At flytte hjem til sine forældre med 2 børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Bøllen skriver:

Jeg ville ikke, flyttede tidligt hjemmefra ( 16 ) og har prøvet at flytte hjem igen. Gør det aldrig igen ( håber ikke det blive nødvendigt )

Men hvis I har et godt forhold til dine forældre og I kan se jer selv derhjemme. Ville jeg nok gøre det. Men kommer helt anpå om I er ening om husreglerne. Prøv det om ikke andet kan I vel flyttet hvis det går helt galt.

Da en dejligt muligthed for at startet op på ny.

Alt er klaret , regler ogs såen min lillebror bor nemlig ogs hjemme så han rykke ud i garagen hvor der er varme de laver de så om til et værelse til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

B&J

MarleneOlsen skriver:

Ja det er nemlig kun et år .. Og vi kan betale alt af stort set . På nær et bil lån og min lejlighed som eg har med en eks . Men ellers ku alt andet være betalt af og udbetalingen på et hus ville vi ogs kunne skaffe ! Synes det er super sødt af dem og tilbyde

jaaa det er super sødt det kunne da være så dejligt at få de lån ud og udbetalingen til et hus jamen det ville være som en drøm

Anmeld

18. september 2012

MariaKyedDK skriver:

Hej med dig

Jeg vil gøre det ! for hold op et fantatisk tilbud at få... vi sidder selv med et lån på 180.000 kr... ( forbrugslån) - og vi sidder super hårdt i det... så jeg vil bare flytte med det samme FORDI at der er værelser til både børnene og jer to...

og hvis i sagtens kan med dine forældre er det jo bare super godt jeg ville uden tvilv skynde mig at flytte ....

Ja vi sidder så ik så hårdt i det men tanken om at lånene kan være ude om et på nær et bil lån samt min lejlighed. På 500000 med min eks , men ellers alt tror ogs vi gør det efter som ungerne har et værelse hver og vi kan få vores samt den store mulighed for at spare penge op til udbetaling . Det er jo vildt

Anmeld

18. september 2012

bøllen

MarleneOlsen skriver:

Alt er klaret , regler ogs såen min lillebror bor nemlig ogs hjemme så han rykke ud i garagen hvor der er varme de laver de så om til et værelse til ham

Så ville jeg nok tage imod det og lade det kommer an på en prøve.

Er nok farvet at dårligt forhold til mine forældre. Så det ville ikke gå.

Anmeld

18. september 2012

B&J skriver:

jaaa det er super sødt det kunne da være så dejligt at få de lån ud og udbetalingen til et hus jamen det ville være som en drøm

Ja det ville det nemlig

Anmeld

18. september 2012

Kofoed.

MarleneOlsen skriver:

Såla

Vi har et super godt forbehold til dem

Så lad nogle regler og go for it.

Anmeld

18. september 2012

Bøllen skriver:

Så ville jeg nok tage imod det og lade det kommer an på en prøve.

Er nok farvet at dårligt forhold til mine forældre. Så det ville ikke gå.

Vi har et rigtigt godt forhold til mine forældre . De er meget åbne mennesker .. så tror det nok skal gå min far har dog fået Strange regler på ikk kun holde med mig hvis der er noget hehe ..

Anmeld

18. september 2012

MariaKyedDK

MarleneOlsen skriver:

Ja vi sidder så ik så hårdt i det men tanken om at lånene kan være ude om et på nær et bil lån samt min lejlighed. På 500000 med min eks , men ellers alt tror ogs vi gør det efter som ungerne har et værelse hver og vi kan få vores samt den store mulighed for at spare penge op til udbetaling . Det er jo vildt

Ja det er virkelig vildt, og kan så meget godt forstå dig, at du vil gøre det...

synes du er vildt heldig ....

Anmeld

18. september 2012

Bebsen

MarleneOlsen skriver:

Hej piger ..

Min kæreste og jeg , samt vores fælles barn på 4 måneder og min den store på 3 år .. Er blevet tilbudt at flytte hjem til mine forældre i et års tid. For at kunne betale ca 100000 af .. I privat lån (små lån og såen fra kæresten siden ..

Alt dette kan vi gøre på et år , plus vi kan spare op til udbetalingen på et hus .

Alt dette ville ku lade sig gøre hvis vi flyttede ..

Hvis vi bliver boende i vores lejlighed . Ville vi først være nogenlunde gælds fri om ca 3-7 år . Alt afhængig af om jeg får et job efter barsel ( er på dagpenge, kæreste har arbejde) og jeg er udlært tjener , men det er ikk et arbejde som kan holde når man har to børn .

Hjemme hos mine forældre vil ungerne få hver deres værelse , og vi ville få vores eget . Og vi skal ku give 5000 om måneden det dækker mad el og strøm

Hva ville i have gjort , blive boende i egen lejlighed , eller flytte ?

Undskyld hvis det er en smule rodet , men jeg har lit problemer med at forklare mig ordenligt på skrift
Skriver fra iPhonen

Go plan!

Anmeld

18. september 2012

bøllen

MarleneOlsen skriver:

Vi har et rigtigt godt forhold til mine forældre . De er meget åbne mennesker .. så tror det nok skal gå min far har dog fået Strange regler på ikk kun holde med mig hvis der er noget hehe ..

Så er det bare med at gribe chancen Fed mulighed for at spare sammen & komme gæld til livs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.