!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvor gammel er jeres datter? Jeg tænker herhjemme har hårklipningen været en fælles beslutning- ikke bare mellem forældre men så sandelig også vores datter! Tror hun ville hyle skrige og græde hvis hun blev korthåret, kan huske da hun var to år og svigermor liiiige synes hun skulle klippe hendes pandehår- min datter græd og græd og forstod ikke hvor håret pludselig var for kort til hårbøjle og spænder Det var fandme hårdt at koge indvendigt og have lyst til at gennebanke det kvindemenneske samtidig med at jeg jo måtte være voksen og fortælle min datter at det vokser ud igen der går bare lidt tid skat.

Hun er 5 .. Og rigtig ked af at det ikke går så hurtigt at få det på igen som Line ( fars kæreste) gav udtryk for  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Laulund87

Jeg var blevet lige så gal! Så kan andre tænke hvad de vil, men det var jeg

Ej får helt ondt i maven ved tanken om at nogen klipper min datters hår, uden jeg ved det

Anmeld

20. september 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Hun er 5 .. Og rigtig ked af at det ikke går så hurtigt at få det på igen som Line ( fars kæreste) gav udtryk for  

Nej nej nej det er bare ikke rigtigt? Håret er jo så vigtigt for de små piger i den alder Jeg føler virkelig med jer. Den far burde virkelig få et knæ i maven og så hive sin ko af en kæreste på plads!!

Anmeld

20. september 2012

Amagerpigen82

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå du er gal. Jeg synes også det er lidt mærkeligt og ville da klart snakke med din X og kæresten om hvorfor de har gjort det.

Men det lyder altså også som en noget voldsom reaktion, du har gang i.

Er det muligt at grunden til at din datter nu er ked af det, fordi hun fornemmer du er ked af det og gal? Hvis du har udtrykt bare 2% af den reaktion du udtrykker her overfor din datter er der ikke noget at sige til hun bliver utryg og ked af det. Og siger hun fortryder (at hun har været med til at gøre dig ked af det).

Tænk på din datter her, - hun er forhåbentligt meget vigtigere end sin frisure

Anmeld

20. september 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Chel1992 skriver:

Er det rigtigt`? også når de har fælles forældremyndighed? 

Jamen så ved jeg det skisme ikke.. Tror desværre ikke stats forvaltningen ville tage det seriøst hvis man kom med at han ikke måtte klippe hår..

Det er rigtigt nok, men som du selv siger ved jeg ikke lige hvad man kan gøre ved det.

Det er lidt ligesom mange ting er ulovlige, men anmelder du det er politiet ligeglade. Vi har mange regler/love som nærmest er proforma.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det er rigtigt nok, men som du selv siger ved jeg ikke lige hvad man kan gøre ved det.

Det er lidt ligesom mange ting er ulovlige, men anmelder du det er politiet ligeglade. Vi har mange regler/love som nærmest er proforma.

Hun tog det heldigvis seriøst, og skriver det i ssgsmappen, og han bliver gjort opmærksom på at det er mon beslutning i fremtiden.  

Anmeld

20. september 2012

Isabella_mor

det er bare hår, det vokser ud igen... fortæl din datters far at til en anden gang vil du godt lige være med i bestemmelserne over hvordan jeres datter skal have sit hår..

Anmeld

21. september 2012

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

Jeg er så vred på min datters  far !! Han har valgt at klippe min datter ! Til op over ørene ! Hendes smukke lyse lange  hår er væk ! Sikke et chok at få da jeg hentede hende efter en weekend ved ham ...!  Må han gerne det ?? Han har hende kun hver anden weekend, der er fælles forældremyndighed , men må han virkelig gerne klippe nærmest alt hendes hår af bare fordi at det var hvad hans kæreste synes kunne se sødt ud ! Jeg er rasende !! Pg rigtig ked af det, hun har altid haft meget hår efter mig! Kan slet ikke fordtå at han kan gøre det !!  Nogen med lignende erfaringer? Er der noget jeg kan gøre For at det ikke sker igen ? 

Hvor ville jeg gerne sige at jeg ville reagere voksent og andet, men så ville jeg så meget lyve!! Hvis pigernes far (1½ og 4 år) så meget som overvejede der ville jeg skabe mig som den kælling jeg nu er. Han har for sjovt sagt at Malou på 4 år skulle klippes da det var blevet for langt, græd Malou og jeg fik et sug i maven af arrigskab! Han kunne aldrig drømme om det, ej heller hans eller min familie!

Hvis far nu havde en kæreste lover jeg ikke for følgerne. Det er muligt at det bare er hår, men det er bare et no go her hjemme. Far er iøvrigt med, men som han soger stoler han på at jeg kun tager beslutninger ang pigerne som gør dem smukkere. Dog har jeg valgt stadog og vende den med ham.

Anmeld

21. september 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Hun tog det heldigvis seriøst, og skriver det i ssgsmappen, og han bliver gjort opmærksom på at det er mon beslutning i fremtiden.  

Anmeld

21. september 2012

LMX

Jeg husker jeg stod i samme situation for ca 12 år siden med min søn. Det var også faderens kæreste der syntes det kunne være smart med en anden frisure.

Jeg blev ligeså rasende som dig!! (De så ham endda kun sjældent når det lige passede hende)

Nu ser de ham aldrig og har ikke gjort det siden jeg fik fuld forældremyndighed for ca 12 år siden. (Har hørt at det var HENDES valg og jeg aner ikke hvor de bor idag eller om de stadig er sammen)

Jeg forstår i særdeleshed din reaktion!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.