Body eller undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Samme her selvom lærke pt af en eller anden grund kun hun ved, render med bar røv i det sekund hun kommer ind af døren efter dp

Haha det elsker Maria også Men det duer ikke rigtig nu det bliver koldere for hun er sådan en frossenpind og bliver let blå om læberne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Laulund87

Baby2påvej skriver:

Hun bliver først 2 om en måned så vi øver ikke toilet endnu, men hun går meget op i at tage tøj af og på, så regner med at når hun er ude af 92 hedder det undertøj.

Okay

Anmeld

12. september 2012

LR85

Her til vinter, helt klart bodyer så de er lukkede på maven. 

Min dreng bruger str 92

Anmeld

12. september 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Haha det elsker Maria også Men det duer ikke rigtig nu det bliver koldere for hun er sådan en frossenpind og bliver let blå om læberne

Uh nej så duer det ikke Lærke er lige som Liam og far, sveder bare der er 20 grader indendøre, så altid kun mig der render rundt med tykke trøjer

Anmeld

12. september 2012

Ciss

Jeg har byttet til almindeligt undertøj, når de sluttede med ble om dagen. Jeg synes, det er dejligt med bodyer, at de ikke glider op, så de små for en kold spræk over maven, men når de selv skal gå på toilettet er det almindelige undertøj meget nemmere for dem at håndtere.

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Uh nej så duer det ikke Lærke er lige som Liam og far, sveder bare der er 20 grader indendøre, så altid kun mig der render rundt med tykke trøjer

Det er desværre mig hun har det fra, jeg render også rundt med flere lag tøj

Ville bare ønske hun ikke blev så kold. Hvis dynen er røget af i løbet af natten, er hun iskold på trods af undertøj, nattøj OG strømper

Hov det blev vist et sidespor i tråden hehe

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Ciss skriver:

Jeg har byttet til almindeligt undertøj, når de sluttede med ble om dagen. Jeg synes, det er dejligt med bodyer, at de ikke glider op, så de små for en kold spræk over maven, men når de selv skal gå på toilettet er det almindelige undertøj meget nemmere for dem at håndtere.

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Laulund87 skriver:

Tja det er vel lidt koldere, men på et eller andet tidspunkt skal de jo gå fra bodyen

Jeg tænker at du eventuelt kan købe de der bolero som kun dækker armere til uden på blusen, eller en ekstra trøje de dage det er rigtigt koldt

Ja det kunne man selvfølgelig bruge... Kan ske jeg prøver at købe halvt halvt, og evt lige høre vores DP mor hvad hun har af erfaringer..

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

sismofutten skriver:

Jeg følger lige med på side-linjen, da min datter selv bliver 2 år i næste uge!
Men, vi køber altså body'er i str. 92 i Name It - de køre for det meste med tilbud, køb tre til en pris...

Hun har heller ikke vidst stor interesse for potten, men har da siddet på den et par gange..

Hvor køber I undertøj henne, som deres ble kan være i?

Køber i Hm, da jeg mest er til dem med knapperne for oven, da jeg tit synes de andre kommer til at hænge ved halsen på hende, så hun er helt bar der..

De underbukser vi har købt til hende, har vi købt i H&M, og der kan bleen snilt være

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Baby2påvej skriver:

Jeg spurgte min dp, for har også selv i tvivl mht potte træning. Men hun sagde at de bare klappede næsten over den ene skulder hvis det var.
Så vi fortsætter med bodyer lidt endnu, især fordi jeg har en tynd pige, så hun skulle nødig fryse fordi hun ikke har fedt på kroppen.

Alberte er ikke som sådan tynd, dog heller ej tyk, men hun ligger i den gode ende.. Er bare mere armene jeg tænker på, om hun vil "mangle" den ekstra trøje inde under blusen..

Men tænker lige at høre DP mor ad, og så evt købe lidt af hvert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.