Anonym skriver:
Jeg er så vred på min datters far !! Han har valgt at klippe min datter ! Til op over ørene ! Hendes smukke lyse lange hår er væk ! Sikke et chok at få da jeg hentede hende efter en weekend ved ham ...! Må han gerne det ?? Han har hende kun hver anden weekend, der er fælles forældremyndighed , men må han virkelig gerne klippe nærmest alt hendes hår af bare fordi at det var hvad hans kæreste synes kunne se sødt ud ! Jeg er rasende !! Pg rigtig ked af det, hun har altid haft meget hår efter mig! Kan slet ikke fordtå at han kan gøre det !! 
Nogen med lignende erfaringer? Er der noget jeg kan gøre For at det ikke sker igen ?
Ih altså, hvor er det bare dumt af ham.
Hold fast - tænk sig, at man kan være så ufølsom over for dig. Nogle mennesker skulle simpelthen bare tage at spænde hjelmen.
Jeg var virkelig også blevet fortvivlet. Ved godt, det bare er hår, men det er noget, som betyder noget for dig. I den grad.
Øv og stort 
PS: Jeg er sikker på, han godt "må", da I har fælles forældremyndighed. Men derfor er det jo ikke ok. Tag den med ro - for jeres datters skyld, og se om du ikke kan få afreageret på anden vis.. 
Anmeld