det der med tøjt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.649 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2012

Kay

ihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl... 

så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 

andre der har haft det sådan efter de små poder blev født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Koen.

Lærke er 2 år og 5 mdr, og da hun blev to år synes jeg bare den stil vi før kørte ikke passede til hende, det var netop troldeunge stilen, men nu er hun blevet en skøn prinsesse primadonna netop med hang til flæser, strutskørt og andet prinsesse tingeltangel

Anmeld

17. september 2012

Kay

tanja. skriver:

Lærke er 2 år og 5 mdr, og da hun blev to år synes jeg bare den stil vi før kørte ikke passede til hende, det var netop troldeunge stilen, men nu er hun blevet en skøn prinsesse primadonna netop med hang til flæser, strutskørt og andet prinsesse tingeltangel

ja det kan jo ændre sigmed tiden... men lige nu kan ingen af os se hende som prinsesse

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

ihhh... inden Elna kom til verden syntes jeg alt baby tøj var såå fiiiint! med blonder, flæser og fine prinsesse motiver men vi har ik fået en sød lille prinsesse.... vi har fået en trolde unge! den lækreste lille trolde unge... og det passer bare ik til hende med blonder og prinsesse gejl... 

så i går gik jeg alt hendes tøj igennem... vi fik jo en masse brugt inden hun blev født... og har taget det fra der ik passer til hende 

Hehe velkommen i klubben.
troede også jeg fik en prinsesse, da jeg havde fået min den første, men niks, som du siger...en troldeunge.
Hun har altid været en drengepige. Det var lange bukser og flænger i tøjet fra morgen til aften.
Nul kjoler, blonder og flæser.

Heldigvis er min nr 2 en prinsesse, så der fik jeg brug for det hele...men det er altså sjovt, som der er forskel på de unger

Kærligst
Sussie 

Anmeld

17. september 2012

Kay

SussieThyssen skriver:

Hehe velkommen i klubben.
troede også jeg fik en prinsesse, da jeg havde fået min den første, men niks, som du siger...en troldeunge.
Hun har altid været en drengepige. Det var lange bukser og flænger i tøjet fra morgen til aften.
Nul kjoler, blonder og flæser.

Heldigvis er min nr 2 en prinsesse, så der fik jeg brug for det hele...men det er altså sjovt, som der er forskel på de unger

Kærligst
Sussie 

ja og sjovt at man bare kan se det på dem at de er det ene eller andet

Anmeld

17. september 2012

Wimmie

Kay skriver:

Haha, hvor sødt - "troldeunge" 

Jeg er slet ikke til tøj der er for prinsesse-agtigt, så jeg satsede på at få en "troldeunge" - og det passer vist meget godt på Mila 

Anmeld

17. september 2012

2babygirls

Kay skriver:

Her var det lige omvendt... Så mere min lille baby inden i maven som en pige, og ikke prinsesse.. At hun er mega tøset nu er jo kun fedt, selvom jeg stadig ikke må sætte alverdens ting i hendes hår uden at få lov først.

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

ja og sjovt at man bare kan se det på dem at de er det ene eller andet

Så absolut..ingen tvivl om det 

Anmeld

17. september 2012

Kay

Wimmie skriver:

Haha, hvor sødt - "troldeunge" 

Jeg er slet ikke til tøj der er for prinsesse-agtigt, så jeg satsede på at få en "troldeunge" - og det passer vist meget godt på Mila 

jeg er egentlig ikke for eller i mod blonder og alt det... men det passer bare ik til hende...  så ud med det og ind med troldeunge tøjet 

Anmeld

17. september 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Her var det lige omvendt... Så mere min lille baby inden i maven som en pige, og ikke prinsesse.. At hun er mega tøset nu er jo kun fedt, selvom jeg stadig ikke må sætte alverdens ting i hendes hår uden at få lov først.

hihi sjovt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.