At flytte hjem til sine forældre med 2 børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

klmf

Det kan godt fungere, hvis I er FULDSTÆNDIG enige om spillereglerne. Jeg er vokset op med 3 generationer under samme tag og vores forhold led under, at der ikke blev overholdt de regler de egentlig var blevet enige om.
Har så også en kollega, der havde sin voksne datter, svigersøn og deres tvillinger hjemme et år mens de fik bygget hus - og det gik så fint. De havde fx en madplan, så de hver dag lavede mad til to dage og så skiftedes de til at lave mad. Så hvert par skulle kun lave mad hver 4.dag. Ungerne fik mere tid sammen med bedsterne og NØD det, ligeså gjorde bedsterne Så det kan sagtens lade sig gøre, hvis man kan sammen alle mand og der bliver respekteret regler og grænser.

Dine forældre skal dog være opmærksom på, at der kan være ændrede skatteforhold for dem, når de har jer boende til leje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Københavnermor

Vi ville 100% gøre det hvis det betød at vi vil komme af med en gæld!

Helt fantastisk, at de har tilbudt det!

Vi kom selv af med vores gæld for 2 år siden, og de bekymringer man slipper for er GULD værd! Vi har svoret vi aldrig skal have gæld igen! ALDRIG!

1 år er en begrænset periode, så det ville jeg helt sikkert kunne klare. Og børnene ville sikkert syntes det var fantastisk. Så længe i holder en god tone jer voksne imellem..

for at i tager den rigtige beslutning for JER.

Anmeld

18. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MariaKyedDK skriver:

Ja det er virkelig vildt, og kan så meget godt forstå dig, at du vil gøre det...

synes du er vildt heldig ....

Det synes jeg faktisk ogs selv hehe ..

Anmeld

18. september 2012

Bøllen skriver:

Så er det bare med at gribe chancen Fed mulighed for at spare sammen & komme gæld til livs

Tror jehova vi gør

Anmeld

18. september 2012

lotchen skriver:

Det kan godt fungere, hvis I er FULDSTÆNDIG enige om spillereglerne. Jeg er vokset op med 3 generationer under samme tag og vores forhold led under, at der ikke blev overholdt de regler de egentlig var blevet enige om.
Har så også en kollega, der havde sin voksne datter, svigersøn og deres tvillinger hjemme et år mens de fik bygget hus - og det gik så fint. De havde fx en madplan, så de hver dag lavede mad til to dage og så skiftedes de til at lave mad. Så hvert par skulle kun lave mad hver 4.dag. Ungerne fik mere tid sammen med bedsterne og NØD det, ligeså gjorde bedsterne Så det kan sagtens lade sig gøre, hvis man kan sammen alle mand og der bliver respekteret regler og grænser.

Dine forældre skal dog være opmærksom på, at der kan være ændrede skatteforhold for dem, når de har jer boende til leje.

Vi bor skam ikk til leje vi gir kun til mad

Anmeld

18. september 2012

Nu som Moar skriver:

Vi ville 100% gøre det hvis det betød at vi vil komme af med en gæld!

Helt fantastisk, at de har tilbudt det!

Vi kom selv af med vores gæld for 2 år siden, og de bekymringer man slipper for er GULD værd! Vi har svoret vi aldrig skal have gæld igen! ALDRIG!

1 år er en begrænset periode, så det ville jeg helt sikkert kunne klare. Og børnene ville sikkert syntes det var fantastisk. Så længe i holder en god tone jer voksne imellem..

for at i tager den rigtige beslutning for JER.

Ja det er ogs gælden vi tænker på det bliver så skønt og det tager kun et år

Anmeld

18. september 2012

-Sigrid- skriver:

Hvis I har det godt med dine forældre så ville jeg helt klart gøre det, det var da et fantastisk tilbud!

Det har vi

Anmeld

18. september 2012

Københavnermor

MarleneOlsen skriver:

Ja det er ogs gælden vi tænker på det bliver så skønt og det tager kun et år

Lyder godt!

Og ja et år flyver afsted, det ved man efter man har fået børn...

Anmeld

18. september 2012

Pigent

MarleneOlsen skriver:

Hej piger ..

Min kæreste og jeg , samt vores fælles barn på 4 måneder og min den store på 3 år .. Er blevet tilbudt at flytte hjem til mine forældre i et års tid. For at kunne betale ca 100000 af .. I privat lån (små lån og såen fra kæresten siden ..

Alt dette kan vi gøre på et år , plus vi kan spare op til udbetalingen på et hus .

Alt dette ville ku lade sig gøre hvis vi flyttede ..

Hvis vi bliver boende i vores lejlighed . Ville vi først være nogenlunde gælds fri om ca 3-7 år . Alt afhængig af om jeg får et job efter barsel ( er på dagpenge, kæreste har arbejde) og jeg er udlært tjener , men det er ikk et arbejde som kan holde når man har to børn .

Hjemme hos mine forældre vil ungerne få hver deres værelse , og vi ville få vores eget . Og vi skal ku give 5000 om måneden det dækker mad el og strøm

Hva ville i have gjort , blive boende i egen lejlighed , eller flytte ?

Undskyld hvis det er en smule rodet , men jeg har lit problemer med at forklare mig ordenligt på skrift
Skriver fra iPhonen

Jeg ville flytte hjem til forældrene. Nu hvor de har plads og i ikke skal give ret meget for at bo der. Så kan i for betalt det skal på 1 år i stedet for at i skal vente 3-7 år.  

Anmeld

18. september 2012

klmf

MarleneOlsen skriver:

Vi bor skam ikk til leje vi gir kun til mad

Nej, men dine forældre kan blive beskattet af den indkomst de kunne have fået ved at opkræve leje. Bare til info.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.