!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.597 visninger
42 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så vred på min datters  far !! Han har valgt at klippe min datter ! Til op over ørene ! Hendes smukke lyse lange  hår er væk ! Sikke et chok at få da jeg hentede hende efter en weekend ved ham ...!  Må han gerne det ?? Han har hende kun hver anden weekend, der er fælles forældremyndighed , men må han virkelig gerne klippe nærmest alt hendes hår af bare fordi at det var hvad hans kæreste synes kunne se sødt ud ! Jeg er rasende !! Pg rigtig ked af det, hun har altid haft meget hår efter mig! Kan slet ikke fordtå at han kan gøre det !!  Nogen med lignende erfaringer? Er der noget jeg kan gøre For at det ikke sker igen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

SabineBH

Kan desværre ikke hjælpe med svar til dig, men ville da lige kommentere... Det var da godt nok noget mærkeligt noget at gøre, uden overhovedet at spørge dig! Kan godt forstå du er rasende!!!

Anmeld

19. september 2012

smokin

gud en streng far - tror desværre ikke du kan gøre noget for at forhindre det igen

Anmeld

20. september 2012

mpr

Først vil jeg sige han burde nok lige have vendt den med dig, især når det var så meget hår der røg og ikke bare lidt spidser..

Men bagefter vil jeg også sige at han teknisk set har lige så meget ret til at klippe/få hende klippet som du har :s Tror desværre ikke der er noget at gøre ved det ud over at acceptere at nu er det sådan hendes hår er og så må du leve med det til det gror ud igen

Anmeld

20. september 2012

prettybutterfly

For pokker hvor var jeg blevet rasende!!!!! Hvad siger din datter selv til det? Jeg ville ha det SÅ dårligt med at sende hende derhen igen, så aner man jo ikke hvad de kan finde på at gøre en anden gang! Åhhh jeg ved slet ik hvad jeg ville gøre hvis jeg var dig! 

Anmeld

20. september 2012

La´chrissen

Jeg tænkte lidt, hvis det nu var dig og din datter der havde fået den idé,ville du så ikke have gjort det uden at snakke med ham, for som du siger det lyder det som om det er dig der bestemmer hvordan det skal se ud. Fordi du har hende mest.
Det er da træls, men det er heldigvis bare hår. Er din datter glad for det?
Det er ikke ondt ment dette indlæg, men kom bare lige til at tænke

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg tænkte lidt, hvis det nu var dig og din datter der havde fået den idé,ville du så ikke have gjort det uden at snakke med ham, for som du siger det lyder det som om det er dig der bestemmer hvordan det skal se ud. Fordi du har hende mest.
Det er da træls, men det er heldigvis bare hår. Er din datter glad for det?
Det er ikke ondt ment dette indlæg, men kom bare lige til at tænke

Hun spurgte med det samme vi kom hjem om hun ikke godt måtte få det lange hår på igen, for hendes fars kæreste havde sagt det nok skulle komme igen .. Hendes far var ikke engang med da det blev gjort  Hold kæft en møg kælli.. ! Hun kan da lige våve at sætte et ben på min grund igen ! Er simpelthen så forarget , vred, skuffet, og hævntørsdig !!! Det er da slut med at være large når han ikke overholder samvær til punkt og prikke !!! 

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Først vil jeg sige han burde nok lige have vendt den med dig, især når det var så meget hår der røg og ikke bare lidt spidser..

Men bagefter vil jeg også sige at han teknisk set har lige så meget ret til at klippe/få hende klippet som du har :s Tror desværre ikke der er noget at gøre ved det ud over at acceptere at nu er det sådan hendes hår er og så må du leve med det til det gror ud igen

Også når det er den kælli.. Af en kæreste han har som har bildt min datter ind at det kommer igen ? Ja det gør det, men hun vil have det igen nu, der går minimum et år inden det er ude igen !! Hun skal slet ikke tage sådan nogen beslutninger for MIN datter! Så kan hun lave sin egen !  

Anmeld

20. september 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Chel1992 skriver:

Men bagefter vil jeg også sige at han teknisk set har lige så meget ret til at klippe/få hende klippet som du har :s

Det er faktisk ikke sandt. Det er bopælsforælderen, der bestemmer frisure. Samværsforælderen må IKKE klippe barnet uden bopælsforælderens samtykke.

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Så så rolig nu..det hjælper ikke at du kortslutter. 
Sket er sket, og du er ikke herre over hvem din x har som livsledsager, men for jeres datters skyld, må du lære at leve med hans valg.

Hun har krav på at I kan enes som EN familie hele hendes liv, så enkelt er det.

Der er ikke andet at gøre end at du får en snak med din x og siger at frem over, så er det noget du og han afgør/taler om i fællesskab.
Det er i orden at du siger at du er meget, meget vred over det, men det hjælper ikke at blive hys eller skabe sig.
Bare understreg at det ikke skal ske igen.

Og så håber jeg ikke, at du i din arrigskab har talt ned om hendes far og hans kæreste i din datters påhør.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.