Body eller undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Øhm et jeg så helt gal på den? Her bruger vi ikke body mere,en ej heller rigtig underbukser eller undertrøje. Tror Charlie vill koge hvis han skulle bruge undertrøje, plus de gange jeg har brugt underbukser, synes jeg kun de er til besvær

Hehe har han slet ikke noget under bluse og bukser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

2721

Laulund87 skriver:

Hehe har han slet ikke noget under bluse og bukser?

Øhm altså han har ble på.
Han er jo et meget varmt barn og det er en kamp bare at gå bukser og bluse på
Jeg har købt undertrøjer og underbukser, men får det ikke rigtig brugt, da det virker unødvendigt, men nu bliver jeg jo helt i tvivl
Til vinter regner jeg dog med at give undertrøje på.

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Øhm altså han har ble på.
Han er jo et meget varmt barn og det er en kamp bare at gå bukser og bluse på
Jeg har købt undertrøjer og underbukser, men får det ikke rigtig brugt, da det virker unødvendigt, men nu bliver jeg jo helt i tvivl
Til vinter regner jeg dog med at give undertrøje på.

Nårh ja tænkte ikke lige på bleen

Jamen det er da ikke forkert hvis det fungerer for jerMen ja ville nok bruge en undertrøje når det bliver rigtig koldt

Anmeld

12. september 2012

2721

Laulund87 skriver:

Nårh ja tænkte ikke lige på bleen

Jamen det er da ikke forkert hvis det fungerer for jerMen ja ville nok bruge en undertrøje når det bliver rigtig koldt

Han går helt bananas og skriger han ikke skal have 2 bukser på
Men synes så også det er fjollet da bleen sidder fint uden, dig surt at have brugt 500 kr på undertøj der ikke bliver brugt.
Men ja undertrøjen kommer klart i brug, havde han også sidste år, ulden og det hele. Men ja, måske jeg skal genoverveje.

Undskyld til TS fordi jeg lige drejede emnet over på noget andet.

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Han går helt bananas og skriger han ikke skal have 2 bukser på
Men synes så også det er fjollet da bleen sidder fint uden, dig surt at have brugt 500 kr på undertøj der ikke bliver brugt.
Men ja undertrøjen kommer klart i brug, havde han også sidste år, ulden og det hele. Men ja, måske jeg skal genoverveje.

Undskyld til TS fordi jeg lige drejede emnet over på noget andet.

Måske han stadig kan passe det når bleen er væk

Men når han ikke gider have dem på, kan jeg godt forstå du dropper det søde.

Anmeld

12. september 2012

dorthemus

FamilenStorm skriver:

Havde det nu været sommer havde jeg ikke været i tvivl... Men nu nærmer vi os jo den kolde vinter og så er jeg blevet lidt i tvivl..

Sagen er den at vores lille Alberte bliver 2 år om en mdr (hvor blev de 2 år lige af, jeg er da ikke blevet ældre? ) Og hun er så småt ved at vokse sig ud af sinde body'er i str 86..

Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg skal købe nye body's til hende i str 92 eller om jeg skal købe undertøj.. Havde det været sommer havde jeg valgt undertøj, men nu hvor det er er ved at være vinter hælder jeg lidt til de langærmet body, da det jo lige giver lidt ekstra varme under blusen..

Men hvornår går de egentlig over til undertøj? hvad ville i gøre? eller har gjort?

Jeg har købt uldundertrøjer og uldnattøj til Runa nu og sælger derfor de alt for mange bodyer hun har

Hun er så småt begyndt at interessere sig for toilettet og så er bodyer noget bøvl.

Hun er 2,3 år.

Anmeld

12. september 2012

Maja_4000

Jeg har ikke læst tråden (;
Men Caroline bliver 2 til december og hun er så småt på vej over i 92 .. Og så skifter vi bodyerne ud (vi har dog stadig lidt , som vi har fået .. Men vi køber ikke flere :b)

Det er vuggestuen som har opfordret til det .. Og jeg vil gerne gøre det så nemt som muligt for dem :-)

Anmeld

12. september 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Havde det nu været sommer havde jeg ikke været i tvivl... Men nu nærmer vi os jo den kolde vinter og så er jeg blevet lidt i tvivl..

Sagen er den at vores lille Alberte bliver 2 år om en mdr (hvor blev de 2 år lige af, jeg er da ikke blevet ældre? ) Og hun er så småt ved at vokse sig ud af sinde body'er i str 86..

Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg skal købe nye body's til hende i str 92 eller om jeg skal købe undertøj.. Havde det været sommer havde jeg valgt undertøj, men nu hvor det er er ved at være vinter hælder jeg lidt til de langærmet body, da det jo lige giver lidt ekstra varme under blusen..

Men hvornår går de egentlig over til undertøj? hvad ville i gøre? eller har gjort?

Laura begyndte først med reelt todelt undertøj, da hun var ved at blive renlig som 2,5 årig Synes det var for tidligt før, da det så skiller ret nemt pga. bleen.

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Maja_4000 skriver:

Jeg har ikke læst tråden (;
Men Caroline bliver 2 til december og hun er så småt på vej over i 92 .. Og så skifter vi bodyerne ud (vi har dog stadig lidt , som vi har fået .. Men vi køber ikke flere :b)

Det er vuggestuen som har opfordret til det .. Og jeg vil gerne gøre det så nemt som muligt for dem :-)

Tror det bliver nogen lunde det samme her... Snakkede lige med Min dp mor om hvad hun foretrak, og hun sagde undertøj hvis hun måtte "bestemme" Det var både lettere når hun vil på potten, at se om der var lavet i bleen og så er de ikke så glade for de tryk-knapper på body'erne, da det er lidt hårdt for deres hænder..

Så tror det ender med undertøj, og så køber jeg evt nogle uld undertrøjer med ærmer til når det bliver rigtig koldt.. Og så tager vi den derfra...

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

dorthemus skriver:

Jeg har købt uldundertrøjer og uldnattøj til Runa nu og sælger derfor de alt for mange bodyer hun har

Hun er så småt begyndt at interessere sig for toilettet og så er bodyer noget bøvl.

Hun er 2,3 år.

Tror også det ender med undertøj, efter snak med dp mor, var det også det hun foretrak.. Plus at det var lettere når hun vil på potten sammen med de større børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.