Hvad synes i? (Dagpleje mødetider)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

DLM

Det skal hun da slet ikke bestemme, med mindre der er en god grund.

Vi skal aflevere inden 9 for der går de hvis de skal ud af huset.

vores DP-mor spurgte os om vi kunne aflevere ham kl 8 istedet for kvart i 9, da der ville være bedre tid til aflevering og ordentlig farvel og han ville have en meget bedre dag når det ikke blev ind ad døren overtøj af farvel og 10 min efter overtøj på igen og ud.

kunne jeg godt følge hende i og det faldt sammen med at vi begge skulle med bus kl omkring 8 eller tidligere så han bliver nu afleveret 7:45.

Men hvis det ikke havde været nødvendigt, havde jeg ikke lavet om på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Brams

Min datter er 1,5 år.. hendes dagpleje mor mener jeg skal vække hende så hun kan komme kl 7.30 ca.. fordi der begynder de på at lave indendørs aktiviterer nu det er koldere i vejret.. f.eks. male, bage osv..
Min datter sover fra ca 19-7/7.30..
Jeg er arbejdsløs og skal først møde i aktivering på kommunen kl 9.. så jeg ville helst aflevere hende kl 8.30.. Nu hvor jeg har mulighed for at hun kan sove længe (som hun jo sikkert har behov for når hun nu gør det)
Der kan tids nok komme et job jo hvor man skal op vildt tidlig..
Dagplejen mener også at hvis hun blev vækket lidt tidligere kunne hun måske sove længere til middag.. (hun sover lidt over en time)..
Men jeg tænker hvorfor vække hende og hun så er træt indtil middag hvis hun kan blive i sin seng og vi kan have en stille og rolig hygge morgen..
Min forlovede synes det fint nok det dagplejen siger "Hun skal jo alligevel vænne sig til det, når du får arbejde en dag".. Siger han..
Men jeg er mere af den holdning at "den gode tid kommer ikke skidt tilbage".. Altså at hvis jeg får et job så vænner vi hende bare til det der..
Hvad synes i??

Selvfølgelig skal du gøre det der er bedst for Jer og Jeres morgen. Synes 8:30 lyder som et fint tidspunkt, men senere ville måske også være for sent, for så kommer hun altid ind midt i "legen".

Jeg ville gøre det samme, hvis jeg ikke død og pine skulle tidligt op og på arbejde

Hvis hun på et tidspunkt bliver ked af at blive afleveret på den tid, fordi hun kommer meget senere end de andre, kan I jo overveje at gøre noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.