Hvad ville i tænke? Billeder af exen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.610 visninger
43 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg er sammen med en der skulle ha vært gift for to år siden men bliv det ikk men fant så lige ud af han stadig hat billeder af hende i brudekjolen og bare normale billeder af hende? På hans mobil hvad ville i tænke ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

TeamRocket

Ville ikke tænke noget. Altså nu er jeg selv gift og skulle vi gud forbyde det gå fra hinanden og finde nye partnere ville jeg aldrig skille mig af med billeder og lign. Det er en del af mit liv, også hvis det ikke holder for evigt :-)

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ville ikke tænke noget. Altså nu er jeg selv gift og skulle vi gud forbyde det gå fra hinanden og finde nye partnere ville jeg aldrig skille mig af med billeder og lign. Det er en del af mit liv, også hvis det ikke holder for evigt :-)

De nåede jo så aldrig og blive gift!

Anmeld

23. september 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

De nåede jo så aldrig og blive gift!

Nej det sagde jeg bestemt heller ikke de gjorde:-) jeg mener bare at når man beslutter sådan en stor ting sammen, så er det fordi man betyder noget for hinanden og nu ved jeg jo ikke hvad der gik galt for dem siden de ikke gennemførte, men de har jo nok elsket hinanden højt og billederne f.eks er nu blot et kært minde.

Anmeld

23. september 2012

Ciss

Jeg har stadig enkelte billeder af min x liggende - og jeg har nu været gift med min mand i 6 år. Jeg var sammen med min x i 6,5 år. Det ville være en total løgn fra min side, hvis jeg skulle gå rundt og lade som om det aldrig skete. Men billederne betyder jo slet ikke det samme som de gjorde den gang. Det er billeder fra rejser vi var på, sammen med andre gode venner osv. Minder.

Og nej, det betyder slet ikke, at jeg nogensinde ville kunne finde på at blive sammen med ham igen.

Hvis du er urolig over billederne, vil jeg anbefale, at du snakker med ham om det.

Anmeld

23. september 2012

Frk. Himmelblå

TeamRocket skriver:

Nej det sagde jeg bestemt heller ikke de gjorde:-) jeg mener bare at når man beslutter sådan en stor ting sammen, så er det fordi man betyder noget for hinanden og nu ved jeg jo ikke hvad der gik galt for dem siden de ikke gennemførte, men de har jo nok elsket hinanden højt og billederne f.eks er nu blot et kært minde.

Enig.

Men kan nu godt forstå, at TS kan have det lidt skidt med det. Det er jo de dersens følelser, som er "lidt" svære at styre . Men styres skal de nu alligevel.

Fred være med de billeder. Og lad så den gode mand have sin mobil i fred fremover. Ikke mindst for din egen sjælefreds skyld!

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Enig.

Men kan nu godt forstå, at TS kan have det lidt skidt med det. Det er jo de dersens følelser, som er "lidt" svære at styre . Men styres skal de nu alligevel.

Fred være med de billeder. Og lad så den gode mand have sin mobil i fred fremover. Ikke mindst for din egen sjælefreds skyld!

Og jeg skrev jeg havede kigget hans mobil!? Find lige den sætning hvor det står:!

Anmeld

23. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Og jeg skrev jeg havede kigget hans mobil!? Find lige den sætning hvor det står:!

Selv tak for mit svar 

Jeg gik bare ud fra, at du havde set billederne, siden du kender til dem og ved, hvor han har dem. Men er da med på, at han bare kan have fortalt dig om dem og ikke vist dig dem... - Derfor kan det nu alligevel være en god idé at blande sig uden om partnerens mobil - efter MIN mening.

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Selv tak for mit svar 

Jeg gik bare ud fra, at du havde set billederne, siden du kender til dem og ved, hvor han har dem. Men er da med på, at han bare kan have fortalt dig om dem og ikke vist dig dem... - Derfor kan det nu alligevel være en god idé at blande sig uden om partnerens mobil - efter MIN mening.

Fair nok! Men inden du gætter dig til jeg roder i hans mobil så find lige ud af hvordan og hvor ledes ikk!?

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Selv tak for mit svar 

Jeg mistede virkelig VIRKELIG lysten til at give mit besyv med...

TS, hvordan hulen er det, du taler til folk, når du beder om hjælp? Jeg bliver helt harm på de andre pigers vegne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.