At flytte hjem til sine forældre med 2 børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
CarinaSB skriver:

Jeg ville gøre det hvis jeg kunne nå og betale så meget af .. Og hvis i jo kan ligge til side til et hus .. det er jo en fed bonus .. + hvis i jo en dag mangler en barnepige kan det jo være at mormor & morfar vil træde til så i kan få en kæreste dag

Jamen det kan vi nemlig vi synes ogs det lød en super ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

2skønnebørn skriver:

Hvis ellers i får lavet klare linier med betaling, hvor meget i skal hjælpe til osv, så der ikke opstår problemer, så havde jeg sagt ja til det.

Det ville jo hjælpe meget på jeres økonomi og gøre det nemmere for jer på det punkt.

Jamen det har vi aftalt på forehånd så alle regler overholdes

Anmeld

18. september 2012

Kofoed. skriver:

Det kommer an på forholdet til dem. Men hvis jeg fik valget, så havde jeg takket nej, kan ikke bo hjemme også derfor jeg flyttede hjemmefra som 17 årige.

Vi har et super godt forbehold til dem

Anmeld

18. september 2012

Munder skriver:

Hvor er det stort af dine forældre at tilbyde det!

Hvis både du og din kæreste har et godt forhold til dine forældre, og hvis I kan blive enige om retningslinierne for, hvordan det skal fungere i den periode, ikke kun økonomisk, men også personligt, samvær, børneopdragelse mv. ville jeg da klart gøre det! Bare der er klare linier på forhånd, så der ikke opstår problemer undervejs.

Det ville jo være en kæmpe hjælp for jeres fremtidige økonomiske liv.

Synes ogs det er stort ja alt sådan noget har vi aftalt og den månedlige betaling får min far og så bliver de lagt til side til ekstra strøm og såen

Anmeld

18. september 2012

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg tror helt klart jeg havde takket ja.
Men huske nogen klare linjer med alt . Sådan så det ikke ender ud i uvenskab . Kan det lyn hurtigt komme til hvis man ikke har snakket alt igennem .

Jep vi har snakket regler

Anmeld

18. september 2012

henh01 skriver:

Jeg ville ELSKE at bo hos mine forældre igen

Jeg ville klart se alle fordelene i det - I kan blive gældsfrie, det vil automatisk give mere luft til hygge med børnene, da I er flere om daglige gøremål. Dine børn vil få et endnu tættere forhold til mormor/morfar og det vil i bund og grund også kunne give Jer som kærester en smule frihed

Go for it!

Ja synes ogs lidt det har været en svær beslutning men tror ogs vi ender på et ja Okaj , vi flytter gerne hjem til jer

Anmeld

18. september 2012

TeamRocket skriver:

Jeg elsker mine forældre, i små doser, derfor flyttede jeg hjemmefra tidligt og har klaret mig selv, ville aldrig kunne leve under deres tag, deres (i mine øjne) latterlige regler osv og så vil jeg bare ikke byde mine børn at vokse op der for mine forældre og så min mand og jeg er så forskellige at de ville blive skrub forvirrerede. Desuden spiser de slik og ser tv hver dag, man må kun være på badeværelset 10 min af gangen, køkkenet må kun bruges mellem 7 og 8 og 17 og 18, og så ryger de begge :-S nej, det er alverdens penge ikke værd ;-) men derfor kan det jo godt fungere for andre.

Altså mine forældre ryger os , men de ryger uden for når ungerne er der . Og jeg ryger .. Så det ik så slemt . Og min mor ved jeg ikk gir slik men sund mad hee . Men kan godt se hvorfor du ikk ville men vi har sådan nogle regler hvor vi skiftes til at lave mad , og oprydning så det er ik så slemt

Anmeld

18. september 2012

-Sigrid-

Hvis I har det godt med dine forældre så ville jeg helt klart gøre det, det var da et fantastisk tilbud!

Anmeld

18. september 2012

MariaKyedDK

MarleneOlsen skriver:

Hej piger ..

Min kæreste og jeg , samt vores fælles barn på 4 måneder og min den store på 3 år .. Er blevet tilbudt at flytte hjem til mine forældre i et års tid. For at kunne betale ca 100000 af .. I privat lån (små lån og såen fra kæresten siden ..

Alt dette kan vi gøre på et år , plus vi kan spare op til udbetalingen på et hus .

Alt dette ville ku lade sig gøre hvis vi flyttede ..

Hvis vi bliver boende i vores lejlighed . Ville vi først være nogenlunde gælds fri om ca 3-7 år . Alt afhængig af om jeg får et job efter barsel ( er på dagpenge, kæreste har arbejde) og jeg er udlært tjener , men det er ikk et arbejde som kan holde når man har to børn .

Hjemme hos mine forældre vil ungerne få hver deres værelse , og vi ville få vores eget . Og vi skal ku give 5000 om måneden det dækker mad el og strøm

Hva ville i have gjort , blive boende i egen lejlighed , eller flytte ?

Undskyld hvis det er en smule rodet , men jeg har lit problemer med at forklare mig ordenligt på skrift
Skriver fra iPhonen

Hej med dig

Jeg vil gøre det ! for hold op et fantatisk tilbud at få... vi sidder selv med et lån på 180.000 kr... ( forbrugslån) - og vi sidder super hårdt i det... så jeg vil bare flytte med det samme FORDI at der er værelser til både børnene og jer to...

og hvis i sagtens kan med dine forældre er det jo bare super godt jeg ville uden tvilv skynde mig at flytte ....

Anmeld

18. september 2012

B&J skriver:

hvis jeg kunne betale alt ud som jer og + have udbetalingen til et hus JA så ville jer dine forælder er jo guld at de tilbyder jer det hold da op det er super flot af dem syntes jeg

og ja self bliver det hårdt at bo hos sine forælder i et år man det er jo KUN 1ÅR vi snakker om og tænk på alle de gode ting der kan ske for jer på 1år

Ja det er nemlig kun et år .. Og vi kan betale alt af stort set . På nær et bil lån og min lejlighed som eg har med en eks . Men ellers ku alt andet være betalt af og udbetalingen på et hus ville vi ogs kunne skaffe ! Synes det er super sødt af dem og tilbyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.