det der med tøjt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Wimmie

Kay skriver:

jeg er egentlig ikke for eller i mod blonder og alt det... men det passer bare ik til hende...  så ud med det og ind med troldeunge tøjet 

Hehe 

Hvilket tøj vil du beskrive som "troldeungetøj"? Jeg elsker at putte Mila i buksedragter og jumpsuits - tror måske også tøjet på dette billedet kan beskrives som troldeunge-agtigt 

Hun har meget lidt lyserødt...og så er det nok nærmere "rosa" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har hele 2 trolleunger! Thea er lige blevet 4, og det er først inden for det sidste år, at jeg har ku lokke hende i en kjole og putte en elastik i hendes hår. Og faktisk ønskede hun sig en prinsessekjole i fødselsdagsgave, som hun har levet i de sidste par dage! 

Denne gang kom Alberte ud med strithår, der bare ik vil ligge ned og alle der ser hende for første gang, siger ÅÅÅRRHHH hun er godt nok en lille trol Ka i huske de der små trolle med strithår i forskellige farver? Sådan en minder hun lidt om vh stine

Anmeld

17. september 2012

Kay

Wimmie skriver:

Hehe 

Hvilket tøj vil du beskrive som "troldeungetøj"? Jeg elsker at putte Mila i buksedragter og jumpsuits - tror måske også tøjet på dette billedet kan beskrives som troldeunge-agtigt 

ja det er jo svært at sige... men alt der ike er baby lysserødt og med flæser blonder og små søde ting på... hihi...

Anmeld

17. september 2012

MediaAnarchy

Wimmie skriver:

Hehe 

Jeg har ingen mening om prinsesse vr. "troldeunge"-tøj - men HOLD KÆFT hvor er hun sød!!!!

Anmeld

17. september 2012

Kay

StineW79 skriver:

Jeg har hele 2 trolleunger! Thea er lige blevet 4, og det er først inden for det sidste år, at jeg har ku lokke hende i en kjole og putte en elastik i hendes hår. Og faktisk ønskede hun sig en prinsessekjole i fødselsdagsgave, som hun har levet i de sidste par dage! 

Denne gang kom Alberte ud med strithår, der bare ik vil ligge ned og alle der ser hende for første gang, siger ÅÅÅRRHHH hun er godt nok en lille trol Ka i huske de der små trolle med strithår i forskellige farver? Sådan en minder hun lidt om vh stine

det var også det første jeg tænkte da jeg så vores lille trolde unge.. langt hår der strittede o i en naturlig hanekam  og lange mørke hår på ørene.... hun er bare en lille trold

Anmeld

17. september 2012

Nemesis

hehehe ja det er ikke altid lige nemt :-) Arvede en masse tøj fra en stor pige der absolut ikke var prinsesseagtigt..og fik en lille spinkelinke der er meget prinsesseagtig.

Hun foretrækker kjoler og skal have to hårdutter i håret..en i hver side (rottehaler)

Hun siger til når hun har snot i næsen og skal ikke blive alt for snavset på hænderne, eller i det hele taget, så skal der tørres, ryddes af eller andet.

Hun har nu fået en prinsesseseng (en disney karet seng) og hun ELSKER det bare.

Børn er bare SÅ forskellige og hun leger super godt med en totalt dejlig troldeunge nede i institutionen!

:-) Sisse med en prinsesse

Anmeld

17. september 2012

Wimmie

MediaAnachy skriver:

Jeg har ingen mening om prinsesse vr. "troldeunge"-tøj - men HOLD KÆFT hvor er hun sød!!!!

Tak 

Anmeld

17. september 2012

Carina:-)

Wimmie skriver:

Hehe 

Sådan en stil er jeg også til.

Har en 4 årig prinsessetype med langt lyst krøllet hår,store øjne og meget fin og spinkel.

Men hun får "troldetøj" på så længe mor bestemmer

Anmeld

17. september 2012

Carina:-)

Kay skriver:

ja det er jo svært at sige... men alt der ike er baby lysserødt og med flæser blonder og små søde ting på... hihi...

Har du kigget på trendsales?

Der er mange der syer fedt ,anderledes tøj til troldebørn

Og lige OT men hvor er det et fint navn I har valgt til hende

Anmeld

17. september 2012

Laulund87

Maria startede med at have lyserødt/Hello Kitty på, men jeg syntes efterhånden det så forkert ud til hende og nu har hun mest tøj i brune og lilla farver

Hun er også en rigtig troldepige og lyserødt med flæser duer bare ikke Hun har kjoler med de er grønne, brune, lilla osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.