Body eller undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

FamilenStorm

mybaby-girl skriver:

ja det er rigtigt - men mærk hende i nakken og holde øje med om hun fryser en periode, og tage den derfra - tror jeg jeg ville

Hun kan jo altid få en trøje udeover, og en varm jakke når hun skal ud ..

Lige præcis.. Var også det jeg snakkede med Dp om. At så hellere give hende en ekstra trøje med, som man kunne tage af og på alt efter hvor varmt hun er... Og fik så lige at vide at hun faktisk er en varm pige... hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

FamilenStorm

LR85 skriver:

Men hvis det er armene det gælder, er det vel lige meget om det er body eller undertrøje. Så handler det vel mere om den er langærmet. 

Ja havde tænkt langærmet body.. Havde ikke lige tænkt over at man kunne få langærmet undertrøjer..

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Bøllemyr skriver:

Han går helt bananas og skriger han ikke skal have 2 bukser på
Men synes så også det er fjollet da bleen sidder fint uden, dig surt at have brugt 500 kr på undertøj der ikke bliver brugt.
Men ja undertrøjen kommer klart i brug, havde han også sidste år, ulden og det hele. Men ja, måske jeg skal genoverveje.

Undskyld til TS fordi jeg lige drejede emnet over på noget andet.

Er helt ok.. Der er plads til alle...

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Laura begyndte først med reelt todelt undertøj, da hun var ved at blive renlig som 2,5 årig Synes det var for tidligt før, da det så skiller ret nemt pga. bleen.

Snakkede med DP mor om det og hun foretrak undertøj.. Tror jeg prøver det af, og så må vi se hen af vejen hvad der fungere bedst..

Anmeld

12. september 2012

trunte24

Bøllemyr skriver:

Øhm altså han har ble på.
Han er jo et meget varmt barn og det er en kamp bare at gå bukser og bluse på
Jeg har købt undertrøjer og underbukser, men får det ikke rigtig brugt, da det virker unødvendigt, men nu bliver jeg jo helt i tvivl
Til vinter regner jeg dog med at give undertrøje på.

Sådan er det også her hjemme. Viggo havde 3- 4 dage sidste vinter hvor han havde kortærmet body indenunder tøjet på.

Her over forår og sommeren har han kun sit alm tøj på. Regner med at bruge undertrøjer til vinter, men underbukser får han ikke før han ikke bruger ble mere.Bleen sidder fint uden, og jeg må sige jeg aldrig oplever problemer med at han skiller på midten som nogle snakker om.

Undertøj synes jeg som sådan ikke de små behøver. Jeg selv bruger jo kun underbukser af hygiejninske årsager, der har de jo bleen og så bruger jeg bh, men det har de jo ikke rigtig brug for

Anmeld

12. september 2012

Benjamins'mor

Min søn er i 86 nu, bruger næsten kun body, i str. 92 er der kun undertøj.

Anmeld

12. september 2012

La´chrissen

Min svigermor som er gammel dagplejer, bad forældrerne om at aflevere barnet i undertøj frem for body. Og det var fra de var helt små. Fordi hun mente det generelt var nemmere. Men det er vel en smages sag. Du kan jo sagtens give en tynd langærmer inden under en trøje.

Anmeld

13. september 2012

mybaby-girl

FamilenStorm skriver:

Lige præcis.. Var også det jeg snakkede med Dp om. At så hellere give hende en ekstra trøje med, som man kunne tage af og på alt efter hvor varmt hun er... Og fik så lige at vide at hun faktisk er en varm pige... hihi

Anmeld

13. september 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Snakkede med DP mor om det og hun foretrak undertøj.. Tror jeg prøver det af, og så må vi se hen af vejen hvad der fungere bedst..

Ja, det siger de alle og det fik jeg også at vide, da min datter startede i DP, da hun kun var 10 mdr.! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.