Hvad ville i tænke? Billeder af exen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg mistede virkelig VIRKELIG lysten til at give mit besyv med...

TS, hvordan hulen er det, du taler til folk, når du beder om hjælp? Jeg bliver virkelig harm på de andre pigers vegne.

Så bliv du det jeg træt af vær gang man skriver her inde så blivet det altid vendt jeg har ikk skrevet jeg har kigget i hans mobil så det med man holder sig væk fra hans mobil er langt ude når jeg ikk har sagt det ikk er derfr jeg ved det så det pisser jeg af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Så bliv du det jeg træt af vær gang man skriver her inde så blivet det altid vendt jeg har ikk skrevet jeg har kigget i hans mobil så det med man holder sig væk fra hans mobil er langt ude når jeg ikk har sagt det ikk er derfr jeg ved det så det pisser jeg af!

Og derfor får du så lidt hjælp som du gør...

God søndag.

Anmeld

23. september 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Er enig med dig! Herinde bliver alt man skriver vendt og drejet 

Jeg ville ikke selv bryde mig om det hvis jeg stod i din situation.. Så kan man kalde mig jaloux, det er jeg sq nok også, men sådan er det. Hvis min kæreste havde billeder af sin ex liggende ville jeg bede ham slette det/skille sig af med det. Fortid er fortid. Og minderne kan man sagtens have selvom man ikke har billeder hist og her.. Min kæreste ville så heller aldrig gå med til hvis jeg havde billeder af min ex.. Og det er bestemt heller ikke noget jeg har behov for, men havde jeg dét, så ville jeg straks af respekt for min nuværende kæreste skille mig af med dem. Jeg kan sagtens mindes "gamle tider" uden og kigge på de "gamle tider" , og det gør min kæreste da helt sikkert også. 

Anmeld

23. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Miss Kat skriver:

Og derfor får du så lidt hjælp som du gør...

God søndag.

Anmeld

23. september 2012

4kløver

Går ud fra du ikke er særlig gamle da du mener at han inte må ha fra hans liv. Jeg ville smide min mand ud vis han ville ha jeg skulle "slette" hele mit liv i billeder.
Vær da glad for at det er dig der har ham.

Anmeld

23. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Fair nok! Men inden du gætter dig til jeg roder i hans mobil så find lige ud af hvordan og hvor ledes ikk!?

Jeg skrev på intet tidspunkt, at du "roder i hans mobil".  

Anmeld

23. september 2012

IsjaLuna

Du kan jo altid spørge din kæreste, hvordan han ville have det, hvis du havde billeder af dine ekskærester på din tlf... :-)

Jeg ville hvert fald ikke finde mig i det.....

Anmeld

23. september 2012

PernilleogLouis

Jeg synes ik det er ok og ville bede ham slette dem så ville nok lige høre ham hvorfor han havde trang til at have dem liggende på sin Tlf 

Anmeld

23. september 2012

TeamRocket

Synes det er en underlig tendens at man ikke må have billeder. Hvad med klassebilleder, billeder af gamle venner/veninder, studie kammerater og billeder fra rejser og lign, er det så også bare fortid og bør smides ud? Hvad så hvis man har børn sammen skal fars/mors hovede så klippes ud af billederne fra fødselsdage osv fordi det er fortid at man var et par? Det er altså langt ude at uskyldige billeder er no go i et sundt forhold.

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Synes det er en underlig tendens at man ikke må have billeder. Hvad med klassebilleder, billeder af gamle venner/veninder, studie kammerater og billeder fra rejser og lign, er det så også bare fortid og bør smides ud? Hvad så hvis man har børn sammen skal fars/mors hovede så klippes ud af billederne fra fødselsdage osv fordi det er fortid at man var et par? Det er altså langt ude at uskyldige billeder er no go i et sundt forhold.

Kan ærligt ik se hvorfor hab skal ha billederne under gemte ting på mobilen flere af hvor hun bare står og så nogle i ders brudekjole så må der være et eller andet stadig i mit hovede og de har ikk børn sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.