Sko, støvler, går ikke, jungle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Mor til Frederic og Freya

HeidiØ skriver:

De ser sørme smarte ud Nogle du har erfaringer med?

Nej ikke endnu...

Vi overvejer dem stærkt til freya pigen også fordi der findes 'inderstøvler' til at putte i for ekstra varme...

Hun er 5 mdr nu og skal starte indkøring i dp i dec. Da vi var ude og købe flyverdragter fik vi et par reima termo futter med til hende gratis... Men aner bare ikke om de er varme nok...

Hun har fået samme dp som vi havde til frederic og ved hun er meget ude. Både på ture - leg udenfor osv...

Har fundet en dansk hjemmeside hvor de sælger dem, men der har de slet ikke de fede model'er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

HeidiØ

Mor til Frederic og Freya skriver:

Nej ikke endnu...

Vi overvejer dem stærkt til freya pigen også fordi der findes 'inderstøvler' til at putte i for ekstra varme...

Hun er 5 mdr nu og skal starte indkøring i dp i dec. Da vi var ude og købe flyverdragter fik vi et par reima termo futter med til hende gratis... Men aner bare ikke om de er varme nok...

Hun har fået samme dp som vi havde til frederic og ved hun er meget ude. Både på ture - leg udenfor osv...

Har fundet en dansk hjemmeside hvor de sælger dem, men der har de slet ikke de fede model'er...

Okay, de ser nemlig virkelig smarte ud, så det kan jeg godt forstå du overvejer! Jeg vil osse lige tænke lidt over dem faktisk.. tak for linket!

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ skriver:

Okay, de ser nemlig virkelig smarte ud, så det kan jeg godt forstå du overvejer! Jeg vil osse lige tænke lidt over dem faktisk.. tak for linket!

Så lidt da....

Ved slet ikke om hun kravler eller går til den tid...

Hun har jo støttet på fødderne siden hun var 2 mdr og siden bare blevet bedre og bedre. Står selv op af ting, hvis vi stiller hende. Og hun skal lige have en finger i hver hånd så går vi rundt...

Så tænkte bare at hun hurtigt ville slide de reima futter op og de der 'elefant fødder' ser så meget bedre og holdbare ud..

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Mor til Frederic og Freya skriver:

Så lidt da....

Ved slet ikke om hun kravler eller går til den tid...

Hun har jo støttet på fødderne siden hun var 2 mdr og siden bare blevet bedre og bedre. Står selv op af ting, hvis vi stiller hende. Og hun skal lige have en finger i hver hånd så går vi rundt...

Så tænkte bare at hun hurtigt ville slide de reima futter op og de der 'elefant fødder' ser så meget bedre og holdbare ud..

Ja, lige netop!

Puha ja, det er svært at sige. Vi var sikre på William ville gå til hans 1 års fødselsdag, men det skete ikke! Han nægter at slippe vores hænder, hehe Men hvorfor osse gå når man kommer så hurtigt frem ved at kravle.

Anmeld

19. september 2012

ano14316

Kitty-Katten skriver:

Kan ikke citere over mobil. Men ja alm skind sko med snørebånd fra Føtex bruger vi udenfor. Han har kun strømper på indenfor for det er sundeste at han lærer at gå uden for meget om fødderne. Han kravler meget udenfor, og får altid ventilerende regnbukser på så hans bukser ikke bliver ødelagt. Dog står og går han meget op af ting og langs ting. Støvler vil jeg ikke give ham på da det hæmmer bevægeligheden ved anklen når de kravet og skal rejse sig. Vi har lige købt et nyt par lædersko med plysfor og gummisål der er lige så fleksible som skindfutter. Og så når han går 100 procent får han vintetstøvler.

hvad er det for nogen du har købt?  og hvor har du kåbt demk?

Anmeld

19. september 2012

Mettefpigen

HeidiØ skriver:

kka

Ja, det var lige min tanke - det er lidt træls. Tror du han ville ku kravle i gummirøjsere? Bare nogle lette nogle.. de kan vel ik slides.

Ja, gåvognen er osse et hit her, så vi krydser fingre

Lukas er lige ved at vokse ud af begynderskoene, og han kravler også i sine gummistøvler :-)

Anmeld

19. september 2012

RiUL

Jeg har talt med dagplejen om det, for jeg er også i vildrede. Hun sagde at så længe Oliver ikke går, skal han ikke ha sko/prewalkers på, det ødelægger deres fusser.

Hun anbefalede mig alm. sutsko, og/eller de der overtræks futter uden på. Man må kunne finde nogle der ikke falder af. Så jeg tror jeg køber nogle Mikk Line overtræksfutter til Oliver Tror ikke gummistøvler er smart, tror de falder af, og er kluntede at kravle i

Og hvor vildt han slider sine bukser op Hehe.. 

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ skriver:

Ja, lige netop!

Puha ja, det er svært at sige. Vi var sikre på William ville gå til hans 1 års fødselsdag, men det skete ikke! Han nægter at slippe vores hænder, hehe Men hvorfor osse gå når man kommer så hurtigt frem ved at kravle.

vores den store gik først helt stabilt alene som 14 mdr, men han er så også september barn og der gik vi jo hjemme på barsel til juni og der skulle vi ikke tænke i støvler..

med freya aner vi intet...

Anmeld

19. september 2012

Julemusen

Her er Phillips vinter begyndersko fra Dille føtex. Han har alm hvide begyndersko uden for og med ruskindsbund på lige nu med snørebånd fra bilka. Phillip har haft overtræksfutter men han tog dem af eller så fald de af. Så fungerede overhovedet ikke.
Her er Phillips vinter begyndersko fra Dille f
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2012

Janni.

HeidiØ skriver:

Åh for søren, jamen så gider jeg ik forsøge!

Uh held og lykke med dræn!

Mange tak. Håber i finder løsningen med det fodtøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.