Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nix, der er no-go for mig. Jeg har diabetes type 2 og er i tabletbehandling Til gengæld har jeg stået i donorregistret i 16 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Jeg har været, og har doneret blod 4 gange. Desværre fik jeg så et anafylaktisk chok, og har derfor livstidskarantæne.. Men ellers var jeg helt klart donor endnu! Jeg er tilgengæld fuld organdonor (:
Jeg har været, og har doneret blod 4 gange. Desværre fik jeg så et anafylaktisk chok, og har derfor livstidskarantæne.. Men ellers var jeg helt klart donor endnu!
Jeg er tilgengæld fuld organdonor (:
Erj det lyder ikke rart :ODet er godt!
MissTas skriver: har været indtil jeg blev kronisk syg med autoimmun hepatitis ..
har været indtil jeg blev kronisk syg med autoimmun hepatitis ..
Ååh
MortilCilas skriver: Erj det lyder ikke rart :ODet er godt!
Det var et chok, men nu ligger det efterhånden en del år tilbage (2007 og 2008), så det er ikke noget jeg bekymrer mig om mere..
LilleLene skriver: jeg er ikke da jeg ikke har fået lov endnuda jeg blev 18 blev jeg gravid og fik en sa og så gik der nogle måneder og så blev jeg gravid igenmen vil gerne
jeg er ikke da jeg ikke har fået lov endnuda jeg blev 18 blev jeg gravid og fik en sa og så gik der nogle måneder og så blev jeg gravid igenmen vil gerne
Åh okay .. det kan jeg godt forstå Jeg selv var også lige igennem en graviditet og et års amning
Jeg er bloddoner og har været det siden jeg fyldte 18. Med mindre man har en god grund synes jeg ikke man kan tillade sig andet. Men det er jo også bare min mening
Nope, grundet en sygdom.
MortilCilas skriver: Er du bloddonor? Tak for svar!
Er du bloddonor?
Tak for svar!
twinny skriver: Nej det er jeg ikke. Jeg har desværre ikke tid. Desværre ligger der ikke et sygehus lige i nærheden. Og med et par tvillinger, så er tid ikke det man har mest af. Men når drengene bliver ældre og jeg får et kørekort. Så helt sikkert.
Nej det er jeg ikke.
Jeg har desværre ikke tid. Desværre ligger der ikke et sygehus lige i nærheden. Og med et par tvillinger, så er tid ikke det man har mest af.
Men når drengene bliver ældre og jeg får et kørekort. Så helt sikkert.
Du ved godt de kommer rundt med sådan nogle busser i hele landet? Er du tilmeldt bliver du kontaktet når bussen kommer i den by du har valgt :-) Og det er altså også i småbyer...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128