!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

JustMe

SussieThyssen skriver:

Så så rolig nu..det hjælper ikke at du kortslutter. 
Sket er sket, og du er ikke herre over hvem din x har som livsledsager, men for jeres datters skyld, må du lære at leve med hans valg.

Hun har krav på at I kan enes som EN familie hele hendes liv, så enkelt er det.

Der er ikke andet at gøre end at du får en snak med din x og siger at frem over, så er det noget du og han afgør/taler om i fællesskab.
Det er i orden at du siger at du er meget, meget vred over det, men det hjælper ikke at blive hys eller skabe sig.
Bare understreg at det ikke skal ske igen.

Og så håber jeg ikke, at du i din arrigskab har talt ned om hendes far og hans kæreste i din datters påhør.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Phoenix

Tror det er en beslutning I skal være fælles om, som jeg læser reglerne. Dvs du skulle have været inddraget inden hun blev klippet. 

Har hørt fra en jurist engang at hvis der er for mange konflikter forældrene imellem og man ikke overholder regler hver især, kan det ende med at den ene får den fulde forældremyndighed. Det er jo ærgerligt hvis det ender derude. Men også en stor frustration, hvis samarbejdet hele tiden er op ad bakke.  

Anmeld

20. september 2012

kesuh

Kæft en gimpe.. Og så når han ikke er med eller har vendt det med dig.

Og så bare fordi hun "kunne" se sød ud med det...seriøst..

ja det gør ondt på en når hun siger hun vil have sit lange hår igen..

jeg tror da selv jeg vil have sprængt en sikring, hvis min ex havde klippet min søn skaldet.. Vi spørger da trods alt hinanden om diverse ting hvad der har med ham og gøre..

Kan være den nye kæreste har sat griller i hovedet på din ex. Who knows, men ihvertfald så skal i da have en snak om hvordan det skal foregå med sådan nogle ting. Fordi der er ingen grund til at male fanden på væggen over det, hvis det kan løses på en anden måde..

Anmeld

20. september 2012

Ina33

Anonym skriver:

Jeg er så vred på min datters  far !! Han har valgt at klippe min datter ! Til op over ørene ! Hendes smukke lyse lange  hår er væk ! Sikke et chok at få da jeg hentede hende efter en weekend ved ham ...!  Må han gerne det ?? Han har hende kun hver anden weekend, der er fælles forældremyndighed , men må han virkelig gerne klippe nærmest alt hendes hår af bare fordi at det var hvad hans kæreste synes kunne se sødt ud ! Jeg er rasende !! Pg rigtig ked af det, hun har altid haft meget hår efter mig! Kan slet ikke fordtå at han kan gøre det !!  Nogen med lignende erfaringer? Er der noget jeg kan gøre For at det ikke sker igen ? 

Jeg har ikke noget godt råd eller lign., men jeg vil blot sige at hvis det var mig der havde oplevet det samme, så ville jeg være akkurat lige så ked af det, skuffet og vred som dig...

Anmeld

20. september 2012

Ina33

Bebsesmoar skriver:

Enhver kvinde ved at sådan et træk er for at pisse territorium af!! Jeg havde hevet fat i kragen på dem begge,for der ligger noget bag klipningen!!

Præcis

Anmeld

20. september 2012

charlottekri

kan ikke lade være med at tænke lidt, at det er en voldsom reaktion hos dig. tænker lidt på om det er fordi det netop er hende, der har gjort det?

ville det være lige så slemt hvis det var din eks der havde gjort det?

Og har du spurgt ham om lov til at hun skal have langt hår?

bare et par tanker...

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

kan ikke lade være med at tænke lidt, at det er en voldsom reaktion hos dig. tænker lidt på om det er fordi det netop er hende, der har gjort det?

ville det være lige så slemt hvis det var din eks der havde gjort det?

Og har du spurgt ham om lov til at hun skal have langt hår?

bare et par tanker...

Jeg er æder spændt rasende .. Og havde jeg været uanset hvem der havde gjort det.. Om det så var min mor .. Har kontaktet statsforvaltningen, og men MÅ ikke klippe hende overhoved uden min samtykke.. Jeg er bopælsforældre, så selvom der er ffm skal han have min tilladelse da det er mig der har hende til daglig.. Så det jo bare dumt af ham , det kommer til at stå i sagsmappen, og gør han det igen skal vi til møde hvor han skal have læst reglerne op af en jurist .. 

Anmeld

20. september 2012

2721

WOW jeg var flippet lige så skråt som dig. Hans kæreste har da ingen ret til at klippe jeres datters hår. Er du vimmer jeg var blevet gal!

Anmeld

20. september 2012

sne190810

Lige meget hvem der havde klippet min datters hår af uden mit samtykke, havde jeg reageret nogenlunde på samme måde,- hvis ikke værre.

Det gør man bare ikke!

Anmeld

20. september 2012

TeamRocket

Hvor gammel er jeres datter? Jeg tænker herhjemme har hårklipningen været en fælles beslutning- ikke bare mellem forældre men så sandelig også vores datter! Tror hun ville hyle skrige og græde hvis hun blev korthåret, kan huske da hun var to år og svigermor liiiige synes hun skulle klippe hendes pandehår- min datter græd og græd og forstod ikke hvor håret pludselig var for kort til hårbøjle og spænder Det var fandme hårdt at koge indvendigt og have lyst til at gennebanke det kvindemenneske samtidig med at jeg jo måtte være voksen og fortælle min datter at det vokser ud igen der går bare lidt tid skat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.