Hvad ville i tænke? Billeder af exen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

SussieThyssen

isabellasmor skriver:

Af respekt for en ny kæreste? Ja selvfølgelig... Det er fortid, og jeg har min nuværende kæreste, og det er ham jeg skal fylde min fremtid ud med. Jeg har de minder jeg skal ha. Gemt indeni. Og dem tager jeg da frem engang imellem  Og det gør min kæreste da helt sikkert også! 

Men jeg har ikke enkelt billeder af min ex liggende på min Tlf... Som jeg sidder og kigger på og mindes gamle dage??? Ej, det er for mærkeligt for mig... 

Skal man så bare tage og skrotte sit liv, mener du?
Hov jeg var på den og den rejse eller havde den og den oplevelse sammen med x.

Det ville jeg da aldrig kunne gøre.
Det er jo alt sammen ting fra ens liv, som billederne er med til at genopfriske.

Hvad så hvis nu I havde fået børn sammen, ville du så også bare smide de billeder ud hvor din x var sammen med børnene??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Nettemor

SussieThyssen skriver:

Du skriver:

>>  Hej jeg er sammen med en der skulle ha vært gift for to år siden men bliv det ikk men fant så lige ud af han stadig hat billeder af hende i brudekjolen og bare normale billeder af hende? På hans mobil hvad ville i tænke ? <<

Så jo..du skriver, at der ligger billeder af hende på hans mobil.

Anyway..så er det jo fortid, og man har jo lov at have sine minder, så længe, det ikke er direkte nøgenbilleder eller lign.
Man kunne måske synes, at han kunne have dem i en mappe på pc'en eller i et album, men det er jo så et valg han har taget.
Jeg har også billeder at mine x'er i et album, og på pc'en har jeg selvfølgelig en masse billeder af dem sammen med vores fælles børn.
Jeg havde også et herligt billede af min x og vores barnebarn på min mobil på et tidspunkt, men det giver jo også mere mening, når barnebarnet er med.

Så ja...jeg synes måske nok at han burde lægge x-billederne et andet sted end på mobilen.
Men snak dog med ham om det...sådan stille og roligt.

Kærligst
Sussie

Enig med dig Sussie

Min mand har da også billeder af han ekser. Fair nok. Men det er ikke nogle jeg vil have til at hænge midt i stuen

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Nettemor skriver:

Enig med dig Sussie

Min mand har da også billeder af han ekser. Fair nok. Men det er ikke nogle jeg vil have til at hænge midt i stuen

Anmeld

23. september 2012

TeamRocket

Nettemor skriver:

Enig med dig Sussie

Haha nej der trækker jeg sjovt nok også grænsen :-P mest fordi hans eks var fra efterskolen så de ser begge rimeligt kiksede og unge ud i forhold til de moderne fine billeder af os selv og børnene der hænger der ;-)

Anmeld

23. september 2012

Nettemor

TeamRocket skriver:

Haha nej der trækker jeg sjovt nok også grænsen :-P mest fordi hans eks var fra efterskolen så de ser begge rimeligt kiksede og unge ud i forhold til de moderne fine billeder af os selv og børnene der hænger der ;-)

Hehe ja det ville se sjovt ud

Men jeg ville heller ikke hvis nu min mand havde været gift med en anden inden Det hører ligesom ikke til i VORES stue. Lige som billeder af mig og min eks ikke høre til i vores stue..

Anmeld

23. september 2012

isabellasmor

SussieThyssen skriver:

Skal man så bare tage og skrotte sit liv, mener du?
Hov jeg var på den og den rejse eller havde den og den oplevelse sammen med x.

Det ville jeg da aldrig kunne gøre.
Det er jo alt sammen ting fra ens liv, som billederne er med til at genopfriske.

Hvad så hvis nu I havde fået børn sammen, ville du så også bare smide de billeder ud hvor din x var sammen med børnene??

Det sidste du spørger om, det har jeg svaret på længere tilbage i tråden.

Af respekt for en anden kæreste ja. Men nu er jeg ikke typen der har foto-album på foto-album af alt muligt, (sådan set kun af min datter) men de enkelt billeder jeg har haft af mine exer de er da væk for længst, hvad skal jeg dog bruge dem til?? Ja JEG synes det lyder mere mærkeligt at man går og gemmer på det?? 

Sådan er vi heldigvis så forskellige. 

Anmeld

23. september 2012

klmf

Jeg har smidt alle billeder, smykker og småting ud som har med min ex at gøre. Gider ikke have det liggende og kiggede aldrig på det.... Min kæreste har også x-billeder på computeren - og han er sådan en der bare kopierer alt på den og laver backup, så de ryger med over hver gang. Nu tænker jeg aldrig over dem mere, men i starten var jeg sådan lidt bum bum med det. Ville have det bedst med at han lavede et privat album, så jeg ikke skulle støde ind i dem når jeg arbejdede med vores egne billeder. Tror jeg ville have det mærkeligt, hvis han fortalte at han havde x-billeder liggende på telefonen - hvorfor ikke bare lægge dem over på en comp i et privat album?

Snak med ham om at du har det mærkeligt med det! Nej, man kan ikke udviske fortiden, men man behøver vel heller ikke have fortiden ved hånden hele tiden?

Anmeld

23. september 2012

kesuh

Tjah min ex og jeg har billeder af hinanden igennem de 7 år. Feriebilleder osv og vi gemmer da vores ting vi har givet hinanden..

Vi kan ikke bare lige smide 7 år over højre skulder og sige det var det..

Når det så er sagt, så behøver man jo ikke slæbe dem frem og sidde og kigge på tingene hver dag eller sådan noget.

Det er bare dejlige minder fra 7 dejlige år+ en søn

Det er de år som der har gjort os til hvem vi er i dag..

Anmeld

23. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Hej jeg er sammen med en der skulle ha vært gift for to år siden men bliv det ikk men fant så lige ud af han stadig hat billeder af hende i brudekjolen og bare normale billeder af hende? På hans mobil hvad ville i tænke ?

Jeg kan godt forstå du har det dårligt med det.. Men hvis de har været sammen i mange år, så er det forståeligt, men forstår ikke hvorfor de skal ligge på hans mobil? - Jeg havde nok valgt at have dem i en mappe på computeren, et fotoalbum eller andet, en mobil er jo noget man altid går rundt med..

Måske du skal snakke med ham om det, og evt. hvis det betyder meget for ham, så få ham til at ligge billedet på hans computer istedet, så du ikke skal mindes om det hele tiden..

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle svar vi fik snakket om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.