det der med tøjt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Kay skriver:

ihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl... 

så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 

andre der har haft det sådan efter de små poder blev født?

Frederic voksed med turbo det første år, så ville denne gang være forberedt bedre..

Vi har 1-2 affalds sække med tøj i hver str og det er 'kun' arve tøj.. Så da hun lå i maven valgte jeg alt det fra i 56 og 62 som jeg syntes var fin og som nok passed til hende og mig... 68 blev lagt på lager i skab under bøjle stangen..

56 og 62 blev vasket og lagt på plads...

Men... Det måtte jeg gennemgå endnu engang, for det passed slet ikke til hende - jo str mæssigt...

Svor at hun aldrig nogen sinde skulle have kjole i skab og stakkels pige har nu ca. 20... Men ved med mig selv at når hun begynder at kravle så bliver stort set de fleste pakket væk. Hun kan jo ikke kravle i det stads...

Str 74 har jeg også sorteret i 4 gange nu og lur mig om jeg ikke gør det 2-3 gange mere inden  det bliver vasket... Nu ligger det trods alt i skuffen.

Hun vokser så bare SÅ langsomt, hun er 5 mdr og 66 cm - hvor storebror var 72 cm ved 5 mdr.

Helt klart hun har farver der klæder hende bedre end andre og mor her har da også farvorit tøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

AnnaK89

Jep - købte meget Hollys og Noa Noa før Carolina blev født, for det var så sødt med blonder og de lyse sarte farver. Men nej nej nej - det passer hende slet ikke!
Hun er nemlig heller ikke den der søde, stille en

Hun er en sød vildbasse, med masser krudt i røven og fart på
Så nu bruger hun nærmest kun tøj med spral i Molo, Hummel, småfolk og danefæ - med MANGE stærke farver på

Anmeld

17. september 2012

L&V

Kay skriver:

SåSådaihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl... 

så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 

andre der har haft det sådan efter de små poder blev født?

Sådan er det os med lækkermåsen. Ved ikke hvad hun ligner når hun får kjole eller sådan nogle dushy farver. Der skal være knald på og gerne lidt baggy

Anmeld

17. september 2012

Kay

Nemesis skriver:

hehehe ja det er ikke altid lige nemt :-) Arvede en masse tøj fra en stor pige der absolut ikke var prinsesseagtigt..og fik en lille spinkelinke der er meget prinsesseagtig.

Hun foretrækker kjoler og skal have to hårdutter i håret..en i hver side (rottehaler)

Hun siger til når hun har snot i næsen og skal ikke blive alt for snavset på hænderne, eller i det hele taget, så skal der tørres, ryddes af eller andet.

Hun har nu fået en prinsesseseng (en disney karet seng) og hun ELSKER det bare.

Børn er bare SÅ forskellige og hun leger super godt med en totalt dejlig troldeunge nede i institutionen!

:-) Sisse med en prinsesse

det er nemlig så forskelligt

Anmeld

17. september 2012

Kay

Carina:-) skriver:

Har du kigget på trendsales?

Der er mange der syer fedt ,anderledes tøj til troldebørn

Og lige OT men hvor er det et fint navn I har valgt til hende

tak Elna trolde unge

ja sidder og kigger lidt rundt når tiden er til det

Anmeld

17. september 2012

Kay

Laulund87 skriver:

Maria startede med at have lyserødt/Hello Kitty på, men jeg syntes efterhånden det så forkert ud til hende og nu har hun mest tøj i brune og lilla farver

Hun er også en rigtig troldepige og lyserødt med flæser duer bare ikke Hun har kjoler med de er grønne, brune, lilla osv.

ja man kan sagtens finde troldeunge kjoler

Anmeld

17. september 2012

Kay

Mor til Frederic og Freya skriver:

Frederic voksed med turbo det første år, så ville denne gang være forberedt bedre..

Vi har 1-2 affalds sække med tøj i hver str og det er 'kun' arve tøj.. Så da hun lå i maven valgte jeg alt det fra i 56 og 62 som jeg syntes var fin og som nok passed til hende og mig... 68 blev lagt på lager i skab under bøjle stangen..

56 og 62 blev vasket og lagt på plads...

Men... Det måtte jeg gennemgå endnu engang, for det passed slet ikke til hende - jo str mæssigt...

Svor at hun aldrig nogen sinde skulle have kjole i skab og stakkels pige har nu ca. 20... Men ved med mig selv at når hun begynder at kravle så bliver stort set de fleste pakket væk. Hun kan jo ikke kravle i det stads...

Str 74 har jeg også sorteret i 4 gange nu og lur mig om jeg ikke gør det 2-3 gange mere inden  det bliver vasket... Nu ligger det trods alt i skuffen.

Hun vokser så bare SÅ langsomt, hun er 5 mdr og 66 cm - hvor storebror var 72 cm ved 5 mdr.

Helt klart hun har farver der klæder hende bedre end andre og mor her har da også farvorit tøj...

hihi ja det er jo det.... her er baby lysserød bare ik sagen men blå pink og lilla er bare i top

Anmeld

17. september 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Jep - købte meget Hollys og Noa Noa før Carolina blev født, for det var så sødt med blonder og de lyse sarte farver. Men nej nej nej - det passer hende slet ikke!
Hun er nemlig heller ikke den der søde, stille en

Hun er en sød vildbasse, med masser krudt i røven og fart på
Så nu bruger hun nærmest kun tøj med spral i Molo, Hummel, småfolk og danefæ - med MANGE stærke farver på

lige sådan noget jeg skal ud og havde ul hende nu...

Anmeld

17. september 2012

Kay

Månsson skriver:

Sådan er det os med lækkermåsen. Ved ikke hvad hun ligner når hun får kjole eller sådan nogle dushy farver. Der skal være knald på og gerne lidt baggy

ogå her

Anmeld

17. september 2012

Laulund87

Kay skriver:

ja man kan sagtens finde troldeunge kjoler

Ja heldigvis og 80% af hendes tøj er lilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.