Hvad ville i tænke? Billeder af exen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Muhmi

Og jeg skrev jeg havede kigget hans mobil!? Find lige den sætning hvor det står:!

Hold da op hvor du angriber?? 

Nu skriver du jo ikke selv hvordan og hvorledes du har fundet billeder på hans mobil, men det kan da ikke være fordi du er synsk vel? 

Ej.... Tænker du bare skal tage det stille og roligt mht. de billeder... Nogle gange er det rart at have minder også selvom tingene ikke fungerede.. Og selvom de ikke blev gift kan hun jo godt have betydet utroligt meget for ham.. Min mand har billeder af hans ex-kærester og det rører mig ikke, han er jo sammen med mig, ikke med hans billeder.. Ville selv gerne have haft nogle billeder af mine ekser, men jeg er sådan én der brænder alle minder for at komme videre fra et mislykket forhold.. Hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Igen denne debat med billeder af eksen

Jeg har billeder af mine ekser, som jeg har børn med. De er både på computeren og på min telefon, da de er taget med min telefon, og min datter kan godt lide at sidde og kigge på billeder af sin far, når han nu bor så langt væk.

Jeg har endda et billede af min datters far stående, så hun kan kigge på det, når hun har lyst.

Han er et overstået kapitel og har været det i flere år, men vi var stadig sammen i seks år og havde ferier mm sammen. Dem nægter jeg at slette, da det jo var/er en del af mit liv.

Jeg har også alle vores bryllupsbilleder liggende på en cd. Ikke at jeg nogensinde kigger på den, men jeg har den alligevel, da det er et minde.

Hvis min kommende mand havde billeder af sin ekskone, ville det heller ikke røre mig.
Jeg ved, at det intet betyder, og at det blot er minder, som man ikke behøver at slette, bare fordi man får en ny.

Anmeld

23. september 2012

Victoriasmor88

Jeg er sådan lidt delt med hensyn til problemet.. Jeg har også billeder af min eks, men de er altså kommet på en disk for sig selv og puttet lidt til side. Jeg synes IKKE at de hører hjemme på en telefon man hiver op af lommen hver 5 minut. 

Anmeld

23. september 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej jeg er sammen med en der skulle ha vært gift for to år siden men bliv det ikk men fant så lige ud af han stadig hat billeder af hende i brudekjolen og bare normale billeder af hende? På hans mobil hvad ville i tænke ?

Jeg har ikke noget problem med at min kæreste har " normale " billeder af sine xer, de har trods alt været med til at gøre ham til den dejlig mand jeg er så heldig at have i mit liv i dag. og som du siger er det XER, der er jo sikkert en grund til at det ikke skulle være de to....

Så fred være med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.