Body eller undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

FamilenStorm

Laulund87 skriver:

Øver din datter selv at tage tøjet af og på ved toiletbesøg? Det er nemlig derfor vi fik at vide vi skulle droppe bodyen, fordi hun ikke selv kunne knappe den over skulderen

Hun er mega stolt nu hvor hun selv kan trække trusserne op

Alberte kan også godt lide at prøve at hjælpe med at tage tøjet af.. Derfor kom undertøjet med i mine overvejelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

FamilenStorm

LR85 skriver:

Her til vinter, helt klart bodyer så de er lukkede på maven. 

Min dreng bruger str 92

Tænker også mere armene.. Synes altid det er der jeg fryser lettest...

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Ciss skriver:

Jeg har byttet til almindeligt undertøj, når de sluttede med ble om dagen. Jeg synes, det er dejligt med bodyer, at de ikke glider op, så de små for en kold spræk over maven, men når de selv skal gå på toilettet er det almindelige undertøj meget nemmere for dem at håndtere.

Har det været let nok med body under pottetræning så???

Anmeld

12. september 2012

julie10

Jeg har stået med samme overvejelser. Min datter bliver 2 til oktober, og er også en lille tynd sag. Jeg har valgt at købe udbodier, hvilket vuggestuen var helt med på. De ville bare knappe den om skulderen ved toiletbesøg. 

Synes det er rart at det ikkeskulder på maven, når det bliver koldt

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

julie10 skriver:

Jeg har stået med samme overvejelser. Min datter bliver 2 til oktober, og er også en lille tynd sag. Jeg har valgt at købe udbodier, hvilket vuggestuen var helt med på. De ville bare knappe den om skulderen ved toiletbesøg. 

Synes det er rart at det ikkeskulder på maven, når det bliver koldt

Tænker jeg lige spørger DP af hvad hun har af erfaringer.. For tænker hvis man bare propper undertrøjen ned i underbuksen giver det jo den samme varme om maven som body, men frygter bare om det bliver koldt for hende for hendes arme..

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Ja det kunne man selvfølgelig bruge... Kan ske jeg prøver at købe halvt halvt, og evt lige høre vores DP mor hvad hun har af erfaringer..

Ja prøv det

Anmeld

12. september 2012

Ciss

FamilenStorm skriver:

Har det været let nok med body under pottetræning så???

Jeg er netop i gang med træningen med nr 2 nu. Så længe vi kun træner, synes jeg ikke, det er noget problem, for da er jeg jo sammen med ham og hjælper hver gang uanset, men når de ikke går med ble længere, går det meget hurtigere at få tøjet af med en truse (en stor fordel), samt at de langt lettere kan hjælpe sig selv i DP/VS/BHG. Da den første blev blefri var belønningen en pakke med 6 nye truser med billeder og fine farver osv.

Anmeld

12. september 2012

Julemusen

Jeg har en dreng der bliver 1 år om en måned og han er allerede i en straffesag 92. Så jeg er ude og købe bodyer i stor 98 lige i tiden. Og jeg købet de sidste her kortærmet så han ikke får et kuldechok af at gå Fra langærmet til overhovedet ingen ærmer. Nu må vi se om det kan hjælpe overgangen til den tid :-)

Anmeld

12. september 2012

Pigent

FamilenStorm skriver:

Havde det nu været sommer havde jeg ikke været i tvivl... Men nu nærmer vi os jo den kolde vinter og så er jeg blevet lidt i tvivl..

Sagen er den at vores lille Alberte bliver 2 år om en mdr (hvor blev de 2 år lige af, jeg er da ikke blevet ældre? ) Og hun er så småt ved at vokse sig ud af sinde body'er i str 86..

Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg skal købe nye body's til hende i str 92 eller om jeg skal købe undertøj.. Havde det været sommer havde jeg valgt undertøj, men nu hvor det er er ved at være vinter hælder jeg lidt til de langærmet body, da det jo lige giver lidt ekstra varme under blusen..

Men hvornår går de egentlig over til undertøj? hvad ville i gøre? eller har gjort?

Nu har jeg ikke nogen børn, men jeg vil først tag bodyen af dem ved 3 års alderen eller når de begynder at gå på toilet. 

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Ciss skriver:

Jeg er netop i gang med træningen med nr 2 nu. Så længe vi kun træner, synes jeg ikke, det er noget problem, for da er jeg jo sammen med ham og hjælper hver gang uanset, men når de ikke går med ble længere, går det meget hurtigere at få tøjet af med en truse (en stor fordel), samt at de langt lettere kan hjælpe sig selv i DP/VS/BHG. Da den første blev blefri var belønningen en pakke med 6 nye truser med billeder og fine farver osv.

Ihh hvor smart med belønningen...

Lige nu viser hun kun interresse for potten hos DP mor.. Ved ikke om det er fordi de har deres egen farve der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.