det der med tøjt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Kay

Laulund87 skriver:

Ja heldigvis og 80% af hendes tøj er lilla

hihi jeg skal ud og havde fat i noget... for 80% af det vi har arvet er prinsesse tøj... så tror også jeg får meget lilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Laulund87

Kay skriver:

hihi jeg skal ud og havde fat i noget... for 80% af det vi har arvet er prinsesse tøj... så tror også jeg får meget lilla

Så må du ud at shoppe

Anmeld

17. september 2012

Kay

Laulund87 skriver:

Så må du ud at shoppe

jeps det er lige det jeg må

Anmeld

17. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

det var også det første jeg tænkte da jeg så vores lille trolde unge.. langt hår der strittede o i en naturlig hanekam  og lange mørke hår på ørene.... hun er bare en lille trold

Trolleunger er bare nuttet!! Vh stine

Anmeld

17. september 2012

Kay

StineW79 skriver:

Trolleunger er bare nuttet!! Vh stine

ja det er de bestemt

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Kay skriver:

ihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl... 

så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 

andre der har haft det sådan efter de små poder blev født?

da jeg cyklede hjem fra skole igår - kørte jeg forbi en helt nyåbnet tøjbutik på frb. der vidst nok hed: troldeunger .. og så tænkte jeg jo straks på dig

den ligger på frederiksberg på  hjørnet af godthåbsvej og falkoneralle hvis det sku have interesse

Anmeld

26. september 2012

Kay

FrkZier skriver:

da jeg cyklede hjem fra skole igår - kørte jeg forbi en helt nyåbnet tøjbutik på frb. der vidst nok hed: troldeunger .. og så tænkte jeg jo straks på dig

den ligger på frederiksberg på  hjørnet af godthåbsvej og falkoneralle hvis det sku have interesse

der må jeg da ind en dag tak

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Kay skriver:

der må jeg da ind en dag tak

det var da så lidt

Anmeld

26. september 2012

helle85

SussieThyssen skriver:

Hehe velkommen i klubben.
troede også jeg fik en prinsesse, da jeg havde fået min den første, men niks, som du siger...en troldeunge.
Hun har altid været en drengepige. Det var lange bukser og flænger i tøjet fra morgen til aften.
Nul kjoler, blonder og flæser.

Heldigvis er min nr 2 en prinsesse, så der fik jeg brug for det hele...men det er altså sjovt, som der er forskel på de unger

Kærligst
Sussie 

det passer meget godt på vores datter. jeg har altid ønsket mig en prinsesse(pige) men det er lige før der er mere prinsesse over min dreng end min pige

Anmeld

26. september 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

ihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl... 

så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 

andre der har haft det sådan efter de små poder blev født?

På en måde  Laura var meget i lyserødt, men begyndte faktisk først med kjole til hende her i år (hun er fra okt. 2010).. Gav hende altid body og bløde bukser på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.