!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Muhmi

Hold da kæft jeg var blevet rasende, eller rasende er simpelthen ikke ordet... Jeg var sprunget i luften bodstaveligt talt!! 

Hvis Anders og jeg ikke var sammen mere og hans nye kæreste så gjorde sådan noget, jamen, hun havde simpelthen ikke fået et ben til jorden nogensinde igen... HUN skal bare ikke bestemme hvordan og hvorledes MIN søn skulle se ud!! Nu har jeg jo ikke en datter så kan kun sige det udfra hvis det var min søn, men hvis han havde lange flotte krøller så skulle hun slet slet ikke komme i nærheden af ham med en saks! JEG er MOR JEG bestemmer!!

Puha og selvom det er nederen, så må han jo sådan set godt, det er jo også hans datter... MEN det skal da bestemt ikke gå forbi som alt bare er i orden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg er så vred på min datters  far !! Han har valgt at klippe min datter ! Til op over ørene ! Hendes smukke lyse lange  hår er væk ! Sikke et chok at få da jeg hentede hende efter en weekend ved ham ...!  Må han gerne det ?? Han har hende kun hver anden weekend, der er fælles forældremyndighed , men må han virkelig gerne klippe nærmest alt hendes hår af bare fordi at det var hvad hans kæreste synes kunne se sødt ud ! Jeg er rasende !! Pg rigtig ked af det, hun har altid haft meget hår efter mig! Kan slet ikke fordtå at han kan gøre det !!  Nogen med lignende erfaringer? Er der noget jeg kan gøre For at det ikke sker igen ? 

Ih altså, hvor er det bare dumt af ham.

Hold fast - tænk sig, at man kan være så ufølsom over for dig. Nogle mennesker skulle simpelthen bare tage at spænde hjelmen.

Jeg var virkelig også blevet fortvivlet. Ved godt, det bare er hår, men det er noget, som betyder noget for dig. I den grad.

Øv og stort 

PS: Jeg er sikker på, han godt "må", da I har fælles forældremyndighed. Men derfor er det jo ikke ok. Tag den med ro - for jeres datters skyld, og se om du ikke kan få afreageret på anden vis.. 

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det er faktisk ikke sandt. Det er bopælsforælderen, der bestemmer frisure. Samværsforælderen må IKKE klippe barnet uden bopælsforælderens samtykke.

Er det ifølge statsforvaltningen ?? For så skal det da lige med i sagsmappen  

Anmeld

20. september 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Er det ifølge statsforvaltningen ?? For så skal det da lige med i sagsmappen  

Jeg fik det oplyst, af en børnesagkyndig under en retssag om forældremyndighed.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg fik det oplyst, af en børnesagkyndig under en retssag om forældremyndighed.

Fantastisk! Ringer lige idag ! Tak  

Anmeld

20. september 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Fantastisk! Ringer lige idag ! Tak  

Velbekommen. 

Anmeld

20. september 2012

mpr

RGN skriver:

Det er faktisk ikke sandt. Det er bopælsforælderen, der bestemmer frisure. Samværsforælderen må IKKE klippe barnet uden bopælsforælderens samtykke.

Er det rigtigt`? også når de har fælles forældremyndighed? 

Jamen så ved jeg det skisme ikke.. Tror desværre ikke stats forvaltningen ville tage det seriøst hvis man kom med at han ikke måtte klippe hår..

Anmeld

20. september 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Jeg er så vred på min datters  far !! Han har valgt at klippe min datter ! Til op over ørene ! Hendes smukke lyse lange  hår er væk ! Sikke et chok at få da jeg hentede hende efter en weekend ved ham ...!  Må han gerne det ?? Han har hende kun hver anden weekend, der er fælles forældremyndighed , men må han virkelig gerne klippe nærmest alt hendes hår af bare fordi at det var hvad hans kæreste synes kunne se sødt ud ! Jeg er rasende !! Pg rigtig ked af det, hun har altid haft meget hår efter mig! Kan slet ikke fordtå at han kan gøre det !!  Nogen med lignende erfaringer? Er der noget jeg kan gøre For at det ikke sker igen ? 

Plejer du at spørge ham inden du bestiller en klipning til jeres datter?

Anmeld

20. september 2012

HeXeri

Chel1992 skriver:

Er det rigtigt`? også når de har fælles forældremyndighed? 

Jamen så ved jeg det skisme ikke.. Tror desværre ikke stats forvaltningen ville tage det seriøst hvis man kom med at han ikke måtte klippe hår..

Nej, man må håbe på der er en bagatelgrænse, der så går ved farve på strømper, håprklipning etc

Anmeld

20. september 2012

Bebsesmoar

Enhver kvinde ved at sådan et træk er for at pisse territorium af!! Jeg havde hevet fat i kragen på dem begge,for der ligger noget bag klipningen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.