Hvad ville i tænke? Billeder af exen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

isabellasmor

TeamRocket skriver:

Synes det er en underlig tendens at man ikke må have billeder. Hvad med klassebilleder, billeder af gamle venner/veninder, studie kammerater og billeder fra rejser og lign, er det så også bare fortid og bør smides ud? Hvad så hvis man har børn sammen skal fars/mors hovede så klippes ud af billederne fra fødselsdage osv fordi det er fortid at man var et par? Det er altså langt ude at uskyldige billeder er no go i et sundt forhold.

Hvis man har børn sammen er det jo ikke fortid i og med at man har personen tæt i sit liv resten af sine dage. 

Men man har jo lov at være forskellige, men derfor er det ikke et usundere forhold end eksempelvis dit 

Det helt iorden du synes det er en mærkelig tildens, men der foregår sikkert også noget hjemme hos dig bag de lukkede døre som jeg eller andre ville synes var mærkeligt... Og sådan vil det altid være  Vi kan ikke alle være enige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Kan ærligt ik se hvorfor hab skal ha billederne under gemte ting på mobilen flere af hvor hun bare står og så nogle i ders brudekjole så må der være et eller andet stadig i mit hovede og de har ikk børn sammen!

Mon ikke billederne bare er taget med mobilen og derfor ligger på den? Hvis det er en ny mobil ja så er det lidt mærkeligt ;-) men jeg synes stadig bare det er ligesom billeder af gamle venner, dem smider man jo heller ikke ud bare fordi man får nye venner hvis du forstår.

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Mon ikke billederne bare er taget med mobilen og derfor ligger på den? Hvis det er en ny mobil ja så er det lidt mærkeligt ;-) men jeg synes stadig bare det er ligesom billeder af gamle venner, dem smider man jo heller ikke ud bare fordi man får nye venner hvis du forstår.

Det er nogen hun har sendt til ham da de var sammen kan jeg se på teksten og så han gemt dem under andet i mobilen

Anmeld

23. september 2012

TeamRocket

isabellasmor skriver:

Hvis man har børn sammen er det jo ikke fortid i og med at man har personen tæt i sit liv resten af sine dage. 

Men man har jo lov at være forskellige, men derfor er det ikke et usundere forhold end eksempelvis dit 

Det helt iorden du synes det er en mærkelig tildens, men der foregår sikkert også noget hjemme hos dig bag de lukkede døre som jeg eller andre ville synes var mærkeligt... Og sådan vil det altid være  Vi kan ikke alle være enige 

Jamen hvad så med billeder af gamle venner, det er fortid og man får nye venner, så skal de også smides ud eller er det kun ekskæreste billeder man ikke må gemme på? Du behøver selfølgelig ikke svare jeg synes bare det er mærkeligt. Hvis du og din mand går fra hinanden så ville i også smide alle billeder ud i har af hinanden fordi det er fortid? Selv ferie og bryllupsbilleder?

Anmeld

23. september 2012

Tabula Rasa

Anonym skriver:

Det er nogen hun har sendt til ham da de var sammen kan jeg se på teksten og så han gemt dem under andet i mobilen

Har han selv vist dig den mappe på sin mobil?

Anmeld

23. september 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Okay men jeg ville hvertfald ikke tage på vej over et par billeder, du kan jo evt købe ham en ny mobil i julegave så slipper du for de ligger på en mobil han bruger ;-)

Anmeld

23. september 2012

isabellasmor

TeamRocket skriver:

Jamen hvad så med billeder af gamle venner, det er fortid og man får nye venner, så skal de også smides ud eller er det kun ekskæreste billeder man ikke må gemme på? Du behøver selfølgelig ikke svare jeg synes bare det er mærkeligt. Hvis du og din mand går fra hinanden så ville i også smide alle billeder ud i har af hinanden fordi det er fortid? Selv ferie og bryllupsbilleder?

Af respekt for en ny kæreste? Ja selvfølgelig... Det er fortid, og jeg har min nuværende kæreste, og det er ham jeg skal fylde min fremtid ud med. Jeg har de minder jeg skal ha. Gemt indeni. Og dem tager jeg da frem engang imellem  Og det gør min kæreste da helt sikkert også! 

Men jeg har ikke enkelt billeder af min ex liggende på min Tlf... Som jeg sidder og kigger på og mindes gamle dage??? Ej, det er for mærkeligt for mig... 

Anmeld

23. september 2012

anynom

Jeg ville personligt ikke have et problem med det, jeg ved min mand har billeder af sin eks, både i fotoalbums og på sin computer. Det samme har jeg. Så sent som i går tog jeg faktisk et billede af mig og min eks og sendte til min mand (han er en god ven af hjemmet, vi var kærester for 12 år siden og jeg kan ikke undvære ham i mit liv).
Det handler vel i bund og grund om tillid? Troen på at manden (eller kvinden) i ens liv ikke gør noget forkert?

Anmeld

23. september 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Og jeg skrev jeg havede kigget hans mobil!? Find lige den sætning hvor det står:!

Du skrev at det var på hans mobil?

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Fair nok! Men inden du gætter dig til jeg roder i hans mobil så find lige ud af hvordan og hvor ledes ikk!?

Du skriver:

>>  Hej jeg er sammen med en der skulle ha vært gift for to år siden men bliv det ikk men fant så lige ud af han stadig hat billeder af hende i brudekjolen og bare normale billeder af hende? På hans mobil hvad ville i tænke ? <<

Så jo..du skriver, at der ligger billeder af hende på hans mobil.

Anyway..så er det jo fortid, og man har jo lov at have sine minder, så længe, det ikke er direkte nøgenbilleder eller lign.
Man kunne måske synes, at han kunne have dem i en mappe på pc'en eller i et album, men det er jo så et valg han har taget.
Jeg har også billeder at mine x'er i et album, og på pc'en har jeg selvfølgelig en masse billeder af dem sammen med vores fælles børn.
Jeg havde også et herligt billede af min x og vores barnebarn på min mobil på et tidspunkt, men det giver jo også mere mening, når barnebarnet er med.

Så ja...jeg synes måske nok at han burde lægge x-billederne et andet sted end på mobilen.
Men snak dog med ham om det...sådan stille og roligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.