Sko, støvler, går ikke, jungle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Jeg har talt med dagplejen om det, for jeg er også i vildrede. Hun sagde at så længe Oliver ikke går, skal han ikke ha sko/prewalkers på, det ødelægger deres fusser.

Hun anbefalede mig alm. sutsko, og/eller de der overtræks futter uden på. Man må kunne finde nogle der ikke falder af. Så jeg tror jeg køber nogle Mikk Line overtræksfutter til Oliver Tror ikke gummistøvler er smart, tror de falder af, og er kluntede at kravle i

Og hvor vildt han slider sine bukser op Hehe.. 

Og det kan man Der er en der har lagt et link herind med en sko der hedder STONZ! Sådan nogle overtræksfutter med gummisål. De ser eddersmarte ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

HeidiØ

Kitty-Katten skriver:

Her er Phillips vinter begyndersko fra Dille føtex. Han har alm hvide begyndersko uden for og med ruskindsbund på lige nu med snørebånd fra bilka. Phillip har haft overtræksfutter men han tog dem af eller så fald de af. Så fungerede overhovedet ikke.
Her er Phillips vinter begyndersko fra Dille f

Ej, de ser da osse gode og varme ud. Kan den osse bruges som kravle sko?

Anmeld

19. september 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

aaaaaii, indhold er ikke tilgængeligt!

Øv så var de nok blevet solgt..

Anmeld

19. september 2012

Julemusen

Ja for den giver sig så nemt. Er den mest fleksible sko jeg har set og mærket. Og spændes fint fast uden det hæmmer ham i at kravle. Og han kan nemt rejse sig op med dem på :-) jeg har så købt benvarmere som han får på fra knæene og ned og skoens kant. For de går jo ikke så højt op og er jo ved at blive koldt.

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Øv så var de nok blevet solgt..

Ej, hva var det?

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Kitty-Katten skriver:

Ja for den giver sig så nemt. Er den mest fleksible sko jeg har set og mærket. Og spændes fint fast uden det hæmmer ham i at kravle. Og han kan nemt rejse sig op med dem på :-) jeg har så købt benvarmere som han får på fra knæene og ned og skoens kant. For de går jo ikke så højt op og er jo ved at blive koldt.

Det lyder bare alletiders!

Anmeld

19. september 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Ej, hva var det?

Det var nogle fine sko i str 21

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Det var nogle fine sko i str 21

Øv manner! Har selv siddet og søgt lidt rundt, og har gang i en masse. Har på fornemmeren jeg er nødt til at ha back-up sko osse!

Anmeld

19. september 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Øv manner! Har selv siddet og søgt lidt rundt, og har gang i en masse. Har på fornemmeren jeg er nødt til at ha back-up sko osse!

Hehe ja det er i hvert fald en god ting

Anmeld

19. september 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Og det kan man Der er en der har lagt et link herind med en sko der hedder STONZ! Sådan nogle overtræksfutter med gummisål. De ser eddersmarte ud!

Og dyre Synes de er lidt for dyre, hvis nu de ikke er gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.