Kay skriver:
ihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl...
så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 
andre der har haft det sådan efter de små poder blev født?
Frederic voksed med turbo det første år, så ville denne gang være forberedt bedre..
Vi har 1-2 affalds sække med tøj i hver str og det er 'kun' arve tøj.. Så da hun lå i maven valgte jeg alt det fra i 56 og 62 som jeg syntes var fin og som nok passed til hende og mig... 68 blev lagt på lager i skab under bøjle stangen..
56 og 62 blev vasket og lagt på plads...
Men... Det måtte jeg gennemgå endnu engang, for det passed slet ikke til hende - jo str mæssigt...
Svor at hun aldrig nogen sinde skulle have kjole i skab og stakkels pige har nu ca. 20... Men ved med mig selv at når hun begynder at kravle så bliver stort set de fleste pakket væk. Hun kan jo ikke kravle i det stads...
Str 74 har jeg også sorteret i 4 gange nu og lur mig om jeg ikke gør det 2-3 gange mere inden det bliver vasket... Nu ligger det trods alt i skuffen.
Hun vokser så bare SÅ langsomt, hun er 5 mdr og 66 cm - hvor storebror var 72 cm ved 5 mdr.
Helt klart hun har farver der klæder hende bedre end andre og mor her har da også farvorit tøj...
Anmeld