At flytte hjem til sine forældre med 2 børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Muffinmus

Det er både og synes jeg....for ville ikke selv flytte hjem til mine forældre med en mand og to børn.....

Og hvis du kan spare SÅ meget op på et år ved at bo hjemme, men stadig skal betale 5000 kr til dine forældre hver måned så sidder i dælmdulme dyrt i det lige nu da????

Tja, jeg ved det ikke, jeg kan godt lide at passe på mig selv, og ja, vi har kun et huslån på ca 490.000 lige nu, men selv om vi skyldte mere på et forbrugslån tror jeg stadig ikke jeg var flyttet hjem.

På den anden side et eget hus sgu lækkert:-)og hvis man bor hjemme har man nem adgang til barnepige, gratis tv og sikkert også hjemmelavet madMen igen, for mig hører det lidt til det at være teenager, at flytte hjem igen.

Tror i bare selv må tage beslutningen. Og et år er jo ikke for altid.:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

An&Jo

ikke for at være lyseslukekr eller noget, for synes det er et meget stort tilbud af dine forældre, men jeg håber de er klar over at de skal oplyse de penge til skat som kommer fra jer, for det anses som en ekstra indtægt, og de kan få en rigtig rigtig stor regning hvis skat opdager det uden det er blevet oplyst..

bare så i lige er klar over det..

Anmeld

18. september 2012

Carina:-)

Jeg har prøvet at bo hos mine svigerforældre.

Og det ødelagde vores gode forhold.

Selv om det i dag er mange år siden,kan jeg stadig huske det.

De tilbød det også selv,og selv om de havde sagt beløbet vi skulle betale.så var de stadig indebrændte hvis man tog lidt for lang bad eller spiste et stk rugbrød om aften.

Tænk jer rigtigt ,rigtigt godt om.

Anmeld

18. september 2012

Sara.

Jeg ville gøre det :-)

uden et sekunds tvivl!!!

Min mand, jeg og vores unger er ofte hos mine forældre en hel weekend. Og ved godt at en weekend ikke er et år.

Men jeg ville vælge det!!!!!!

Anmeld

18. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
lotchen skriver:

Nej, men dine forældre kan blive beskattet af den indkomst de kunne have fået ved at opkræve leje. Bare til info.

Okaj tak .. Det må jeg lige side videre

Anmeld

18. september 2012

Carina:-) skriver:

Jeg har prøvet at bo hos mine svigerforældre.

Og det ødelagde vores gode forhold.

Selv om det i dag er mange år siden,kan jeg stadig huske det.

De tilbød det også selv,og selv om de havde sagt beløbet vi skulle betale.så var de stadig indebrændte hvis man tog lidt for lang bad eller spiste et stk rugbrød om aften.

Tænk jer rigtigt ,rigtigt godt om.

Såen er min familie heldigvis ikk de ved jeg tager lange bade , og spiser om aften hehe ..

Anmeld

18. september 2012

An&Jo skriver:

ikke for at være lyseslukekr eller noget, for synes det er et meget stort tilbud af dine forældre, men jeg håber de er klar over at de skal oplyse de penge til skat som kommer fra jer, for det anses som en ekstra indtægt, og de kan få en rigtig rigtig stor regning hvis skat opdager det uden det er blevet oplyst..

bare så i lige er klar over det..

Ogs selvom de ejer huset.

Anmeld

18. september 2012

Sara. skriver:

Jeg ville gøre det :-)

uden et sekunds tvivl!!!

Min mand, jeg og vores unger er ofte hos mine forældre en hel weekend. Og ved godt at en weekend ikke er et år.

Men jeg ville vælge det!!!!!!

Det gør vi ogs

Anmeld

18. september 2012

MariaE skriver:

Det er både og synes jeg....for ville ikke selv flytte hjem til mine forældre med en mand og to børn.....

Og hvis du kan spare SÅ meget op på et år ved at bo hjemme, men stadig skal betale 5000 kr til dine forældre hver måned så sidder i dælmdulme dyrt i det lige nu da????

Tja, jeg ved det ikke, jeg kan godt lide at passe på mig selv, og ja, vi har kun et huslån på ca 490.000 lige nu, men selv om vi skyldte mere på et forbrugslån tror jeg stadig ikke jeg var flyttet hjem.

På den anden side et eget hus sgu lækkert:-)og hvis man bor hjemme har man nem adgang til barnepige, gratis tv og sikkert også hjemmelavet madMen igen, for mig hører det lidt til det at være teenager, at flytte hjem igen.

Tror i bare selv må tage beslutningen. Og et år er jo ikke for altid.:-)

Vi sidder ikk så stramt i det igen .. Vi vil bare ku spare rigtigt meget ved at flytte

Anmeld

18. september 2012

jydeinden

MarleneOlsen skriver:

Hej piger ..

Min kæreste og jeg , samt vores fælles barn på 4 måneder og min den store på 3 år .. Er blevet tilbudt at flytte hjem til mine forældre i et års tid. For at kunne betale ca 100000 af .. I privat lån (små lån og såen fra kæresten siden ..

Alt dette kan vi gøre på et år , plus vi kan spare op til udbetalingen på et hus .

Alt dette ville ku lade sig gøre hvis vi flyttede ..

Hvis vi bliver boende i vores lejlighed . Ville vi først være nogenlunde gælds fri om ca 3-7 år . Alt afhængig af om jeg får et job efter barsel ( er på dagpenge, kæreste har arbejde) og jeg er udlært tjener , men det er ikk et arbejde som kan holde når man har to børn .

Hjemme hos mine forældre vil ungerne få hver deres værelse , og vi ville få vores eget . Og vi skal ku give 5000 om måneden det dækker mad el og strøm

Hva ville i have gjort , blive boende i egen lejlighed , eller flytte ?

Undskyld hvis det er en smule rodet , men jeg har lit problemer med at forklare mig ordenligt på skrift
Skriver fra iPhonen

personligt ville jeg ikke flytte hjem til mine forældre, men nu bor jeg også ret billigt, så ville absolut hellere blive boende... jeg elsker bestemt mine forældre, men det der med at skændes med sin mor om hvordan tingene skal gøres det gider jeg godt nok ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.