Sko, støvler, går ikke, jungle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.412 visninger
53 svar
0 synes godt om
18. september 2012

HeidiØ

Ja, vidste skisme ikke lige hvad overskriften skulle være.. men min dp er begyndt lidt at efterspørge sko, da de dersens overtræksfutter falder af sådan som han kravler!! Han går ikke endnu.. og derfor vil jeg helst ikke give ham de nye begynder sko på, da de blir TOTALT slidt når der blir kravlet.

Hvad gør jeg? Hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ja, vidste skisme ikke lige hvad overskriften skulle være.. men min dp er begyndt lidt at efterspørge sko, da de dersens overtræksfutter falder af sådan som han kravler!! Han går ikke endnu.. og derfor vil jeg helst ikke give ham de nye begynder sko på, da de blir TOTALT slidt når der blir kravlet.

Hvad gør jeg? Hvad gjorde I?

Laura har et par pres walkers fra Bundgaard de var på tilbud til 150. De er super bløde i sålen. og til vinter får hun os støvler

Anmeld

18. september 2012

Julemusen

Det er præcis det samme her. Jeg har købt skind sko i Føtex til 150 kr som han kan kravle i og nemt rejse sig med dem på. De er med snørebånd og falder ikke af. Så synes det er et godt køb :-) og de bliver noget medtaget. Men er også kun en overgangs sko til den næste måneds tid.

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Laura har et par pres walkers fra Bundgaard de var på tilbud til 150. De er super bløde i sålen. og til vinter får hun os støvler

Ja okay, det var billigt! Har lige givet 300 for nogle begyndersko fra skofus (eller mutti har, hehe).. de er sku for dyre til jeg vil gi ham dem på i dp! Laura går ikke selv endnu, vel? ..

Anmeld

18. september 2012

ONKC

Jeg er også lidt i tvivl. Min søn er 9 måneder og har gået sine første par skridt, dog har han ikke forsøgt at gå siden.. Regner med at det bliver støvler..

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

Kitty-Katten skriver:

Det er præcis det samme her. Jeg har købt skind sko i Føtex til 150 kr som han kan kravle i og nemt rejse sig med dem på. De er med snørebånd og falder ikke af. Så synes det er et godt køb :-) og de bliver noget medtaget. Men er også kun en overgangs sko til den næste måneds tid.

Okay, men kravler han så i dem udenfor? .. ja, de blir nemlig flået i stykker Ligesom alle hans bukser.. hehe!

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

ONKC skriver:

Jeg er også lidt i tvivl. Min søn er 9 måneder og har gået sine første par skridt, dog har han ikke forsøgt at gå siden.. Regner med at det bliver støvler..

Jah, jeg var osse ude i om jeg sku købe et par bløde røjsere han ku kravle ude i

Anmeld

18. september 2012

Frk. Himmelblå

HeidiØ skriver:

Ja okay, det var billigt! Har lige givet 300 for nogle begyndersko fra skofus (eller mutti har, hehe).. de er sku for dyre til jeg vil gi ham dem på i dp! Laura går ikke selv endnu, vel? ..

Jamen, jeg tænker bare, at vokser han blot halvt så hurtigt som mine har gjort, så kan han næsten ikke nå at ødelægge dem, før de alligevel er for små?

Og de er vel købt for at han skal bruge dem, ik?

Ellers vil jeg anbefale Eccos Mimic sko med fast, høj hælekappe og bøjelig sål. - De er super, når man endnu øver sig i at gå/stå. Og de kan næsten ikke slides i stykker. Men de er selvfølgelig dyre..

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, jeg tænker bare, at vokser han blot halvt så hurtigt som mine har gjort, så kan han næsten ikke nå at ødelægge dem, før de alligevel er for små?

Og de er vel købt for at han skal bruge dem, ik?

Ellers vil jeg anbefale Eccos Mimic sko med fast, høj hælekappe og bøjelig sål. - De er super, når man endnu øver sig i at gå/stå. Og de kan næsten ikke slides i stykker. Men de er selvfølgelig dyre..

det kan du ha ret i, sys i øvrigt også han ligger lige mellem en 19 og 20, men det er vel heller ik meningen tæerne skal "støde på"?  Str 20 er nok bedst. Aaaaarh men altså, stakkels pung hehe! Men det ku jeg vel ha sagt mig selv. Bukserne blir SLIDT op hurtigere end dankortet er kørt igennem

Men tak for tippet. Vil hellere gi lidt ekstra for nogle ordentlige sko til ham, så han lære det rigtigt.

Anmeld

18. september 2012

Janni.

Silas har ødelagt en del skindsko/prewalkers ved at kravle i dem ude. Men det er jo desværre "prisen" så længe han ikke går. Han er dog begyndt at gå meget med gåvognen, så mon ikke der snart sker noget mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.