Bloddonor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Clisolka

Nix, der er no-go for mig. Jeg har diabetes type 2 og er i tabletbehandling  Til gengæld har jeg stået i donorregistret i 16 år  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Tulle28

Det er jeg, synes det er ens pligt, hvis man er sund og rask. At man er bange for nåle køber jeg ikke som undskyldning, jeg har til dato ikke set når de stikker og har været bloddonor i 5-6 år.

Anmeld

21. september 2012

MortilCilas

M (: skriver:

Jeg har været, og har doneret blod 4 gange. Desværre fik jeg så et anafylaktisk chok, og har derfor livstidskarantæne.. Men ellers var jeg helt klart donor endnu!

Jeg er tilgengæld fuld organdonor (:

Erj det lyder ikke rart :O
Det er godt!

Anmeld

21. september 2012

MortilCilas

MissTas skriver:

har været indtil jeg blev kronisk syg med autoimmun hepatitis ..

Ååh

Anmeld

21. september 2012

M (:

MortilCilas skriver:

Erj det lyder ikke rart :O
Det er godt!

Det var et chok, men nu ligger det efterhånden en del år tilbage (2007 og 2008), så det er ikke noget jeg bekymrer mig om mere.. 

Anmeld

21. september 2012

MortilCilas

LilleLene skriver:

jeg er ikke da jeg ikke har fået lov endnu

da jeg blev 18 blev jeg gravid og fik en sa og så gik der nogle måneder og så blev jeg gravid igen

men vil gerne

Åh okay .. det kan jeg godt forstå Jeg selv var også lige igennem en graviditet og et års amning

Anmeld

21. september 2012

Zelinasmor

Jeg er bloddoner og har været det siden jeg fyldte 18. Med mindre man har en god grund synes jeg ikke man kan tillade sig andet. Men det er jo også bare min mening 

Anmeld

21. september 2012

lio

Nope, grundet en sygdom.

Anmeld

21. september 2012

2babygirls

MortilCilas skriver:

Er du bloddonor?

Tak for svar!

Ja jeg er bloddonor, men overvejer at stoppe da jeg simpelthen er elendig til at aflevere det.
Er pt gravid og havde meldt mig til navlesnors forskning på skejby sygehus, og de skulle tappe 5 glas men måtte opgive efter 3... AV !!!

Anmeld

21. september 2012

FrkT

twinny skriver:

Nej det er jeg ikke.

Jeg har desværre ikke tid. Desværre ligger der ikke et sygehus lige i nærheden. Og med et par tvillinger, så er tid ikke det man har mest af.

Men når drengene bliver ældre og jeg får et kørekort. Så helt sikkert.

Du ved godt de kommer rundt med sådan nogle busser i hele landet? Er du tilmeldt bliver du kontaktet når bussen kommer i den by du har valgt :-) Og det er altså også i småbyer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.