!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg husker jeg stod i samme situation for ca 12 år siden med min søn. Det var også faderens kæreste der syntes det kunne være smart med en anden frisure.

Jeg blev ligeså rasende som dig!! (De så ham endda kun sjældent når det lige passede hende)

Nu ser de ham aldrig og har ikke gjort det siden jeg fik fuld forældremyndighed for ca 12 år siden. (Har hørt at det var HENDES valg og jeg aner ikke hvor de bor idag eller om de stadig er sammen)

Jeg forstår i særdeleshed din reaktion!

Vil også gerne have den fulde  forældremyndigheD, men tør ikke køre sagen endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

LMX

Anonym skriver:

Vil også gerne have den fulde  forældremyndigheD, men tør ikke køre sagen endnu  

Jeg var nødt til det på det tidspunkt fordi han modsatte sig alt. Og han var overhovedet ikke interesseret i hvad der var bedst for Mads. Kun hvad han havde "krav" på.

Og så var det nemt for mig at få den da han aldrig havde været god til at overholde de, af statsamtet, fastsatte aftaler.

Jeg håber du får held med at gøre hvad der er bedst for dit barn

Anmeld

21. september 2012

jeanett 26

Hvor synd for din pige, de er meget sarte med deres hår i den alder. Kan sagtens forstå du bliver sur og ked af det på din deres vegne.

Håber når du få mod på at køre en sag om fuld forældre mydighed at du får en god sagsbehandler og vinder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.