Sko, støvler, går ikke, jungle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ja okay, det var billigt! Har lige givet 300 for nogle begyndersko fra skofus (eller mutti har, hehe).. de er sku for dyre til jeg vil gi ham dem på i dp! Laura går ikke selv endnu, vel? ..

Laver de pree walkers? Lauras er os bare ridset af h til men hun mister os de futter der så ser gider vi ikke makke ikke. Nej hun rejser sig bare ved alt og kravler en masse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Alexander&Lærke

HeidiØ skriver:

Ja, det var lige min tanke - det er lidt træls. Tror du han ville ku kravle i gummirøjsere? Bare nogle lette nogle.. de kan vel ik slides.

Ja, gåvognen er osse et hit her, så vi krydser fingre

Det med gummistøvlerne tror jeg ikke... Min datter har gået i en md tid nu og hun kan ikke engang gå i gummistøvler, har givet hende nogle med i dp til når det er vådt udenfor, men dp moren siger at de falder af hende og hun ikke kan gå i dem, måske de ikke støtter nok når man kun lige er begyndt at gå, så tror altså også de vel falde af når de kun kravler... Min datter brugte også de der futter da hun endnu kravlede, de var da super gode at kravle undt i ude, og det var selvom det var sommer. Men altså til de våde dage ellers havde hun sandaler som hun også kravlede/gik i. Så her glæder jeg mig til jeg kan give hende vinterstøvler på, hehe, for det er da svært når det er vådt udenfor og hun ikke kan gå i gummistøvler...

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Janni. skriver:

Vi har forsøgt, støvlerne ryger af. Det var nemlig også vores tanke. 

Silas har taget et par få skridt uden støtte igen idag i dagplejen, så vi håber at det hele bliver bedre når han har fået lagt dræn på tirsdag i næste uge. 

Åh for søren, jamen så gider jeg ik forsøge!

Uh held og lykke med dræn!

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Mor til Frederic og Freya skriver:

http://www.stonzwear.com/department.aspx?deptid=22&RD=1

De ser sørme smarte ud Nogle du har erfaringer med?

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Prøv at se her søde

aaaaaii, indhold er ikke tilgængeligt!

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

ano14316 skriver:

har så meget samme problem!!

Så følger lige med her.. Jeg har overvejet Bundgaards overtræktfutter da de kan spændet ind men *host* det er en lidt anden pris end dem jeg har købt i føtex..

Ja LIGE præcis - det er skisme da lidt træls at bruge 300 på noget der er slidt samme dag.

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

ano14316 skriver:

her er en super god str. guide  http://www.kidsshoes.dk/shop/bundgaard-prewalker-brun-2986p.html

Hov, OG TAK

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Mette&Alexander skriver:

Det med gummistøvlerne tror jeg ikke... Min datter har gået i en md tid nu og hun kan ikke engang gå i gummistøvler, har givet hende nogle med i dp til når det er vådt udenfor, men dp moren siger at de falder af hende og hun ikke kan gå i dem, måske de ikke støtter nok når man kun lige er begyndt at gå, så tror altså også de vel falde af når de kun kravler... Min datter brugte også de der futter da hun endnu kravlede, de var da super gode at kravle undt i ude, og det var selvom det var sommer. Men altså til de våde dage ellers havde hun sandaler som hun også kravlede/gik i. Så her glæder jeg mig til jeg kan give hende vinterstøvler på, hehe, for det er da svært når det er vådt udenfor og hun ikke kan gå i gummistøvler...

Nej, det tror jeg også jeg dropper igen! ..

Ja, vi må jo prøve os frem

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Laver de pree walkers? Lauras er os bare ridset af h til men hun mister os de futter der så ser gider vi ikke makke ikke. Nej hun rejser sig bare ved alt og kravler en masse

Ved ikke om de decideret hedder prewalkers, de er super bløde og hun anbefalede dem som begyndersko

Anmeld

19. september 2012

Julemusen

Kan ikke citere over mobil. Men ja alm skind sko med snørebånd fra Føtex bruger vi udenfor. Han har kun strømper på indenfor for det er sundeste at han lærer at gå uden for meget om fødderne. Han kravler meget udenfor, og får altid ventilerende regnbukser på så hans bukser ikke bliver ødelagt. Dog står og går han meget op af ting og langs ting. Støvler vil jeg ikke give ham på da det hæmmer bevægeligheden ved anklen når de kravet og skal rejse sig. Vi har lige købt et nyt par lædersko med plysfor og gummisål der er lige så fleksible som skindfutter. Og så når han går 100 procent får han vintetstøvler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.