anden side er det jo heller ikke deres natur at værer inde)

Hun er vokset op i et bur udenfor. Altså når hun skulle være ude var hun i et udebur  Hun har intet problem med at være i snor. Hun går rundt og snuser til alt muligt og nyder at ligge i solen på fliserne. Jeg ved da godt, at det optimale havde været at hun var fri men det kan ikke lade sig gøre her desværre

Anmeld

23. september 2012

helle85

Peanut skriver:

den er da fin og det har da ikke været så dyrt at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.