At flytte hjem til sine forældre med 2 børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

An&Jo

MarleneOlsen skriver:

Ogs selvom de ejer huset.

Jep, for det anses som en ekstra indtægt, og derfor skal de oplyses.. Det er fuldstændig som hvis man lejede et værelse ud, det skal også indberettes..

Det er bedre i selv gør det, end dine forældre pludselig bliver meldt af en sur nabo og så får en kæmpe regning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
jydeinden skriver:

personligt ville jeg ikke flytte hjem til mine forældre, men nu bor jeg også ret billigt, så ville absolut hellere blive boende... jeg elsker bestemt mine forældre, men det der med at skændes med sin mor om hvordan tingene skal gøres det gider jeg godt nok ikke

Héh det problem får vi nok ikk mine forældre er faktisk kun hjemme om aften

Anmeld

18. september 2012

An&Jo skriver:

Jep, for det anses som en ekstra indtægt, og derfor skal de oplyses.. Det er fuldstændig som hvis man lejede et værelse ud, det skal også indberettes..

Det er bedre i selv gør det, end dine forældre pludselig bliver meldt af en sur nabo og så får en kæmpe regning..

Det er her med sagt til min far ! Tusind tak havde vi ikk tænkt over

Anmeld

18. september 2012

An&Jo

MarleneOlsen skriver:

Det er her med sagt til min far ! Tusind tak havde vi ikk tænkt over

Det var så lidt, det ville bare være vildt ærgerligt hvis der var nogen fik ondt i numsen over det..

Anmeld

18. september 2012

H+S Skjolgborg.

Hvor meget giver i for lejligheden med alt???

Jeg tro jeg var flytte hjem til dem så hvis det var mig og hver jeres værelse skønt

Henriette

Anmeld

18. september 2012

H+S Skjolgborg.

Da vi eje hus og min søster boede hos os der skulle vi ikke sige det til skat alt under 5000 kr skal ikke meldes fik vi afvide af kommunen.

der i år 2010

Anmeld

18. september 2012

morethanperfect

Ja det ville jeg klart gøre ! 

Anmeld

18. september 2012

LBK

MarleneOlsen skriver:

Hej piger ..

Min kæreste og jeg , samt vores fælles barn på 4 måneder og min den store på 3 år .. Er blevet tilbudt at flytte hjem til mine forældre i et års tid. For at kunne betale ca 100000 af .. I privat lån (små lån og såen fra kæresten siden ..

Alt dette kan vi gøre på et år , plus vi kan spare op til udbetalingen på et hus .

Alt dette ville ku lade sig gøre hvis vi flyttede ..

Hvis vi bliver boende i vores lejlighed . Ville vi først være nogenlunde gælds fri om ca 3-7 år . Alt afhængig af om jeg får et job efter barsel ( er på dagpenge, kæreste har arbejde) og jeg er udlært tjener , men det er ikk et arbejde som kan holde når man har to børn .

Hjemme hos mine forældre vil ungerne få hver deres værelse , og vi ville få vores eget . Og vi skal ku give 5000 om måneden det dækker mad el og strøm

Hva ville i have gjort , blive boende i egen lejlighed , eller flytte ?

Undskyld hvis det er en smule rodet , men jeg har lit problemer med at forklare mig ordenligt på skrift
Skriver fra iPhonen

helt sikkert ville jeg flytte ind hos forældrene hvis begge parter er indforstået med dette

Anmeld

18. september 2012

An&Jo skriver:

Det var så lidt, det ville bare være vildt ærgerligt hvis der var nogen fik ondt i numsen over det..

Ja men jeg var ikk klar over det .. Fordi vi kommer jo ikk til at leje værelserne kun bo der og giver mad penge men super tak

Anmeld

18. september 2012

H+S Skjolgborg. skriver:

Da vi eje hus og min søster boede hos os der skulle vi ikke sige det til skat alt under 5000 kr skal ikke meldes fik vi afvide af kommunen.

der i år 2010

Ja søde vi flytter os skrev jeg jo ogs til dig og super jeg må lige spørge skat ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.