det der med tøjt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Clisolka

Kay skriver:

ihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl... 

så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 

andre der har haft det sådan efter de små poder blev født?

Kender alt til det 

Jeg fik også en masse flot brugt tøj til Isabella, men det meste har jeg lagt til side, for hun er i hvert fald ikke en prinsesse (endnu)  Haha det er lige før der er mere dreng over hende end en pige, fordi hun laver så meget ballade 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

På en måde  Laura var meget i lyserødt, men begyndte faktisk først med kjole til hende her i år (hun er fra okt. 2010).. Gav hende altid body og bløde bukser på..

også her  baresjældent hun har bukserne på hun er et meget varmt barn 

Anmeld

26. september 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Kender alt til det 

Jeg fik også en masse flot brugt tøj til Isabella, men det meste har jeg lagt til side, for hun er i hvert fald ikke en prinsesse (endnu)  Haha det er lige før der er mere dreng over hende end en pige, fordi hun laver så meget ballade 

haha.... her er så ik så meget ballade... endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.