Sko, støvler, går ikke, jungle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Frk. Himmelblå

HeidiØ skriver:

det kan du ha ret i, sys i øvrigt også han ligger lige mellem en 19 og 20, men det er vel heller ik meningen tæerne skal "støde på"?  Str 20 er nok bedst. Aaaaarh men altså, stakkels pung hehe! Men det ku jeg vel ha sagt mig selv. Bukserne blir SLIDT op hurtigere end dankortet er kørt igennem

Men tak for tippet. Vil hellere gi lidt ekstra for nogle ordentlige sko til ham, så han lære det rigtigt.

Ja, det ER så dyrt med de små!!

Jeg tænker, at du måske kan gå på jagt de lidt billigere steder, og så bare holde udkig med sko, der har høj, fast hælekappe og bøjelig sål. Skulle da undre mig, om det slet ikke KAN lade sig gøre at lave sådan nogen i en billig version... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

HeidiØ

Janni. skriver:

Silas har ødelagt en del skindsko/prewalkers ved at kravle i dem ude. Men det er jo desværre "prisen" så længe han ikke går. Han er dog begyndt at gå meget med gåvognen, så mon ikke der snart sker noget mere. 

Ja, det var lige min tanke - det er lidt træls. Tror du han ville ku kravle i gummirøjsere? Bare nogle lette nogle.. de kan vel ik slides.

Ja, gåvognen er osse et hit her, så vi krydser fingre

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, det ER så dyrt med de små!!

Jeg tænker, at du måske kan gå på jagt de lidt billigere steder, og så bare holde udkig med sko, der har høj, fast hælekappe og bøjelig sål. Skulle da undre mig, om det slet ikke KAN lade sig gøre at lave sådan nogen i en billig version... 

Ja, jeg må prøve mig frem Tak for tipsene

Anmeld

18. september 2012

Janni.

HeidiØ skriver:

Ja, det var lige min tanke - det er lidt træls. Tror du han ville ku kravle i gummirøjsere? Bare nogle lette nogle.. de kan vel ik slides.

Ja, gåvognen er osse et hit her, så vi krydser fingre

Vi har forsøgt, støvlerne ryger af. Det var nemlig også vores tanke. 

Silas har taget et par få skridt uden støtte igen idag i dagplejen, så vi håber at det hele bliver bedre når han har fået lagt dræn på tirsdag i næste uge. 

Anmeld

18. september 2012

Mor til Frederic og Freya

HeidiØ skriver:

Ja, vidste skisme ikke lige hvad overskriften skulle være.. men min dp er begyndt lidt at efterspørge sko, da de dersens overtræksfutter falder af sådan som han kravler!! Han går ikke endnu.. og derfor vil jeg helst ikke give ham de nye begynder sko på, da de blir TOTALT slidt når der blir kravlet.

Hvad gør jeg? Hvad gjorde I?

http://www.stonzwear.com/department.aspx?deptid=22&RD=1

Anmeld

18. september 2012

Nettemor

Prøv at se her søde

Anmeld

18. september 2012

ano14316

HeidiØ skriver:

Ja, vidste skisme ikke lige hvad overskriften skulle være.. men min dp er begyndt lidt at efterspørge sko, da de dersens overtræksfutter falder af sådan som han kravler!! Han går ikke endnu.. og derfor vil jeg helst ikke give ham de nye begynder sko på, da de blir TOTALT slidt når der blir kravlet.

Hvad gør jeg? Hvad gjorde I?

har så meget samme problem!!

Så følger lige med her.. Jeg har overvejet Bundgaards overtræktfutter da de kan spændet ind men *host* det er en lidt anden pris end dem jeg har købt i føtex..

Anmeld

18. september 2012

ano14316

Kitty-Katten skriver:

Det er præcis det samme her. Jeg har købt skind sko i Føtex til 150 kr som han kan kravle i og nemt rejse sig med dem på. De er med snørebånd og falder ikke af. Så synes det er et godt køb :-) og de bliver noget medtaget. Men er også kun en overgangs sko til den næste måneds tid.

altså til at bruge udenfor?

Anmeld

18. september 2012

ano14316

HeidiØ skriver:

det kan du ha ret i, sys i øvrigt også han ligger lige mellem en 19 og 20, men det er vel heller ik meningen tæerne skal "støde på"?  Str 20 er nok bedst. Aaaaarh men altså, stakkels pung hehe! Men det ku jeg vel ha sagt mig selv. Bukserne blir SLIDT op hurtigere end dankortet er kørt igennem

Men tak for tippet. Vil hellere gi lidt ekstra for nogle ordentlige sko til ham, så han lære det rigtigt.

her er en super god str. guide  http://www.kidsshoes.dk/shop/bundgaard-prewalker-brun-2986p.html

Anmeld

18. september 2012

ano14316

Jege r lige stødt på denne.. nogen som kender den?  http://www.kidsshoes.dk/shop/bundgaard-prewalker-sko-8739p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.